1.11.2018 г., 8:21 ч.

Природосъобразно 

  Проза » Хумористична
582 2 11

– Бе, какво ми пускат вечер по телевизора…/На него специално? По личния му телевизор?/

– А какво ти пускат? – питам заинтересовано.

– Новини разни… Какво ме интересува дали Путин и Тръмп ще се срещат, че и за какво ще си говорят? Ако стане нещо – ще разбера…

Интелигентен комшия е. Завършил СПТУ, после карал двуседмични курсове за комбайнер, та веднъж ме пита дали да пише, че има две средни образования /няма шега – реална история е!/…

Та не го интересува какво става ни у пас, ни по света. Медии и политикани не могат го излъга – просто не ги слуша, не гледа, не чете…

Природосъобразен човек… Не дай си, Боже, да гръмне планетата… Ще дейтства природосъобразно. Като животните. Какво става, ако човек разбере, че има опасност от наводнение или пожар? Взема някакви мерки. Каквито може – най-напред за себе си и дома си.

Какво прави животното? Ми – нищо… Почва бедствието и тогава се задейство. Бяга,бяга, бяга… Или се забива в дупката, изчаквайки да мине опасността…

Щото животното не умее да чете, да мисли, да планира, да предвижда… Както и много, прекалено много наши съвременници…

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Иржи, Кети!
  • За жалост, доста такива хора има наоколо - нищо не ги интересува
  • Обичам кратките ти разкази,Георги и,ако не коментирам винаги,то е защото има вече повече разказвачи и те пишат дълго,докато изчета всичко и...времето ми свършва.А твоите... освен ,че интересно разказваш с тънък хумор но все са с теми за житейски проблеми!Не съм се отказала да те "изчета целия"...Честит празник!
  • Благодаря, Мариана, Данаиле!
    А образите са наоколо. Много обичам да слушам и да зяпам. Пък после в главата ми се появяват едни неща - плачещи за записване... Изкривяване на природата...
  • Аз бих го нарекъл - Скотскообразно Поздравления, Георги!
  • Благодаря, Стойчо!
    Дще в "Еклесиаста" е предупреждението...
  • Шопите имат една световноизвестна мисъл:"Най мразим да мислим!".
    Е,па да не са улави да мислят, когато друг се пине?!😉
  • Благодаря, Надя!
    Хубав празник!
  • С малко думи, да кажеш много. Честит празник, сенсей!
  • Благодаря, Лиа!
  • Да, има ги тези, но има и други. Поздрави за кратката, но ясна позиция. Замислящо.
Предложения
: ??:??