19.09.2023 г., 10:19 ч.

Пъхам си любопитния нос 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
170 3 4
3 мин за четене

Пореден изказ на полуграмотния специалист по праховете за пране м: „Огромното болшинство от организациите…“

хххх

И колко е доброжелателен. Готов е да преговаря със зърнопроизводителите, но да знаят, че решението е взето и се примирят…

Демокрация…

хххх

И пак в тая област. Възмутен депутат: „ Трябва със закона за референдума ДА ДАДЕМ повече права на българите…“

КОЙ да благоволи и отпусне малко права на суверена?

хххх

Разбира се, основен въпрос тези дни е протестът на зърнопроизводителите.

И изправилият се насрека им инфонтил Денков. Който все повече ми заприличва на любимеца на класната, оставян от другарката да записва кой не слуша, докато тя отскочи… Нейде си…

И наглият и послушен глезан записва имената. Че и закани сипе…

Знае – после ще яде бой, ама сега е власт!!!

Кой като него…

хххх

Известният грънчар Генов, представящ се за „журналист“, „общественик“, „анализатор“ / в последното е специалист – разделете думата/, дал „компетентно“ мнение за решаване на проблемите с вноса на опасното украинско зърно.

Да не бъдат атакувани министрите и управляващите. Да се поиска, вика специалистът по кал и глина, от президента Радев, оня да напише писмо до Путин и зърнената сделка ще се осъществи покрай България…

Е, оставям настрани, че сделката е за износ на украинско и РУСКО зърно, а второто не е изнасяно. Нито споменавам фирми като „Монсанто“, „Дюпон“, „Блек рок“…

Просто грънчарят е убеден – баламите ще повярват на съмишленика си, недоволството ще се премести срещу Радев /нали така казали от посолствоТО?!/ и…

Мисли като пробити грънци на плет…

хххх

При мисирката, позната с псевдонима Кокошето дупе, се появи шпек производителят, кой знае защо сложен за земеделски министър.

Бързо се оценява умствения му капацитет и познанията. Заяви – от Украйна сме получавали между 1 и 2 МИЛИАРДА тона слънчоглед годишно…

И после се аргументира – украинците произвеждали само 12 МИЛИОНА тона годишно…

Ега ти фокусниците…

Ми, че те – ако числата са верни, са опасни далвераджии. С набухватели за произведеното и реализираното…

Не, не – не бива да внимавам в лъжите на властта и медиите.

Не е здравословно…

хххх

Между другото, в желанието си да услужат на украинците, властимащите ги превърнаха в нехаресвани. Най-малкото!

хххх

И още опити на властимащите инфантили да настроят хората срещу зърнопроизводителите – ония, видите ли, имали „Майбаси“! Ама как така ще съчувстваме и подкрепяме богаташи?

М, да… И колко са тия с „Майбасите“?

Но по-важното- Имаме избор – да подкрепяме българските богаташи или американските?

Щото нашият може да е гад – не ги познавам, ама ония са чужди. Още по-чужди…

хххх

И още по-неприличен въпрос: тук ли са – все още! – комплексите С-200 и С-300?

Просто се питам.

Едни дразнещи съмнения човъркат българина…

 

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??