4.08.2005 г., 23:24 ч.

Първата колония (5) 

  Проза
996 0 4
3 мин за четене

     Заточение. Това е точната дума да се определи наказанието на сансионите. Дори след това деяние, санчовците не можеха да си представят по-сурово наказание. От една страна то си беше точно наказание – сега сансионите нямаше на кой друг да се сърдят, освен на себе си. Трябваше и сами да си построят сампии и да си направят дом. Е, то не беше кой знае колко трудно, имаха опит вече. От друга страна, не беше точно наказание, в крайна сметка плучиха това, което са искали винаги – цялата енергия на дадена планета. Доста време им трябваше на санчовците да разберат, че сансионите няма да се променят, но по-добре късно, отколкото никога. Тъй че, всичко е добре, когато свършва добре.

    Може би тук е моментът, където трябва да спомена какви видоизменения настъпват в двете раси след разделението им. Сансионите наричат вече себе си даркрити, стават още по-дребни с малки и зли очички. Все оше си носят кецовете, обаче, но скъсват завинаги връзката си с билките. Санчовците, пък, си остават със стария размер, но вече не са така тъмно червени – облагородяват се един вид. Кецовете и усмивките им си остават най-характерното за тях. Повечето си отглеждат билките, но тази традиция не е така разпространена вече. И разбира се, технологиите се развиват доста бързо. Е, бързо, бързо, относително е да се каже, ама добре се справят. Сега, няма да тръгна да обяснявам подробно, че току виж съм осъмнала утре с изнесена планета...

    Понеже даркритите (така се казват вече, идва от “dark”, защото се имат за много лоши и даже се гордеят с това) са си мързеливци, кацнали на първата удобна планета, която се намирала в четвъртата слънчева система и била четвъртата планета поред (то аз си имам слабост към тва число, ама тука много ясно е изразена). Ех, как можах да цвъкна тея злобарчета баш там?! Ъъъ, малко се отплеснах, просто като си избирах местенце за първата колония, определенео не съм предполагала че ще трябва да пиша история и че точно там ще са лошите, ама те събитията така се стекоха....

    Та, даркритите се заселили на тази малка и много шарена планетка и много си я харесали. Обаче там каква дивотия била, мале, ужас! Некви растения дето растат като невидели, че чак не можеш да се завъртиш. И също и разни ненормални зверове от всякакви раси, дето не можеш да ги изброиш в една глава, ама ония инати като рекли, че това ще е планетата, та край! Ама те си знаели как да се справят с животните – изпили им енергията и бързо укротили дивата планетка. Кръстили я обаче СавиджЛенд, да не забравят от каква дивотия какво са направили. А именно, дворци от всякакъв материал, сампии на няколко етажа, което било напълно непознато за санчовците дотогава и още какво ли не. Изобщо, добре се представили и съответно, почнали и те бързо да си развиват колонийката. То тогава реално не била колония а отделна страна, ама по-късно Асасия ги покорила всичките и направила империя. За това, обаче, по-нататък.

 

© Александра Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??