27.08.2012 г., 11:02 ч.

Приказки без край 

  Проза
1825 0 10

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

10 мин за четене

Мотах се един ден (в сряда май беше - за протокола) безцелно в интернет, когато ми хрумна да проверя едно нещо - наистина ли ние мъжете сме безочливи, невъзпитани и цинични същества, и имат ли основание повечето жени да ни мислят за такива?? Регистрирах един женски профил в известен сайт за запознанства и... Ужас! Умишлено съм махнал най-циничните и нагли опити за завързване на връзка. Но пък можете да сте сигурни, че не останах длъжен на никого! Някои профили бяха докладвани от мен и премахнати от сайта.
Всички прилики с действителни лица и събития са ДЕЙСТВИТЕЛНИ. Имената на главните герои са променени.

 

Профилът:

Marina Simova
Височина: 165
Тегло: 59
Телосложение: Нормално
Образование: Висше
Цвят на очите: Черни
Цвят на косата: Руса
Зодия: Дева
Доход: Над 500
Работи в сферата на: Информационни технологии
Социално положение: Служител в държавна фирма
Семейно положение: Женен/Омъжена
Деца: Да
Желае ли деца: Не съм решил/а
Цигари: Рядко
Алкохол: Рядко
Цел на контакта: Кореспонденция

Профилът е без снимка

 

Приказка 1:

--- NEJNIQ LUBOVNIK е написал:
zdr slan4ice kakvo si pravi6 (много обичам някой да ми напише "zdr" и да се опита да пробута 4 и 6 за букви)

Аз:
Стоя и си мечтая за теб :)

--- NEJNIQ LUBOVNIK е написал:
iska6 li da se vidim

Аз:
Как ми четеш мислите, страшен си! Ще се видим. Другия месец. Ако е светло.
Много ли си нежен??

--- NEJNIQ LUBOVNIK е написал:
e la i 6te rabere6

Аз:
Тръгвам! Толкова тръпна от мерак, че не знам ще стигна ли жива при теб...

Коментар: Любовникът нещо запецна, сигурно се почесва и се чуди е*авам ли го или не...

 

Приказка 2:

Някакъв женен чичко (на 53) ми писа, че си пада по блондинки. Предложих му да боядиса жена си руса и да падне отгоре ù! (едната от псувните не я бях чувал преди)

 

Приказка 3:

--- Peter Hristov е написал:
здравей,
удобно ли ти е да се видим сега, на кафе/питие в центъра:)

Аз:
Па как, само да си обуя цикламения чорапогащник и съм там!

--- Peter Hristov е написал:
не ти вярвам, нито такъв чорапогащник имаш, нито свободно време:)

Аз:
Вервай ми, там съм вече и те чакам! Откога чакам да ме поканиш, а ти все не смееш...

-- Peter Hristov е написал:
много си властна и ме плашиш:) (Тюх, уплаших чичкото и сега сигурно ще спи с памперс през нощта...)

Аз:
Сигурен ли си, че не съм тъща ти?? (хъ хъ хъ... ама и аз съм една усойница...)

 

Коментар: Този го стресирах толкова много, че трябва не куршум, а 88 милиметров снаряд да му леят...

 

Приказка 4:

--- zaharko chekerov е написал:
zdravei za da ne gubim vreme kazvam ti direktno zadovoliavam vsiakakvi damski kaprizi non stop pri interes potarsi me

Аз:
Колко вземаш на час?

--- zaharko chekerov е написал:
rabotia na seans 20 za ciala no6t 50

Аз:
Какво включва сеанса?

--- zaharko chekerov е написал:
malko masaj malko frenska i stansart ("stansart" - ихаа, щом при тебе се набучих, нова думичка научих)

Аз:
И всичкото това за 20 кинта? Ееее, че то без пари направо! Има ли проблем, ако доведа колеги от районното? Само кажи къде.
И внимавай какъв ще ти е отговорът!!!!!!! От тук имаш два пътя - изчезваш от сайта, или...

--- zaharko chekerov е написал:
ne me pla6i6 s rionnoto

Аз:
Сигурен ли си? Взе да бъркаш правописа май.

--- zaharko chekerov е написал:
na kakva se pravi6 a puka mi za raionnoto ako iska6 vodi si gi u vaz

Аз:
Много внимавай с думичките, които произнасяш!!! Ако модераторът на този сайт не вземе мерки, аз ще взема и няма да се разминеш само с бан-ване. Наясно ли си, че това, което правиш, е подсъдимо?

--- zaharko chekerov е написал:
aide ne me zanimavai s gluposti liagai si leka no6t

Аз:
Имаш ли представа, че съм майор, бе леке такова! Знаеш ли какво лягане ще ти уредя?

Коментар: Пуффффф.... няма никой вкъщи.... Не само тъп и нагъл, ами и страхлив. Мечтата на всяка жена!
Ама ко да прай човеко, чу че съм майор и сега сигурно е някъде в Зимбабве - предлага Stansart на местните...

Това е един от онези, които вече не са в сайта за запознанства :)


Приказка 5:

--- ivo petev е написал:
за жена като теб съм готов свирка да направя

Аз:
Тогава си направи свирка и дим да те няма!

Коментар: Този вярно изчезна! Дали си духа сам някъде?? И сам, воинът е воин!

 

Приказка 6:

--- toni toni е написал:
interesna misal-no jenata e sazdadena v pomp6t na maja - (По повод описанието ми - "Ако непрекъснато падаш в краката на една жена, едва ли някога ще се издигнеш в очите ù.")

Аз:
А за какво е създаден мъжът? Да пише на неправилна маймуница?? Виждам, че не сте пропуснал и вдовиците в предпочитанията си. Имате ли представа изобщо как се комуникира с вдовица? Или това трябва да е сигнал за останалите подвластни на мъжа иначе неставащи за нищо жени, че сте Супер Мъжът на Хилядолетието? Мъжът, който не подбира и тресе всичко наред???

--- toni toni е написал:
сигурно си права, но защо този негативизам?

Аз:
Я! Мъжът можел да употребява и кирилица? На какво дължим тази внезапна любов към родните буквички??

-- toni toni е написал:
мога всичко, зависи от разговора.

Аз:
Усещам, че разговорът няма да е от интересните. Съжалявам, че ми загубихте времето...

Коментар: ... следва опулен поглед от страна на Негово Императорско Нисочество и блокиране на същото от наша страна :)))


Приказка 7:

--- ta*io ivanov е написал:
zdravei haide da si pi6eme

Аз:
Хайде! Отговори ми бързо (имаш 15 секунди) - колко хиляди километра е разстоянието между Земята и Слънцето?
Нека отговорът ти да започне... Сега!

-- ta*io ivanov е написал:
ami kolkoto e bilo vinagi kakvo raboti6 ti

Аз:
Грешен отговор! Сори, гориш!

Коментар: Опит за неумел финт от страна на Та*ьо да прикрие пълното си невежество и въпрос, с който да замаже положението. Не мина. Айде в кошчето при другите тъпаци!


Осма Приказка:

---pencho F е написал:

А гърдите ти хубави ли са?

 

Аз:

Преди да стигнем до гърдите ми, трябваше да минем един друг материал май?

 

---pencho F е написал:

Е не може ли по напряко

 

Аз:

Може - Таковай се в таковата и ми се разкарай от погледа, че ми писна от простаци!

 

---pencho F е написал:

Е не чак толкова напряко

 

Този е от онези, за които има някаква надежда, само малко повече бой му трябва!


Девета Приказка:

Разговор с един тип, който е в състояние от 100 метра да напука огледало, стига да се огледа в него, не познава препинателните знаци, но ПОНЕ пише на кирилица:

--- stoyko milanov е написал:
Вечеря? Кино? Секс?

Аз:
Апартаментът ми има пъпки :(

--- stoyko milanov е написал:
в смисъл,моят няма 089**********,може и по кафе

Аз:
А има ли прави ъгли по ъглите?

--- stoyko milanov е написал:
има аз съм в обеля а ти

Аз:
Аз съм малко по-близо - на ъгъла на Пиротска и Жданов. С тапети ли си вкъщи?
("Пиротска" е другото име на "Жданов")

--- stoyko milanov е написал:
да с тапети,зашто питаш и какво си търсиш тук

Аз:
Търся хора за тройка. Сам ли си?

--- stoyko milanov е написал:
да кликними да те чуя а ти сама ли си

Аз:
А нещо, котка, куче, нямаш ли? Прави ми се животински секс! И овен става, ако можеш да намериш...

--- stoyko milanov е написал:
не нямам я даи тел да ти званна

Аз:
Тцъ, не става! Не си давам телефона на хора, които не си гледат кон вкъщи!

Коментар: Цойко запецна, сигурно конят му дойде в повече...


Приказчица 10:

--- Veselin Tonev е написал:
Вечеря? Кино? Секс?
(така започват стандартните флиртове, иначе този маймун не владее кирилицата)

Аз:
Флирт, а?

--- Veselin Tonev е написал:
naprotiv jivata istina si e:))

Аз:
Радвам се, че най-накрая ме забеляза един истински мъж!

--- Veselin Tonev е написал:
moje i na tamno da e,no ve4e si zabiliazana

Аз:
Направо плача с глас от щастие, че съм забилязана! Отдалеч намирисах, че си мъжкар! (чорапите му смърдят от 300 километра)

(Тук ще има прудалжение, мираклията го няма от два дена и аз съм много нештасна! Чуфствам се НЕЗАБИЛЯЗАНА отвсякъде!)

 

Идинайста Приказка:

Мераклия от Бургас:

--- m w е написал:
прави ли ти се виртуален сега?

Аз:
Вече правя, съжалявам!

--- m w е написал:
skaipa mi e tvurd_k*r
ako iskash da svurshish vtori put zvunni mi

Аз:
а моят скайп е zelen_haiver_na_kvadrat

--- m w е написал:
няма такъв скайп :) (Малииии, ама този е рядко тъп...)

Аз:
еее, сори, свърших и трети път без теб...

-- m w е написал:
не се лигави де, звънни ми, а ако ти хареса, си пусни и ти камерата (Освен, че е тъп, е и нахален!)

Аз:
Първо да питам мъжът ми дали ще ми разреши, че се вкисва понякога и после някой комшия го отнася. Вече трима погребахме...

--- m w е написал:
питай го и да почваме :) (е такъв съсел няма, честно!)

Аз:
ти сериозно ли ми говориш??? (да не би пък да се е усетил, че го правя за смях на гаргите!?)

--- m w е написал:
сериозно, и скайпа ми е този, който ти написах (постара се да не ме разочарова говедото, което пък ме вбеси)

Аз:
Ти си нахален за трима и тъп за десет! Не се ли усещаш, че те правя за смях на гаргите? (пак намесих хвъркатия добитък, но не ми хрумна нищо друго)
 
Коментар: Поредният тъпак, който се мисли за Бог. Такива убиват всеки ден хора по пътищата, защото си мислят, че могат да правят каквото си искат и са безсмъртни. А гробищата се напълниха с безсмъртни тъпаци...

 

Приказката не е свършила. Ще има и други серии. Българската простотия е необятна като Вселената. Срам ме е, Уважаеми Дами! Заради тези български "мъже", които са забравили най-важното - да се самоуважават! За да уважават другите, които пък да уважават тях! Аз не съм съгласен да ме поставят под общ знаменател с такива... хм, "мъже"! Затова изприказвах толкова Приказки...

 

© Христо Пехливанов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много ми хареса, очаквам с нетърпение продължението
  • Посредственост има и при двата пола, но при мъжете е в пъти повече
  • Браво, Морски!
    Много добра работа ми свърши - сега, като ме атакува някъде из нета някой досадник, му изпращам линк към приказката ти
    Благодаря!
  • Най-после един Мъж да оцени мъжката посредственост в сайтовете за запознанства.Браво!
  • Браво!Голяма забаваДа си призная, може да е веднъж в годината,но и аз се позабавлявам така Жалко наистина,накъде върви светът...
    Поздрави
  • Радвам се, че съм ви усмихнал Това е един от начините за борба с простотията - смях до дупка!!!
  • Смях се с глас, ама си го изписал толкова съдържателно и точно!
  • )))Браво, морски! Смях се със сълзи!

    п.п.: (За протокола - гледай да не натресеш на мен, че имам мъжки профил )
  • Мила родна картинка...
  • С колегите си бяхме направили един такъв фалшив профил за смях и уловки, майчице мила на какви неща се наслушахме...
    Краят на първата част на приказките ти е особено садържателен!
    Винаги ( макар и ужасно рядко вече ) има изключения
Предложения
: ??:??