14.09.2013 г., 17:18 ч.  

Правилата на играта 

  Проза » Еротична
2706 1 3

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

32 мин за четене

Правилата на играта

 

-И повече откази не приемам! Стига си се оправдавал с тази твоя работа, че не сме се виждали от по-миналата зима. Последния път ние бяхме у вас, сега е ваш ред! Казвай за кога да го планираме?  - сърдито нареждаше  приятелят ми в телефонната слушалка.

 Прав беше, да му се не види! Погълнати от проблемите на своето битие, не забелязвахме как се отронваха дните, а с тях сякаш се изнизваше и по-приятната част от престоя ни на този свят. Това нямаше да е чак толкова зле, ако не се броеше обстоятелството, че с отшумяването на славните времена, изпълнени със студентски лудории,  някак си безвъзвратно се разделяхме с порива в сърцата си. Вглъбени в себе си,  неусетно губехме хлапашкия си стремеж към разчупване на капсулираното  си ежедневие. Прав беше, така е!

-Добре, нека да бъде тази събота, защото отложим ли го във времето, считай начинанието за архивирано. - съгласих се аз.

-Така да бъде! Е-е-е, трябваше да ти се накарам, та да вземеш да кандисаш! - възтържествува той.

-Хайде сега, нали виждаш в какви времена живеем! Всеки гледа да се спасява по някакъв начин. Както и да е... Каква програма ще спретнем, за да знаем къкво да донесем? - опитах се да поохладя ликуващия му тон.

-Ще направим каквото ни скимне, ей така – напук на душманите! Вие какво предпочитате? Пържолки, нещо по завързано или някое агнешко крилце, какво ще кажеш? - поде инициативата той.

 Беше есен и времето се скапваше с всеки окъсяващ ден. Някак ми се стори неподходящо през сезона на зеленчуковото изобилие да злоупотребяваме със свинска скара или агнешко печено. Може би тъгата по отминаващото лято насаждаше есенна меланхолия, чужда към охота, разточителство и пищност, досадно неприемливи в навечерието на зимата. Нали ви казах, поривът не беше същият...

-Какво ще кажеш за нещо рибешко и много салати? Така хем ще ни върви аперитивът, хем ще подпием жените с бялото вино! - злорадо предложих аз.

-Браво, как не се сетих! Баджанакът ходил на риба по язовирите и е надомъкнал едни шарани и разни, там дребосъци и прочие... И без това се оплака, че му се напълнил фризера, та балдъзата само му мърморела, че няма къде да смести зарзавата, заради неговите риби. - ентусиазира се моят приятел, който по една случайност ми беше и съименник.

-Идеално! Аз ще взема зеленчука и виното и в съботния следобед ти я пращам моята Ани (това е жена ми) да се развихри в кухнята.

-А, не! Тази няма да я бъде! И да оставим жените да съсипят рибата! Не, не и не! В пет часа ви чакам, ама рибата си я правим ние, с теб! Плюс това нали ги знаеш какви са жените, ще почнат да мрънкат, че ще се изпръскат с олиото, че все ни слугуват и неща от този стил! Дай да им предложим този път ние да домакинстваме, а те вместо да фучат и ни броят чашките, да се поиздокарат малко по-секси, че одъртяхме бе, Адаш!

            Пак беше прав Адашът. И за слугуването, и за одъртяването... Преди години се изпоженихме скоропостижно в рамките на една година, а жените ни си паснаха бързо в характерите, защото и двете не бяха по превземките. Моята е малко по-възрастна от неговата, но в онези времена изглеждаше по-отракана и секси, което го караше да я заглежда при съвместните мероприятия и сбирки. И както обикновено се случва в подобни заплетени ситуации, неговата съпруга ме стрелкаше с такива изкушаващи погледи, че вероятно съм придобивал онова тъпашко изражение, характерно за вечните мераклии в областта на тънката част. Лили, така се казва жена му, е малко по-висока от Ани и може да те влуди с дългите си крака. Тя е с кестенява чуплива коса и големи лешникови очи, досущ като на сърна! Има чипо носле, което сякаш придърпва към себе си горната устна, нали можете да си представите! Красавица и половина!

            Тялото на моята Ани пък, е все така сексапилно и изкусително. Някъде ви бях споменал за нейните неустоими крака, чийто тънки и изящни глезени, комбинирани с високи токове, можеха да  отприщят мъжките фантазии. Най-запленяващи, обаче са нейните пъстри очи, излъчващи пастелна топлина и искрици от изумрудени отблясъци. За останалите детайли, по-натам...

            Та, сведох до знанието на жена ми за задължителните изисквания, по отношение на облеклото. Тя реагира така:

-Какво е казал твоят приятел? Я ги виж ти двамата, решили и готово! А ако ние решим, че вие ще се разхождате цяла вечер само по едно лозово листо отред? Заслужавате да се намъкнем с Лили в провиснали анцузи и да видим тогава колко секси ще бъдем... Ама хайде, само защото сте постъпили кавалерски този път и не ни оставихте да се пържим, заедно с рибите ви цяла вечер в кухнята, мога да се смиля над вас! И ти представяш ли си, как с вечерни тоалети щяхме да се въртим около тигана с олиото и да се ливосаме на капки целите! Я да се обадя на Лили и да се разберем по женски... - ей, пак излезе прав в прогнозите си Адашът.

            Какво се бяха уточнили и наговорили двете, не разбрах. В събота жена ми се наконти в една права светла дънкова пола - малко над коляното, с цепка отред и тясно черно поло от много фина материя, с ръкави до лактите. Върху полото бе облякла едно изрязано дънково елече, в комплект с полата. Били се разбрали с Лили и така били решили - спомена ми тя, докато я съзерцавах при обличането. Най предизвикателно, обаче беше бельото, състоящо се от комплект сутиен – тип “балконет”, прашки и жартиери, изработени от фина черна дантела. Въпросният комплект и бях подарил след една командировка в Западна Европа. Чудех се какво да купя за армаган и обикалях по магазините из центъра на Мюнхен в последния ден. Беше изложен на един манекен във витрината на луксозен магазин за дамско бельо. Щом го съзрях, взех решението незабавно и смело нахлух през вратата. Е-е, после този кураж се поохлади и премина в обилно потене, предизвикано от нескопосаните ми опити да определя конкретния размер, нали се сещате как един мъж може да обясни някои характеристики, при покупката на сутиен за любимата жена. Добре, че въпросният сутиен беше силно изрязан и това допускаше известна свобода в избора. Някак си се справих! Изпотяването се оказа съвсем нищожно, в сравнение със студения душ, излял се върху мен при плащането на сметката! Сега никой вече не може да ме обвини, че съм твърде икономичен в подаръците си!

            Аз също се намъкнах в дънки и яке, та да бъда в унисон. Жена ми се беше качила на високи токове и се предвижваше като на кокили. Глезените и изглеждаха още по изящни в черните найлонови чорапи. Започнах да съжалявам, че трябваше да тръгваме!

            Пристигнахме в уречения час. Масата в хола беше заредена с всякакви ядки и мезелъци. Проблясващите чаши и бутилки примамливо напомняха за себе си.

            Лили бе ослепителна в тясната си червена рокля без ръкави и висока импозантна яка, преминаваща в прихлупващи се дълбоки ревери. Безкрайните и крака бяха опаковани също в черна коприна и доокомплектовани с червени обувки на висок ток. При всяка крачка гърдите и се поклащаха и раздвижваха реверите. Ама, как не съм  забелязал досега тези  едри гърди?

            Те се разположиха в хола, а ние се оттеглихме в кухнята, защото ни чакаше работа.

-Казах ли ти, че момичетата са намислили нещо! - попита ме Адашът – Моята вчера цял ден се занимаваше с тоалета си. Ходи по магазините да си търси тава-онова. Ама, като гледам и Ани, също изглежда много секси! Да знаеш, че са намислили нещо!

-Да, и на мен ми се струва така. И за това съм им подготвил един сюрприз, та ще има да се чудят! Ще изчакаме и ще анализираме обстановката в движение! - отвърнах му аз.

-Лили е разбрала от Ани, че си падаш по хубави крака и се е постарала, ще видиш! - ентусиазира се той.

-Хм... гледай ти...

            Захванахме се с готвенето, сипахме си по питие и се впуснахме в приказки. А истинските приятели могат да разговарят безкрайно дълго, на всякакви теми - без ограничения. От време на време носехме в хола по нещичко от готовите специалитети, хем момичетата да оценят старанието ни, хем да имат възможност да демонстрират своето превъзходство във висините на кулинарното изкуство, чрез неизбежната градивна критика. Криво-ляво, поприключихме с приготовлението на ястията.

            В хола бе настанала веселба. Явно вино си показваше вироглавството. Седнахме и ние и се захванахме да наваксваме. След засищането на стомасите постепенно преминахме към по-одухотворени занимания. Ще каже човек, че сме гладували с месеци, но нали знаете в какво се състои празника на българина. Слушахме хубава музика и леко поддържахме градуса, обсъждайки всичко злободневно, от политика – до футбол. Адашът се беше понаскърцал и се хилеше на всяка глупост, която ръсех. Постепенно темите ставаха все по непринудени и разкрепостени. От алкохола ли или от еротичната провокативност на обсъжданата тематика,  сякаш стана по-задушно и горещо. Моята си съблече дънковия елек, оставайки по  прилепналото поло. Гърдите и се открояваха неустоимо, с настръхналите си зърната през тънката материя. Сутиенът, както казах, беше от тези, които имаха функцията да повдигат съдържанието, посредством напълно изрязаните си чашки, разкривайки почти целите гърди, включително и зърната. На Адаша му се ококориха очите и придобиха очертанията на палачинки. Жена ми забеляза провокирания интерес и ме погледна със закачлив поглед. Усмихнах и се окуражително и сведох подканващ поглед към цепката на полата отпред, която се бе отворила и разкриваше бедрото на преметнатият крак, върху крак.  Фините черни чорапи придаваха загадъчна гладкост и съвършенство. Тя разбра намека ми и се размести, за да си вземе цигара, откривайки небрежно по-тъмната част в горния край на чорапите си. Невероятна гледка! Чувах пулса в ушите си. Приятелят ми притихна и сновеше с поглед от краката на жена ми, до изпъкналите зърна на гърдите. Лили се обади, усетила на къде духа вятъра:

-Скъпа, казах ти да си поръчаш моят размер чорапи, но ти не. Ако ме беше послушала, нямаше да ти се виждат жартиерите, като сядаш. Ето виж моите до къде са. - каза тя и вдигна роклята си нагоре, почти до края на бедрото.

            Не мога да ви опиша въздействието на изваяните форми в примамлива черна коприна!  Принудих се да прикрия с ръце подуващите ми се дънки! Същите черни чорапи като на моята Ани, очевидно доставени по една и съща поръчка от виртуалните търговски вериги в глобалната информационна мрежа. Двете отдавна се бяха възползвали от съвременните технологии и заедно си пазаруваха разни тоалети и дамски аксесоари. Спектакълът с чорапите, явно бе част от предварителна уговорка.

-Не, големи ще са ми. - отвърна моята прелестна съпруга и леко придърпа полата си нагоре, разкривайки краят на чорапа си – Виж тези са си точно на мястото.

- Вие сте страхотни мадами! - направих откритието аз.

-Нали заради вас сме се докарали така! Ани ми каза, че си падаш по хубавите крака, а на моят глупчо само цици са му в главата! Заради теб сме с чорапи и жартиери, а за него сме със секси сутиени. Нали това искахте? - закачливо ми погледна Лили.

-Съкровище мое, щом е такава работата, показвайте веднага какво сте подготвили за мен! Ани не е ли без сутиен, виж зърната и ще пробият полото! - изцепи се моят приятел без задръжки от алкохола.

-Не, за твое сведение съм със сутиен, който ми подариха чак от Мюнхен! - отвърна жена ми и ме погледна със загадъчна усмивка.

-Скъпа, покажи на Адаша да види, защото пак не вярва. - подканих я аз.

            Тя вдигна свенливо полото и показа стегнатите си гърди, предизвикателно повдигнати от сутиена. Зърната стърчаха гордо над изрязаната дантелена чашка.

-О-у-у, страхотен сутиен! Ани, имаш много хубави цици! Искам да ги погаля и целуна! - продължи смело приятелят ми – Лили, ти защо нямаш такъв сутиен?

-Знаеш много добре защо! С мойте... по-точно, твойте обеми... Но виж с какъв съм сега. - влезе в ритъм Лили и отвори реверите широко.

            Гърдите и бяха чувствително по-големи, стегнати в черен сутиен от напълно прозрачна тънка материя от микрофибър, който подобно на този на жена ми, бе с по-плътна дантела отдолу. Аз пощръклях! Пот изби по челото ми. Дънките ме стягаха до болка около чатала.

-Страхотни гърди! Как не съм ги забелязал до сега. Прав е Адашът, като казва, че само в краката на жените зяпам, щом  не съм обърнал внимание на този разкошен бюст! - зачудих се аз на глас.

-Абе Адаш, нали сме били заедно на море. Какво се правиш на паднал от Марс! Съвременната пластична хирургия е голяма работа! Ако ме беше послушала Лили, сега можеше да са още по-големи! - смигна ми той – А где е нашата изненада за дамите?

-А, да... направо се отнесох при тези чудеса, които ни показват момичетата! Нося ви по един скромен подарък, но ще го пробвате веднага! - заканих се аз.

-Само ако не трябва да се събличаме! - предвидливо се обади жена ми.

-Защо пък не? - закачливо добави Лили – Казвай какво сте намислили! Веднага!!!

            Станах и извадих от якето си две луксозно опаковани кутийки, които бях купил специално за случая. Поднесох ги и зачаках реакцията. Те ахнаха от изненада, защото направиха грешни предположения, в посока на разни там пръстени или обеци. Лили се справи първа с опаковката и измъкна от кутийката чифт вагинални топчета от кибер кожа. Спогледаха се и прихнаха в смях.

-Ама вие, какво сте намислили!!! И искате сега да ги пробваме? Не сте ли малко нахални, момчета? Ами ако се възбудим? Ще стане опасно! - окори се моята Ани.

-Я да ги оставим и да видим могат ли да играят играта, която сами започват! - предизвикателно се намеси Лили.

-Защо ли имам предчувствието, че момчетата ще загубят своята игра и то по техните правила! - добави жена ми.

            - Вижте момичета, това е само едно забавление и никой не трябва да се чувства принуждаван да върши каквото и да било! Ще правим само това, което ни харесва и не притеснява никого. Предлагам да не се стига до крайности, защото аз много обичам моята Ани и не искам тя да бъде наранена! Вие ще прецените до къде могат да стигнат еротичните ни фантазии. Предлагам да приемем следното основно правило: всичко е само за удоволствие и ще се прави само това, което се харесва и от четиримата! - предложих аз.

-Добре, ще ги пробваме, но само толкова! Ани, искаш ли? - прие инициативата Лили и ми хвърли изгарящ поглед.

-Добре, става! - каза моето съкровище и се надигна.

-Къде тръгна, тук ще си ги сложим! Нека видим реакцията на противниковия отбор - смело отвърна Лили.

-Да не разчитаме прекалено на фабричната хигиена на тези артикули... все пак! - предвидливо каза жена ми и изпи виното си до дъно – Ще ми трябва кураж!

            Върнаха си и седнаха срещу нас на дивана. Лили ме погледна загадъчно и без да сваля поглед от мен запретна роклята високо, разкривайки гладката си прасковка. Не вярвах на очите си - тя беше без гащички! Невероятна е тази Лили! Разтвори влажния си процеп с пръстчета и допря едно от топчетата. Няма да описвам въздействието на гледката! Натисна леко и първото потъна плавно в нея, придърпвайки другото след себе си. Щом и второто се скри, отвън остана само контролното шнурче.

            Ани повтори ритуала с полата и... о небеса! Тя също вече бе без дантелените си прашки. Тези момичета знаеха ли какво правят с нас...

            След приключване на процедурата, нашите съпруги оправиха полите си и заеха неангажиращи пози, придавайки си делови вид. Ние с Адашът зяпахме с виснали ченета!

-Сега доволни ли сте? - попита жена ми и си дооправи полата. Моят приятел бе замлъкнал, досущ като рибите в чиниите пред нас. Аз се бях вцепенил и не знаех какво да предприема, а те си седяха съвсем невинно на канапето и си придаваха пуритански вид. Из атмосферата в хола се натрупа толкова напрежение, та всеки момент очаквах да проблесне със свистене някоя мълния около полилея!

-Наздраве! Какво се умълчахме? - опитах се да разчупя ситуацията.

-Хайде да танцуваме! - предложи тази хитруша Лили.

-Хайде, тъкмо топчетата няма да са в покой и ще изпълнят функциите си. - не пропуснах да отбележа аз.

            Лили се отправи към аудио-апаратурата и пусна един убийствен блус на Джо Лин Търнър от албум на Рейнбоу. Аз поканих жена ми и я притиснах плътно до мен. Тя се гушна и се потопихме в тъжния ритъм на песента. Прошепнах в ухото и:

-Браво на вас! Обичам те безкрайно! Искам да се отпуснеш и да се наслаждаваш на хубавата вечер. Отдай се на удоволствието и помни, че обичам само теб! Искам да ти е много хубаво! Възбудена ли си?

-И аз те обичам! Да, започвам да се възбуждам! Моля те, внимавай с Лили! И тя е възбудена, а обекта на нейните желанията си ти! Нали знаеш, че ние ги усещаме тези неща... - отвърна ми тихичко тя.

-Спокойно! - категорично отсякох и погледнах към другата танцуваща двойка.

            Моят приятел бе вмъкнал ръка под реверите на Лили и яростно я опипваше. Тя ме следеше с премрежен поглед. Да-а, усещат ги тези неща жените...

-Правило номер две: само по време на танц партньорите могат да се докосват взаимно! - уведомих останалите танцьори и плъзнах ръка по бюста на Ани. Зърната се втвърдиха мигновено и надигнаха тънката материя. Тя се притисна още по-силно към мен.

-Смяна на партньорите! - провикна се Адашът и ме избута безапелационно.

Подхванах Лили и се понесохме в блуса. Тя също се притисна към мен и съвсем целенасочено се отъркваше във вдървената ми мъжественост, под ритъма на танца. Отпусна глава на рамото ми и ми прошепна:

-Желая те неистово! Искам да го усетя!

            Хвана ръката ми и я пъхна в пазвата си. Гърдите и бяха неустоими! Усетих твърдите им зърната през тънката материя. Напъхах пръстите си отгоре в сутиена и натискайки го подврях под едната пленница, за да я освободя. Тънката материя се подви и сутиенът придоби формата досущ, като този на Ани. Освободих и втората красавица! Страхотна гледка! Заиграх се в пазвата на Лили.

            И Адашът не си губеше времето. Беше вдигнал полото на жена ми и целуваше жадно зърната и. Тя ме гледаше объркана. Кимнах за да я насърча и да прогоня притесненията и. Тя се усмихна и сведе поглед, приемайки играта.

            В този момент Лили плъзна ръка по члена ми и ме погледна предизвикателно с лешниковите си очи, сякаш ми казваше: “ти измисли правилата и сега се позовавам на тях”. Ловко свали ципа ми и бръкна в цепката на дънките ми. Обхвана го и започна да го масажира нежно. Стъписах се и се сковах! Тъкмо навреме, защото песента свърши и аз погрешно реших, че нещата ще приключат до тук, но... Паузата беше твърде  кратка. Втори блус стартира почти веднага. Ах тази хитруша, явно бе програмирала листата с песни предварително. Продължихме танца.

            Опитвах се да се позиционираме така, че втората двойка да не може да вижда къде се е напъхала ръката на моята партньорка по танци. Тя очевидно не мислеше като мен, защото без затруднение разкопча копчето на дънките ми и освободи вироглавия немирник, като не спираше да го стимулира все по-яростно. Погледнах жена ми. Адашът бе пуснал ръка през цепката на полата и вероятно бе напипал пъпчицата на удоволствието, защото тя се бе отпуснала на рамото му с притворени очи. Да, моят приятел беше в настъпление...

            Лили впи очи в мен и простена:

-Не издържам! Искам го... и тези твой топчета ме подлудяват!

            Преди да се опомня и асимилирам смисъла на думите, тя се свлече в краката ми, разтваряйки широко съвършените си бедра и запретвайки роклята високо!  Засмука го жадно, без да обръща внимание на обстановката около себе си. Поемаше го дълбоко в себе си, което очевидно и доставяше наслада! Явно бе на ръба на пропастта и сега падаше в бездната на екстаза, защото със свободната си ръка издърпа топчетата от себе си. След тях проблесна струйчица сладък елексир, стичащ се по пусиращите  листенца на трептящата орхидея! В този кулминационен момент тя погълна до корена моя жезъл, застивайки в това положение. На фона на музиката отекна стон.

            Гръм и мълнии!!! Всички бяхме онемяли. Когато талазите на оргазъма затихнаха в Лили, тя с неохота освободи моят палавник от устните си и той щръкна издайнически пред лицето и. Тя ме погледна и каза:

-Извини ме, но бях на края и загубих контрол! Тези топчета са удивителни! Благодаря ти! Нали никой не се сърди? - опита се да разчупи напрежението Лили. Съзнаваше ясно, че бе прибързала - А ти, не си мисли че съм свършила!!! Тепърва започвам! - обърна се тя към Адаша и му се нахвърли.

-Чакай, за да сме квит не трябва ли аз да го подготвя? - запита моята Ани и ме стрелна с очи, изпълнени с ревност и желание за възмездие.

-Да, но внимавай да не си изстреля патроните, защото нощта едва започва! - похотливо се усмихна Лили.

-Да си гледате работата! Аз съм предприел мерки и съм се подсигурил чрез специален стимулант. - каза приятелят ми и извади своята наточена любовна сабя от панталоните си. Лили го избута до дивана, принуждавайки го да седне. Обхвана стърчащата му мъжественост, обхождайки го по цялата дължина, сякаш за да се увери, че всичко е наред.

-Хайде скъпа, ела и вкуси от моята близалка, за да не се чувствам като крадла! - подкани я Лили. Жена ми пристъпи неуверено, но не се поколеба да го поеме в устните си. Започна да го смуче и въпреки, че дълбочината на проникване не беше същата. Останах с впечатлението, че не и е съвсем неприятно. Сега мен ме загложди ревността. Лили се бе излегнала странично отгоре му и бе впила устни в неговите. Едновременно го галеше по корема около основата на жезъла му, като от време-навреме стигаше до топките. Ани се бе привела над скута му, приседнала от другата му страна, с разтворени колене. Както му се наслаждаваше орално, плъзна свободната си бъка по бедрото си и когато достигна края на чорапа, неуверено застина там. Знаех какво би направела, ако бяхме само двамата. Доближих се и насърчително я погалих по ръката, насочвайки я към целта. Тя не се възпротиви и плахо започна да гали горящото си цвете. Времето сякаш спря. Само аз не участвах във водовъртежа от плът и страст, но пък бях привилегирован да съзерцавам красотата на взаимното отдаване.

Изведнъж моят приятел изръмжа и забели очи. И той бе на ръба на бездната. Докоснах моята Ани по рамото. Тя бавно ме погледна и с усилие се откъсна от играчката си. Без думи се разбрахме, че най-добре е да се омитаме... поне за сега!

            Таксито се движеше със скърцане и пращене по софийските улици, сякаш бе сковано от тополови летви. С жена ми бяхме на задната седалка и мълчаливо се поклащахме, следвайки неравностите на пътя. Аз я гушнах и притиснах до себе си. Тя се облегна на мен и прошепна тихичко:

-Сега доволен ли си? Стана точно това, което искаше. Аз те предупредих! Казах ли ти? Усетих я аз, че е намислила нещо! Как ти го налапа само... целия! Хареса ли ти? - прошепна тя.

-Да, определено! И на теб не ти беше толкова неприятно, май? Да не говорим, че пръстите му те бяха подготвили предварително, докато танцувахте! - не пропуснах да я зачекна аз.

-Така значи, не отклонявай въпроса ми! Много ли ти хареса? И... Щяхте ли да се изчукате, ако бяхте сами?

-Ще продължим разговора в къщи! - отвърнах аз и преустанових темата, защото разпадащото се возило все някак се бе добрало да нас.

            Децата си бяха легнали и ние тихичко се промъкнахме в хола. На никой не му се  спеше. Имаше висящи въпроси за изясняване.

-Какво ще стане сега? Притеснявам се за нас и... за тях! Направих го напук на вас, с Лили! - подхвана разговора Ани.

-Какво да стане? Да става каквото ще! Той галеше ли клиторчето ти, докато танцувахте? - продължавах да атакувам аз.

-Да, беше успял да го достигне и да ти кажа честно, хареса ми, защото бях доста възбудена! Нали каза да се насладя на удоволствията? Аз ти се доверих, че това е само безобидна игра, която ти харесва! Нямаш право да се сърдиш! - очите и се насълзиха.

-Да, така беше! Всичко ще е наред, ако няма чувства! - съгласих се донякъде аз.

-Естествено, че има чувства, но между мен и теб! Обичам те!!! Успя да ме подведеш, че този флирт ще ти достави удоволствие, а сега... Ти защо допусна да се стигне до там, щом ще ревнуваш?

-Да, права си!. Трябваше да се отдръпна, но не посмях, защото ние  измислихме играта! - ядосах се аз.

-Тя отдавна те дебне, виждам аз! Нали няма да се влюбиш в нея? - попита ме моята принцеса.

-А ти, въпросът се отнася и до теб, защото Адашът също се облизва покрай теб? - не се предавах аз.

-Я стига! Това няма никакво значение! Мислех, че ти доставя удоволствие, когато ме харесват другите мъже! Изгуби играта, която сам започна. Сега ще развалим всичко, което е между нас ! - сведе тъжен поглед тя.

-Хайде стига с тези глупости! Нали ни беше хубаво! Всеки обича да бъде обект на желания. Това бе само игра от еротични закачки и наслади и нищо повече! Аз обичам само теб!

-И аз и не искам да те загубя! Може би не трябваше въобще... - търсеше отговорите все още тя – Дано поне те да не се изпокарат сега! Как мислиш, ще се стигне ли до срив в отношенията им?

- Телефонът на Ани звънна. Беше Лили. Изтръпнах от лоши предчувствия! Представих си батални сцени и какви ли не простотии. Но нали все пак ги оставихме, отдадени един на друг... Жена ми вдигна и се изтегли към кухнята. Сърцето ми щеше да се пръсне!

След разговора Ани дойде с грейнала усмивка, която ме поуспокои. Съдържанието на разговора бе приблизително следното:

Лили се нахвърлила на Адаша и го употребила сексуално. След като се позадоволила и частично успокоила, я нападнали притесненията за нас. Той също се тревожел дали не е прекалил. Престрашили се да се обадят. Ани казала, чие ние пък се тревожим за тях и така стигнали да извода, че никой не е наранен и на никого не са му хрумнали грешни изводи от случилото се. След тава се разбрали да се чуем утре, защото Лили имала още какво да получава от Адаша тази вечер, нали се сещате горе-долу какво...

Ани седна на креслото в хола и разтвори прелестните си бедра, разкривайки своята разкошна прасковка, от която все още се подаваше едно тънко шнурче. Леко го издърпа и измъкна от себе си топчетата, окъпани в нектар. Погледна ме с онзи изумруден блясък и тихичко добави, отправяйки се към спалнята:

-Мисля, че Лили е права. Тази вечер още не е свършила! Не ги махам, защото ми е неприятно, а за да ти освободя поле за действие... ако все още ме обичаш! Утре ще обменим информация с нашите приятели!

Да, още я обичах! И си мисля, че я обичах много повече от вчера!

 

© Спиро Киров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Вече съм фен на разказите ти ! И моето тяло реагира еднозначно...
  • Ами вие сте готови са суинг партита.
    Страхотна битава еротика! Чета си рано сутрин и щом тялото ми реагира, значи чудесна работа си свършил! Ето виж как съм се нахилила
  • Благодаря!!!
Предложения
: ??:??