8.06.2008 г., 9:12 ч.

"Приятел в нужда се познава." 

  Проза » Други
1408 0 2
1 мин за четене

Колко дълго трае една любов? И колко сладост има в един живот? Може би толкова, колкото сам си създадеш... Или толкова, колкото са склонни другите да ти дадат, без да те нараняват. Но това е невъзможно! Всеки страда, дори понякога, когато се усмихва. Защото не всеки ще те разбере - теб и разбитото сърце. Не разголвай душата си пред всички, не всеки го заслужава. Познати може да имаш много, но приятели? Я пак си помисли... Това не е сайт за запознанство, където всеки втори потребител си добавил в списъка с приятели, без дори да го познаваш. Списъкът на истинските приятели в живота понякога е твърде малък. Но ти знаеш, че тези хора, които са вътре в него, са заслужили да бъдат там. Притежават твоето доверие, честност, обич. Обичта към приятелите е свята. Също тази, както към любимия. Когато някой мъж разбие твоето сърце, ти тичаш веднага при приятел, за да те утеши и точно в такива трудни моменти разбираш кой истински държи на теб. И затова и ти си готов да направиш същото, когато се наложи. Да подадеш ръка дори, когато е паднал в "калта". Приятелството е една душа, разделена в две тела. Дано да бъде и за вас така. "Приятел в нужда се познава."

© Ваня Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Всеки ден човек се уверява в това.Радвам се че и ти мислиш така "Карамелке"А също така "Нуждата"е като филтър за приятелите.Филтрира ги яко.Макар че думата"Нужда"има много интерпретацииМакар че, ако се замисли човек,май точно тогава си проличават приятелите,които ти подават навреме "хартия",а не "шкурка" за метал
  • Колко си права,да ,съгласна съм с теб!Поздрав за приятелството!
Предложения
: ??:??