17.09.2018 г., 14:15 ч.

Простички мисли на един обикновен човек - 14 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1517 4 10
6 мин за четене

Търпението изисква грижа, защото, ако го занемариш, лесно се трансформира в апатия, или в завист. А оттам - до омразата, разликата е само една стъпка гняв...

16.09.2018

 

 

Ако обръщаш внимание само на постигането на перфектната форма, така ще прогониш съдържанието, което се надяваш, да я изпълни...

16.09.2018

 

 

Грозните мисли са нетрайни - те съществуват единствено в ябълката на раздора и се хранят от нея. Вечни са красивите, понеже тяхна люлка е Дървото на живота...

16.09.2018

 

 

Най-горчиво съжалява оня, комуто се услаждат само чуждите неща...

16.09.2018

 

 

Не е страшно, ако в джобчето ти, продължават да подрънкват семки и бонбонки. Опасно е, ако същото се случва и в главата ти...

16.09.2018

 

 

...И прасетата тайно се надяват, някой да им подхвърли бисери, или някоя хубава ябълка сама да се дотърколи в краката им...

16.09.2018

 

 

Най-лесно човек оставя след себе си петна и разочарования. Но с петната, е лесно - можеш да ги почистиш...

16.09.2018

 

 

Хората те разбират неправилно, когато нямат полза от теб...

14.09.2018

 

 

Най-лесно се познава кога някой ти има зъб - ако те дъвче непрекъснато.

14.09.2018

 

 

Влюбването е само симптом. Истинското заболяване, се нарича Любов. Но не разбираш колко си зле, докато не се разболееш напълно...

14.09.2018

 

 

Блажени са вдяващите...и тяхно е царството неЛесно...

14.09.2018

 

 

Ако непрекъснато се оставяш, да те правят на маймуна, си готов за работа в цирка точно като такава.

14.09.2018

 

 

Понякога главата се изпълва с въздух далеч по-лесно, отколкото белите дробове...

14.09.2018

 

 

Как си планирам аз нещата:
1. План А
2. План Б
3. План Стига Бе

14.09.2018

 

 

Отскоро съм в неангажираща връзка...с реалността.

14.09.2018

 

 

Егоистът и глупакът никога не разбират, че за всеки техен безметежен миг, ти си платил с хиляди притеснения, тревоги и безсъния. За теб остават само горчивината и единствената утеха, че "най-доброто предстои". Все пак, Светът е голям и ...съмнение дебне отвсякъде...

12.09.2018

 

 

Преди просто слагахме на нещата точка, а сега "точка ком"...

12.09.2018

 

 

Разбрах, че за да успява човек, трябва да избира само измежду два пътя. Единият - "напред", а другият - "до края".

10.09.2018

 

 

И в двата случая - когато гаснеш по някого, или някой гасне по теб, имате нужда само от две неща - светлина и покой. Останалото се нарежда и отговорите не закъсняват...

08.09.2018

 

 

ДА СЕ ИЗГОРИ ПРЕДИ ПРОЧИТАНЕТО
Онова, което предстои прилича на неотворено писъмце. Може в плика да има блага вест, тъжна новина за непрежалима загуба, или запечатано с целувка обяснение в Любов.
Неизвестното едновременно привлича и плаши, прави хората по-решителни, или ги хвърля в размисли относно предстоящ край, или ново начало. Държим своите пликове в ръцете си и един друг се питаме, дали в писъмцето вътре, е упоменато, кой ще остане до нас, кой ще ни обича и следва до края и кой ще ни предаде...
Онова, което предстои, е красиво, въпреки тревогите, които може да ни донесе, защото така е написано в Свободния избор – сам отваряш своето писъмце и сам решаваш, дали след това, ще го скъсаш, или ще подхвърлиш високо над главата си от радост. Ти решаваш сам, дали върху белият лист, ще капят сълзите те, или ще целуваш думите ,,С Обич за Теб!,, и ще сгънеш писъмцето , за да го скриеш близо до сърцето си...
Онова, което предстои, е избор. Понякога тежък, понякога лек. Но никога скучен...
Кирето, 06.09
.2018 г. , Бургас

 

 

Все повече се убеждавам, че надеждата, е измислена от хора, които са разочаровани от своите, собствени миражи и поради това имат остра нужда от нови...

03.09.2018

 

 

Нищо не ме изморява така, както празните обещания...

03.09.2018

 

 

Извън мечтите си човек винаги е сам. Не се заблуждавайте, че някой ще ви постели червен килим и ще ви даде "Оскар" за присъствие в живота му. Няма такъв филм...

03.09.2018

 

 

Имам си свое поверие, че ако вечерята стане сполучлива, значи в този ден има някакъв голям църковен празник.

03.09.2018

 

 

Спечелиш ли ме - това е завинаги. Изгубиш ли ме, пак е завинаги, но умножено по две...

03.09.2018

 

 

Кирил Ганчев / Кирето /, септември 2018 г. , Бургас

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Така е , Светле...
  • Кире, прав си за самотата извън мечтите, но пък при всичката пренаселеност с акъллии хора, дето ги мързи да си извадят действието от четирибуквието, що ли му е на нашего брата да е с най-любимите точно в този момент, мисля аз, но не ми обръщай внимание - няма да ми дойде акъла, сигурна съм! Това написах в неотвореното писъмце до Теб!
  • Ани, ако бяха за мобилен оператор, гласът за кадър щеше да изригне: ,,Малко е!,,
    Но колкото толкова, няма да се хабя излишно.
  • Цели три плана... Много Бе.
  • Поздрави и тук, Светле! Разбира се, че ще има и нови!
    Приятелю Безжичен, знам, че си естет и критичен човек и не би спестил нищо, затова Ти благодаря за красивите слова!
  • Браво - пак много ме впечатли философията в твоите миниатюри!
  • ...
    Благодаря ти, Кире!
    Беше ми забавно да прочета...
    Ще чакам нови мисли...
  • Поздравче, Светулке! Надявам се, че намери нещичко за себе си в тях!
    Петьо, какво да кажа братле, тъжна е бургаската действителност - положението е направо ВЪЙ!
    Поздрави сърдечни!
  • План "Стига Ве" - с бургаски диалект е следващия план
    Харесаха ми мислите!
  • Много са добри.
Предложения
: ??:??