23.01.2008 г., 21:00 ч.

Прости ми 

  Проза » Еротична
1435 1 4

Вървя напред и не искам да се обръщам назад, но ти си там с неустоима усмивка. Когато трябваше да избирам между теб и всички останали, аз те изоставих. Сега разбирам, че ти беше моят свят, моят подслон през сивите и изпълнени с болка дни, моята любов... Съжалявам за болката и сълзите, за безсънните нощи, в които те оставях толкова сама. Тласнах те в ръцете на друг. Иска ми се да знам дали не съжаляаш, че сгреших, дали не искаш да си с мен отново, но те е страх пак да не предпочета лицемерното си обкръжение. Ако ми дадеш един последен шанс, ще направя едно единствено нещо - ще ти докажа колко те обичам, защото делата са по-важни от думите. Всеки може да каже, че те обича, но малко са хората, които са готови да се жертват за любовта. Един ден ще разбереш моята несигурност и ще очаквам твоята присъда. Да ме върнеш в рая или да ме прогониш в дълбините на вечната самота. Дори и след години ще те жадувам със същата нежност и страст, която гори в разбитото ми  на хиляди парчета сърце... Обичам те сега и завинаги...

 

© Бокс Бг Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??