17.10.2023 г., 10:45 ч.

Повече от неправилни мисли 

  Проза » Други
143 2 1
2 мин за четене

Урсулата, наричана от някои фон дер Лайнен, потомка на бит хитлеров генерал, заяви – Русия заплашва ОТНОВО с атомна бомба???

Хъ?

Историята знае и някои от хората помнят – на планетата ДВА ПЪТИ е употребена атомна бомба.

И двата пъти над мирни градове, над невинни деца, жени, старци.

И двата пъти – над Хирошима и Нагасаки – от американците…

Обаче… Панта рей, нали…

Всичко се мени.

И вече откровено лъжата взема връх. Американците са убивали невинни хора с атомното оръжие, но трябва да се помни – виновни са руснаците…

хххх

В тая връзка.

Прави ли ви впечатление, че на думата „комунист/болшевик“ намериха синоним – руснак?

Нацистите - украинци, литовци, естонци, латвийци, всякакви грешки на природата са воювали срещу народите на СССР.

Вече се набива в главите – воювали са срещу руснаците.

Пропускат дори и еврейте…

А това е знак. Намерили са нови жертви.

Само дето тия не щат да заемат мястото на мишените…

хххх

Пак на тая тема.

Предавания – псевдоисторически. Оядените муцуни на пишман историците, едва побиращи се в екрана, бълват едно и също: за лошия комунизъм.

И – ЗАМЕСТВАТ комунисти/болшевики с РУСНАЦИ…

Нямало, все едно, болшевики евреи, грузинци, немци, казахи, татари, украинци, поляци, прибалтийци…

Нямало, бе…

Руснак – значи комунист…

Тоест – унтерменш, осъден, виновен, за премахване…

Плюс огромната злоба на победените европейци /само 3 държави не са участвали в хитлеровите орди!/ срещу победителите…

Част от вековната цел на западняците – унищожаване на държавата Русия и заграбване на богатствата й, неправилно положени там от природата…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Четеш, гледаш... и се чудиш:
    Аз на коя планета съм бил/а цял живот? На тия ни езика им разбирам, ни историята, ни половете, ни нищо...
Предложения
: ??:??