15.05.2009 г., 13:42 ч.

Прочетох пак 

  Проза » Разкази
3340 0 33
4 мин за четене

Дърветата – те могат да вредят и да лекуват

Аз съм «крехка», прекалено отворена, за да издържам постоянния натиск на отрицателните енергии  в големия град.  Затова редовно ходя сред природата, откъдето черпя положителните енергии  и възстановявам отъняващата нишка с Бог. Искам да ви разкажа нещо повече  за най-завършеното Божие творение – растителната природа. И особено за дърветата. Те са живи, те са върховното приближение на природата към нас. Те също са индивидуалности. Нека ви разкажа за всеки отделен вид.

Бор, черна ела, смърч – зареждат с отрицателна енергия, острите им иглички разкъсват аурата на човека.

Дъб – зарежда с положителна енергия и носи пари. Хубаво е в двора си да имате засаден дъб или в стаята си да имате клонче от дъб. Но не откъснато от вас, а паднало само от короната на дървото. Дъбът е здраве и дълголетие.

Бук – също зарежда с положителна енергия. Жълъдите, заредени с допълнителни енергии, лекуват срещу черна магия за смърт, причинена от живак.

Липа – положителна като ароматотерапия. Не зарежда с енергия, но действа успокоително, отпуска напрежението ти като в медитация.

Брезата – чиста информация. Зарежда с положителна енергия, която идва от вселената.

Плачеща върба – името ú само говори за нея, действа зле на слънчевия сплит.

Орехът – силно мистично дърво. Това е дървото на Светия дух. Силна информация и енергия. Орех не се сече, а който му посегне, си отива директно от този свят. Орехът е Божия закрила и информация.

Черницата – и тя е мистична, от нея се правят любовни магии. Но тя  е проводник по-скоро на мимолетността, не я одобрявам.

Акация (салкъм) – действа на очите, избистря очните дъна. Регулира дейността на малкия мозък и създава хармония между двете полукълба на мозъка. Не зарежда, но балансира.

Кестен – носи мистична сила и зарежда положителни енергии. Лекува коксартроза, ишиас, шипове. Успокоява нервната система. Добро дърво е. Дърво на славата и самочувствието.

Фикусът – носи пари.

Дървото зарежда. Прегърни го с лице към него, опри след това гърба си и се зареди. Не забравяй да му благодариш след това.

Зелената трева – не е само зелена. Тревата успокоява нервната система. В нея има много билки и много цветове. Вървете боси през тревата – тя зарежда чрез петите и пръстите на краката. Ако искате да медитирате, легнете в трева.

Откъс от книгата на пророчицата Мария Асенова «Мария срещу Нострадамус...»

 

Реших, че съм длъжна да ви информирам, защото напоследък много често ви съветвам да излезете навън сред природата. Да не се затваряте между четирите стени на скучното ежедневие. И си помислих как някой от вас ще ме послуша, майтапя се, ама знае ли човек. Може и на мен някой да ми повярва, да отиде в гората, прегърне бор и се върне по-нервен отпреди. Как ли ще ме «благославя» ? Та да не стават такива грешки го преписах да си знаете. На срещата на сайта ще ви изпитвам: Хайде кажи какво дърво прегръща? Ама да няма отговор – жена ми, щото още не съм проучила кои жени успокояват и кои зареждат с положителна енергия – русите или боядисаните.

 Аз например, без да знам, бях засадила в двора на село дъб и бор.  Дъбчето ми расте и всяка година му се радвам, че е пораснало още малко, а борчето ми изсъхна. Много се ядосвах. Аз страшно много обичам цветя и знам, че е хубаво през живота си да посадиш поне едно дърво. После прочетох в една статия да не се ядосваме, ако някое цвете в саксия или на двора изсъхне и умре, то просто е поело вместо нас отрицателната енергия. Сега, когато разбрах, че борът носи отрицателна енергия, разбирам, че с него просто нямаше да се погаждаме. Но защо засадих дъба в двора на свекърчо?! Дали защото съм добър човек  и искам всички около мен да се зареждат с положителна енергия и да са фрашкани с пари или защото в апартамента няма къде да го засадя?!  Отговор "А" ми се иска да е верният, но май и двата да верни. Ама той напоследък се държи много добре с мен?! Стига бе, един дъб и ни се оправиха отношенията. Ще засадя и при зълва ми и ако има ефект... ще ви информирам. Мале, колко съм добра, мъжът ми би допълнил: Нема що! Ама нали казват, че всичко е енергия, знам ли?

Аурата, който е чел Кастанеда знае, че аурата на добър човек има един цвят, а на злия – друг. Тя е като сияние около цялото ни тяло и когато човек е здрав и щастлив, трудно може да му се разкъса аурата. Когато сме слаби, неуверени, нервни, много лесно е да бъдем манипулирани. «Някой ти е направил магия и затова не ти върви!»  И изпадаме в паника. Аурата е като защитен щит срещу отрицателната енергия, срещу лошото настроение. И нали искам не само на мен да ми е добре, прочетете и следвайте стриктно указанията: Дъб за пари, липа за ароматотерапия, но не предозирайте, богат любовник за... обърках се, това ще разгледаме следващия път. До нови срещи!

 

 

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Нели, още едно такова коментарче и...ще се понадуя лекинко и после: Петя?! Нещо не си спомням, та аз съм...Предупредена си, после да няма: Каква Светла, какво Селестинско, аз се шегувах?!
  • Селестинското е е дна от любимите ми книги.
    На първия прочит я преживях като чудо!
    Подобно чувство ме караш да изпитвам и ти...
    Благодаря ти!
  • Мариники, ти обичаш и водата и залеза...Ти обичаш и си обичана!!!
  • да знаеш само как обичам шумът на върбите,
    нежната бяла красота на брезите...
    аромата на кестените и белите салкъми...
    ами стройните красавици тополите и танцуващите им листенца...
    ах, как ми подейства твоето четиво...светъл и природен човек си, мила Светлинка...с обич, за теб.
  • Ти си обич, Криси!!!
  • Ех ти, веселушке!!! Не знам как зареждат дърветата, но ти със сигурност ме зареждаш много позитивно! Обич си ти, обич!!!
  • Отново си чудесна, Светланал! Но за никое дърво не трябва да се казва, че носи лоша енергия! Освен че не е в твоя стил, но и не е вярно!
    Ангар, първо да ти благодаря за чудесния коментар!!! Това го преписах, но ти сега ме замисли. Да, може би не трябва да се казва, че носят лоша енергия някои дървета, но както хората, така и те може би имат различна аура. Има хора, които са енергийни вампири. След разговор с тях имам страшно главоболие. Има хора, които ме зареждат само с усмивката си за цял ден. Има отровни гъби и растения. Има шарени сенки и дебели, под които ако заспиш, после си схванат отвсякъде. Така че може да се поумува по въпроса. Благодаря ти още веднъж!!!
  • Отново си чудесна, Светланал! Но за никое дърво не трябва да се казва, че носи лоша енергия! Освен че не е в твоя стил, но и не е вярно!

    “Плачеща върба – името ú самÒ говори за нея, действа зле на слънчевия сплит.” Но тъгата лошо чувство ли е? Нима има по-хубаво стихотворение от това:
    “….
    Сред каждый пошлости и прозы, одни я в мире подсмотрел
    святые, искренные сльозы – то сльозы наших матерей!
    Им не забыть своих детей, погибших на кровавой ниве,
    как не поднять плакучей иве, своих поникнувших ветвей!”

    “Черницата … е проводник по-скоро на мимолетността, не я одобрявам.” Напротив! Казахите казват:”Тутовое дерево (черниците) са цариците на дърветата!” С толкова могъщи стволове и с високи и разкошни корони могат да бъдат те, а плодовете им са толкова изобилни и сладки! За каква мимолетност може да се говори тук!

    Виж дъбовете са различни. Внимавайте да не се прегръщате или да лежите под сянката на вида “цер” (познава се по дебелата и напукана кора), защото ще се обринете!
  • Благодаря ти много за хубавия отговор пропит с мъдрост и добри чувства!
    Очаквам с нетърпение продължението.
    Поздрави Светлана!
  • Джейни, в момента в който пишех за акацията се сетих за теб!!! За Казанлък, за стиховете ти и си помислих, че съвсем не е случайно, че акацията присъства в твоите стихове, наистина няма нищо случайно, убеди се, нали?! Прегръщам те!!!
  • Всеки ден ходя в гората, а понякога и по два пъти. определено ме зарежда, когато се прибера се чувствам по-добра, спокойна и уверена!
    Много харесвам акацията(салкъма), и сега разбрах защо!/точно от него имам нужда/.
    Искам да напрегръщам теб за силата, емоцията и радоста която носиш в себе си!
    Сега разполагам с три месеца за отдих и ще прочета всичко пропуснато!

  • Сашо, засадил си красота и каквото и дърво да засадиш ще е от полза, толкова дългогодишни дръвчета изгоряха в пожари. Пред блока ни има борова гора. Като малки детството ни мина в нея. Връзваха ни люлки, какви весели игри сме измисляли само. Май ние зареждахме боровите иглички с детски смях, а не те нас с отрицателна енергия. Посадих дъб, който ще остане след мен. За девет години е дръпнал две-три педи. Когато ме няма внучката ми ще седи под сянката му и ще се зарежда с положителна енергия и с любов, засадена от мен. Засади любовта си...за другите!!!
  • Благодаря ти Светлана за интересно поднесената и полезна информация за дърветата. На вилното ми място покрай морето има саморасъл дъб. Преди няколко години засадих Албиция, която е много красива като цъфти. Смятам да засадя поне една брезичка. Какво ще ме посъветваш - какви още дървета да засадя?
    Поздрави!
  • Елица, работя по въпроса! Мая какзва "Обещаното си го чакам като наследство". Кой ме кара да обещавам, а сега де?!
    Николай, ти храстче?! Важното е какво? И веднага отговорът - скромно, което значи красиво, нали скромността красяла човека. Ах, ти! За аурата ти какво да кажа, първо трябва да я видя и усетя. Но на първо четене дистанционно ми изглежда теменужено синя - прекрасна !!!
  • Светланка, то се вижда, че си експерт по дървета и по аура. Аз обаче съм само един скромен храст! На мен можеш ли да ми измериш аурата? Или поне някак спектрално и функционално да ми я рамкираш !?
  • Научих много за дърветата. Чакам обещаното.
    Поздравления!
  • Таня, благодаря ти много!!! Весе, до нови срещи!!! Сега към всички, които ме навестяват! Мислех да напиша, че не е задължително да ме оценявате и да ми пишете коментари, аз по посещенията ще се досещам има ли интерес или да спирам. Обаче вие ме карате да чета специално за вас и от цялото да изваждам есенцията, подредена и нагласена. Защото нямаме време всичко да прочетем и да знаем, а така в няколко реда най-важното е по-добре. Така ме е учил татко. " Няма нужда да разказваш целия урок от две страници. Прочиташ го и е достатъчно да кажеш пет изречения, най-важните, за да рабере учителката, че си го прочела и разбрала." И аз така правех, не разтягах локуми, а точно и ясно за какво става въпрос и хайде 6. Е, не винаги де. Мисля в две странички да ви напиша най-важните и интересни неща от "Селестинското пророчество" на Джеймс Редфилд. Обещах за флирта, ама е много дълго и го съкращавам. Прозренията на Майка Тереза са готови, ама да не ви затрупвам отлежава. И така, май ще има до нови срещи, щом виждам интерес. Този път вие сте виновни, аз не.
  • Чудесен зареждащ съветник си, Светлана...
  • Ще се опитам да позная какви дръвчета растат покрай твоя дом Идеми да ми Дойдеш! О, виждам полянка с трева и цветя, и най-различни дръвченца и фикуси. Ха, добре че има и един бор иначе направо щях да кажа, че си идеална.
  • Ето защо значи, като се видя с теб усещам хармония между двете полукълба на мозъка. А то било от трийсетгодишната акация, която расте под прозореца ти. Мистичната ти сила, значи идва от кестена, а аз се чудех. И липата има огромно значение. За брезата - думи нямам. Все се чудех, това Доре с какво толкова ме заплени?! От дърветата ще да е. Благодаря, че ми отговори на всички мистични въпроси. Какво чудо е природата и ти като част от нея!!!
  • ето защо значи толкова ми е "положително" и "космично" у дома живея в "обществена спалня"... панелен квартал де. на 2-и етаж. а наоколо - 30-годишни дървета. липи, кестени, брези, акации... и няколко бора.
    и една калина, която посадихме с брат ми.

    читателката ми ти
  • Знаех си аз, че си готин!!! И благодаря за фикуса! Имаш едно питие от мен, щото моят глас е един, не ти е работа. Две питиета даже, за да не избягаш!!!
  • Светлана, когато държа питие мога да понеса всякакъв женски глас и всякакво същество от женски пол. Майтапя се,разбира се. Хубаво е да искаш да има утре и още по - хубаво е да го чакаш с нетърпение. И на края , за да видиш, че съм добра душа, оставям ти един фикус в магазина, но бързай, да не го грабне друг.
  • Хиляди благодарности, че редактира и коментира, Павли! Мария, благодаря и на теб! Благодаря Димка и до нови! Надя, радвам се, че ти хареса! Петя, повечето неща си ги знаем, но понякога ги позабравяме. Хубаво е, че можем да си ги припомним заедно! Поздравления за излетите Ице, разтоварват, нали?! Елишка, купи си шефлера и се оправят нещата. Фикусът ви е отнел лошото настроение само. Таня, аз все още не успявам да я видя, но интуитивно я улавям аурата на хората. Трябва концентрация, за да я видиш, а аз нали съм на хуляди разпиляна...Петя, на къде по-добра бе, момиче?! Грег, три така ли?! Вземи два поне и остави един фикус и за мен. Иначе само ти ще станеш богат и трябва сам да плащаш сметките...в заведенията. Нека и аз веднъж почерпя! И аз обожавам мъже, които малко говорят, но кажат ли нещо да е толкова на място, че да не можеш нищо да добавиш, а само да се възхитиш. А не ти ли се е случвало да седнеш удобно, да държиш питие в ръцете си и да слушаш прекрасен женски глас, който те кара да се чувстваш толкова щастлив, че да не искаш това вълшебство да свършва. Не бръщолевене, а да чуваш своите мисли изказани на глас от друг човек. Да попиваш всеки жест, всяка дума...А после да не чуваш нищо, а само да се възхищаваш на мига и да си казваш: Аз съм късметлия, че съм тук и сега точно с тази жена. А после, после заедно да помълчите наслаждавайки се на...И да ти се иска да има утре.
  • Даваш наистина ценна информация. Още днес отивам в магазина и с по малко от три фикуса не излизам. По въпроса за жените с положителна енергия мисля, че търсиш в грешна посока. Не е важен цвета на косата. Мен лично с положителна енергия ме зарежда мълчаливата жена. Така може да чуеш собствените си мисли. Поздрави от мен.
  • След всеки твой прочит ставам "по-богата" и по-добра(надявам се)!
    Не спирай да пишеш, Светланчик*!!!
    Обичам те!
  • Малееееее, неподозирани заложби!
    Приятно ме изненада.
    Благодаря ти за полезната информация.
    Твоята аура свети, Светланке!
    Виждам я!
    Прегръдка!
  • Аз се чудя що ни изсъхна фикусът! Ей ся разбрах
    Не ни е писано да сме богати.
  • Напоследък често правя тези излети. Много са зареждащи след напрегнатото ежедневие.
    Благодаря ти за пояснението!

    п.с. Писах ти в пощата.
  • Дървото свързва хтоноса с небесните селения... Според древни представи дървото олицетворява живота и смъртта...
  • Интригуващо и забавно. Прочетох с удоволствие. Благодаря и до нови срещи...
  • Светлана, много е хубаво това, което правиш - да споделяш с другите всичко това. И само трябва да имаме всичко необходимо, за да го разберем и прилагаме. Благодаря ти! Поздрави!
  • Полезно четиво. Поздрав!
Предложения
: ??:??