27.06.2021 г., 7:56 ч.

Преди края-12 

  Проза » Повести и романи
820 0 0
1 мин за четене

         Айшли пристигна у дома. Пред вратата на къщата ѝ я чакаше нейната сестра.

         -Сестричке,какво се е случило?-попита младата студентка разплаканата си и уплашена до смърт сестра.

        -Айшли,Айшли...-започна да повтаря сестра ѝ.

         -Какво,какво се е случило Амбър?-продължи да настоява Айшли.

          Амбър,която се знаеше в училище също така с това име, проговори:

         -Татко...татко е чудовище,Айшли. Чудовище е , сестричке.

         -Ела,да ми обясниш вътре-каза Айшли.

          Двете сестри влязоха вътре на топло.Така Амбър разказа всичко на своята по-малка сестра и сега двете сестри трябваше да решат какво да правят със съдбата на техния безмилостен баща.

         -Отиваме в полицията,Амбър-проговори най-сетне след дълга тишина между двете,Айшли.

         -Страх ме е!-извика Амбър.

         -Ах,сестричке! Ела да те прегърна-каза Айшли. - Отиваме в полицията и разказваш всичко каквото се е случило и каквото ти е причинил този негодник. Ясно ли е?

         -Да-поклати потвърдително глава Амбър.

         -Да отиваме.

..................................................................................................................................................................................................................

        

© Ралица Стоянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??