29.09.2020 г., 17:51 ч.  

Преди края-въведение 

  Проза » Повести и романи, Други
626 1 0
1 мин за четене

                                                                                    Преди края   

 

         Казват,че животът е игра.Казват,че понякога е просто една непредвидима съдба. Казват,че друг път е като филм или пък...кой знае... може би като шахматна игра.А аз си мисля,животът не е ли просто действителността? Действителността,в която всички ние,хората,независимо от кой край на света сме,живеем. Е,за едно момиче нейният живот изведнъж се преобръща. И не,не съм аз това момиче,нито пък някое друго-то е само едно и единствено-това ще е нейната история,всъщност това,дами и господа,е нейната истинска история- историята на Айшли,за която ще Ви разкажа- за началото и преди краят й. Историята на Айшли. История за и с неочаквани обрати-и лоши,и добри. История със сълзи и стряскащи за всеки последици. История за изгубени надежди,за изпуснати мечти.История,донякъде пълна с естетика,донякъде пълна с етика. История с начало и край,само че... тази история ще бъде преди своя край,в името на своя край и в името на нечие,някогашно отнето,безусловно човешко щастие. Което обаче,ще трябва да се разбере дали ще зависи от тиктакането на часовника... или от плановете на живота,съдбата и небето. Кой ще бъде пръв? Упоритостта и твърдостта на човекът да се спаси,да оцелее или бързо-отлитащото време? Кой ще бъде пръв,пръв преди края? Очаквайте,за да разберете!

© Ралица Стоянова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??