7.11.2023 г., 18:52 ч.

Пояснение 

  Проза
129 0 1
2 мин за четене

В един от постовете ми де е промъкнала фраза ( Мене жената ме гони за две минути!), която хвърля неблагоприятна светлина върху личният ми живот. Затова сядам да изясна това недоразумение.

В интерес на истината , ние с жената сме късали много пъти, обикновено завинаги. Това завинаги не стига да излезе таксито от квартала: почват да звънят етърви , балдъзи, тъщи , свекърви с въпроса , как така напускам безотговорно семейството си? Срам нямам ли!.. Последният път едва успяхме да се скрием зад ъгъла. Процедурата беше максимално съкратена- направо жената се обади. Взех да се извинявам на шофьора, но той само се прозя и ме отряза: «Всички имаме жени!''

Виж когато не ме гонят а сам се разкарам , не е толкова драматично. Веднъш изчезнах за 4-5 дена , прибрах се и взех да пресрещам всеки с '' Да видиш какво ми се случи!'', но ме прекъсваха с ''Махни се от ходовата линия ,че пречиш!'' Само детето ме прегърна през биреното коремче и демонстрира информираност и такт с въпроса'' Кога ще се роди бебето?''

Като се върна жената от работа се заех с нея. Успях да и обясна нещо и тя побесня:'' Искаш да кажеш,че 4 дена не е прахосмучено в къщи!'' Ама ето я там прахосмукачката- не съм я носил със себе си нито съм я заключил! '' Не се обяснявай казва, ами почвай! В тази къща ти прахосмучиш!''

Поне признава,че никой не го прави по-добре от мен. И по-бързо! Направо светкавично! И е добра жена. Готви ми. Аз го ям. Малко не успявам винаги да улуча с вилица ли се яде или с лъжица, но ме поправят.Многословно. и ме пере. Изпра ми парите , паспорта , банковите карти... Накрая и смартфона. Питам в един форум , какво да правя? Казва да излея водата от него и да го оставя да съхне. Направих го. После какво викам? После да съм изгонел жената! Смешници!

Тъщата докато живееше с нас, много ме защитаваше! Да кажем жената вика: '' Бе идиот! Защо не си си изхвърлил пепелника!'' Тъщата скача и заявява:'' Не е него! Той пепелник не ползва! Тръска в саксиите или в мивката. Най много някоя мръсна чиния да пригоди.'' Като каза чинии '' Престани да ни храниш с Веро! Измивай добре чиниите!'' Тъщата пак се изравя като един Матросов: '' Че откъде ще се вземе това веро? Той просто ги облива на силна струя. И двете чекмеджета са пълно с вода. Плуват вътре удавени насекоми '' '' Никаква хигиена!- продължава жената- поне зъбите да си миееше!'' Адвокатката иска думата: '' Мие ги. Всеки ден бърша от огледалото паста за зъби! И от плочките. Кажи му да ги мие по рядко!''

Тъста и той солидарен. Щом поискам чаша ракия, че ме боли зъб, моментално и него го заболява! Актовно се занимаваме със зъболечение. Аз имам 32 зъба и той десетина, така че смятайте. Но пък пестим от зъболекари!

Така,че не си правете погрешни изводи от въпросната фраза. Нормално е всичко. Надявамсе,че изясних недоразумението.

© Слав Коруба Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 🙁 Така е с грешната половина на човечеството 😎
Предложения
: ??:??