13.02.2006 г., 21:58 ч.

Проглеждането на един слепец 

  Проза
1395 0 6
5 мин за четене

Проглеждането на един слепец

 

Свети Валентин, най-красивият празник в годината. Празникът на влюбените! Въздухът е нажежен с любов! Понякога чак ми се повръща, когато се замисля за всичките слепци които се разхождат из улицата! Почитайки Празника на Любовта, макар че не знаят какво е това Любов! Истинска любов може да изпита човек, който е изпитал истинска мъка само тогава той може да оцени божественото чувство, което е любовта! Но нека не говорим за този свещен празник, а да обърнем внимание на по важното в тази история. Може да звучи налудничаво и себе влюбено, но по важното съм аз! Аз, слепецът!

 Всички се веселят, опиянени от радостта на този празник! Всичко и оживяло и красиво и никой не ме забелязва! Човек разбира всичко, което е направил когато е на смъртния олтар! Разбира своите грешки или поне се опитва! Ако не успее той се преражда и остава прокълнат! Душата му да се мести от тяло на тяло и да не види покой докато не проумее грешките, които е направил и да спре да ги повтаря! Това което току-що написах сигурно ви се струва, че няма нищо общо с това че никой не ме забелязва! Не е така! Нека ви преведа по-подробно към всеобщата картина!

 Всеки човек се сеща само в един ден наистина за своята половинка! Само през този ден го чувстваш този човек, наистина близък! Както подобава наглата човешка природа отпразнуваш празника и след това дори не се замисляш дали не трябва всеки ден да се отнасяш така със този човек! Точно тази човешка природа е центърът тук! Всички празнуват любовта, макар че и те не знаят какво е тя! Всичко е препълнено с емоции и всеки се весели някъде със своята половинка или само с приятели, ако няма такава! Всеки, освен мен! Аз лежа безжизнен, в своята стая! Взирам се в тавана и усещам как излита от мен жизнената сила, така както кръвта се стича по пода! Истината е че аз си прерязах вените и сега просто, лежа и чакам душата ми да отлети в друго тяло! Усещам студът как се придвижва из цялото ми тяло и стига до ядрото ми – сърцето! Сега когато съм на смъртния се олтар, се замислям дали не съм направил грешка, когато съм си прерязал вените! Но сега е прекалено късно за това!

 Всичко е оживено и шумно, ала аз не чувам нищо! Всички се радва и е изпълнен с любов, а аз се мъча и обръщам внимание на ПОРЕДНИЯ си пропилян живот! Какви грешки съм направил, какво съм сгрешил за да заслужа всичката тази мъка която чувствах всеки ден! Гледам тавана и ми се иска да забия пирон в сърцето си, за абсолютно всеки път когато съм наранил някой! Поглеждам локвата кръв около мен и искам да си отрежа пръст, за всеки път когато съм изложил приятелите и родителите ми! Когато мисля това идва нова мисъл! Залива другата и я изритва от съзнанието ми! Нима ако бях направил тези работи, щях да имам останали пръсти, или пък място от пирони в сърцето ми! Толкоз много грешки съм направил сега когато се замисля! Но тогава не мислех, никога не мислех за тях! Сега сигурно си мислите, че съм някакъв злодей! Не ме съдете толкоз строго, нима никога не сте правили грешка без да се замисляте как ще се отрази над живота ви! Никога ли, сигурни ли сте!? Ще ви оставя да помислите върху това малко! Нека този който никога не е правил грешка за ме съди! Сега има нещо различно от преди! Извинявам се че спирам до тук с грешките, но се унасям от една песен! Една много красива, божествена песен! Както гледам тавана, той се разцепва от светлина! Сега чувам един нежен шепот! Заслушвам се и изведнъж виждам пред мен картната на един непознат! Непознат, май не! Това съм аз в миналия ми живот! Виждам пак всичките си грешки, нека не ги описвам пак за да не ви отегчавам!

 Тавана се разцепва напълно от заслепителната светлина! Аз поемам последния си дъх и душата ми излиза с последната ми издишка! Полита в стаята, обикаля я както обичах да правя когато слушам музика! Обикаля я душата ми за последен път и се понеса в тази светлина!

 Сега виждам едно бебе! Явно това ще е новата ми обвивка! Заглеждам се в невинното създание! Забелязвам сладкото лечице и небесно сините очички! Ехх, ако не бях просто един дух щях да се разплача! Но сега е време да ви кажа чао, тъй като имам работа! Трябва та се преродя отново в това малко ангелче!

 

* * *

 

Добро Утро с новините на 15 февруари! Последните новини от деня на влябените:

 
Намерен е труп на едно 14 годишно момче! Самоубило се в стаята си през ноща на Свети Валентин! Прерязало си вените и умряло съвсем само! Странно но по изражението му не изглежда да е умряло мъчително! Даже има една лека усмивка на лицето му! Изследователите казват, че просто е бил луд, за да се самоубие и да се усмихва! Всичките му приятели и семейство твърдят обратното! Все още Не се знае мотива за това самоубийство! Само под локвата от кръв е намерена една бележка на, която пише:
                                      „Прокълнат за живот, но не и за завинаги! Подпис: ForsakenSoul”


 
Още новини Денят на Влюбените бе по-красив от всякога в град ......... !

© Стивън Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Жалко, че няма личице със сълзички, защото аз пуснах:p Хареса ми!Браво
  • Мерси Пете, аз точно към това се старая, да си изградя собствен стил
  • Натъжи ме! Даже и аз незнам защо! Само знам,че ми хареса много по различен начин, защото самия ти разказ е много различен! Браво!
  • браво ! Много е хубаво,дано да ме позна коя съм хихи Поздрави.!!!
  • Мерси много, радвам се че някой е разбрал какво се опитах да кажа
  • брей... на мен лично много ми хареса, споделям доста от идеите ти и това наистина ме накара да усетя нещо
    имаш 6-тица от мен
Предложения
: ??:??