6.12.2023 г., 10:18 ч.

Промивки на мозъци чрез очите 

  Проза » Други
143 6 6
2 мин за четене

Абе, уж щях да спра с поредицата „Как се прави историята“… Ама току излезе нещо. Пък и аз не мирясвам, а все тичам из интернета. Щото на телевизора се лее и сива мъгла, освен духовната бедност.

И затова току открия някоя – меко казано! – глупост, направена за промиване на мозъци чрез очите.

Филм! Обикновено обявяван за исторически. Което означава – теоретично и на вяра! – обективно отразяване на някоя епоха, за която знаем от документи, хроники, изображения, легенди…

И ето – писах за минисериала за Клеопатра негърката. Тъпа лъжа, но вече действаща.

А сега ще кажа нещо и за минисериала „Ан Болейн“. Разказ за втората жена на Хенри VIII -  оня, дето все се женел и все недоволен оставал. Та решавал проблемите около развода посредством брадвата…

Публиката поставила на минисериала оценка 1. По десетобалната. Та позавъртели малко пари авторите и стигнали до 4…

А има защо хората да плюят още от първите кадри и да питат какво му е историческото на това дебилско кретенеене.

Първо – Ан е… негърка! Пак! Отново!

Негърка в Англия от Х VI веко???

Кралица???

От аристократичен род???

Че барем симпатина да беше… Що хубави негърки знаем от екрана и сцената…

Режисьорката – хеминистка и лесбийка в едно – заявява: не признавала потртетите на героинята, затова ПРИЕЛА, че можело да бъде негърка…

Има потртети на бащата, на майката, на брата й… В края на краищата, има портрети на дъщеря й – Елизабет I, обаче…

Негърка!

Която държи речи против мъжете, препоръчва да бъдат преследвани, че и…

Градина, Ан негърката предупреждава Джейн Сеймур /сетнешната жена на краля, майка на бъдещия Едуард VI, да внимава, че… И страстно я целува по горещите влажни разцъфнали джуки…

Ан Болейн е напълно сегашна откачалка – лесбийка!!!

Което прославя – именно прославя! – в други речи…

Аз вече не се чудя. Гледал съм филм, в който белият Хамлет говори с черния си баща. Гледал съм черни и Клеопатра, и Шекспир, и Орфей, и кого ли още не…

Няма да се учудя, ако утре пуснат модернизирана версия на „Чер арап и хайдут Сидер“ на Никола Козлев, където Сидер ще е типичен балкански негър, а арапинът ще е черен по душа българин, поробващ волните африканци…

А, да – и филм, в който Соломон ще е гей с харем, а Наполеон трансджендър…

Що не… Идиотизмът на либерастите е необхватен по наглост…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ужас! Вече няколко пъти и аз се натъквам на такива "модернизирани" версии. Жалко... и не само.
  • Благодаря ви!
  • Повториш ли една лъжа 100 пъти, тя става истина! Ужас!
  • Криворазбраната демокрация на ишлеме... Към Краси - за реклама
  • Еее, има ли граница човешката глупост?
    И чух глас.
    Питай Айнщайн...
    Поздравявам те.
  • Дядо Коледа също е негър. Не е дошъл от Лапландия, а от Африка. Защо ли носи такива дебели дрехи, ботуши, шапка, ръкавици...
Предложения
: ??:??