27.04.2019 г., 20:49 ч.

Приказка за Шарлотка и Шарко 

  Проза » Приказки и произведения за деца
445 1 0
1 мин за четене

В една къща живеела една баба. Казвала се Шинка. Тя си имала едно куче на име Шарко и една котка на име Шарлотка. 
Шарлотка и Шарко обичали да играят и правят бели заедно. Беля подир беля и баба Шинка само тичала с точилката подир тях. Ала те бързо се скривали в своето тайно скривалище. 
Една сутрин Шарко и Шарлотка видели на масата шише с мляко. Приискало им се , но как да се докопат до шишето без да го бутнат или баба Шинка да разбере ? 
Колко труден въпрос само дори в детските книжки нямало отговор … 
Все пак решили да рискуват. Качила се Шарлотка на масата, а Шарко останал да пази пред вратата. 
Но толкова бързала Шарлотка, че изпуснала шишето с мляко. Млякото се разляло по лапичките и по масата, а горкото шише се търкулнало на земята. 
Баба Шинка разбира , че отново има беля на хоризонта. И то с млякото. Какви палачинки ще прави тя сега?
В яда си грабва точилката и тича подир тях, ала Шарлотка и Шарко бързо бързо тичат и се крият. 
Баба Шина пада някъде по стълбите и остава без мляко и без крака. 
И така до следващата беля на Шарлотка и Шарко 

© Лиза Лиза Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??