15.06.2011 г., 18:34 ч.

Пътят на една малка капчица 

  Проза
872 0 3
1 мин за четене

Eдна малка прозрачна капка може да съдържа толкова много спомени, емоции, тя може да причини онези чувства на тъга или радост, може да те накара да се усмихнеш или да се натъжиш, тази малка кристална капчица може да бъде украса по листата на цветята, като колие на някоя принцеса или пък може да бъде сълза в очите на красивото момиче от съседния клас, с което винаги си искал да излезеш, но никога не си бил достатъчно смел да заговориш. Тази същата сълза може да се прокрадне по бузите на момчето, което си зарязала преди време и не си съзнавала какво изпускаш, оставяйки го. Пътят на една малка капчица може да е толкова вълшебен и уникален. Една малка капка, а сякаш цял свят; капчица сама във водопада на живота, самотна точно толкова, колкото се чувстваме понякога и ние, заобиколени от хората в ежедневието ни, хората, които следва да ни обгръщат от всички страни, всеки вперил поглед в нас с очаквания, които светът иска да оправдаем… но понякога напрежението е много и отново се стига до онази малка капчица сълза, която се търкулва от тъжните ни очи и се връща към кръговрата, и отново поема по своя малък път…

© Сириус Блек Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • намерих време да прочета някои от творбите ти и не съжалявам.. тази капка ме е посещавала хиляди пъти когато аз или нещо в мен не отговаря на очакванията на обществото.. или когато съм се чувствала най-самотното създание на света.. и за всичките ми тези тъжни състояния са виновни единствено хората..
  • благодаря ви за коментарите, а за stelka (Стела Фикова) бих казал, че просто трябва въображение да видиш нещата, които виждам аз отвори съзнанието си и не възприемай всичко такова каквото е. Зад малките и прости неща, понякога се крият големи и важни ...
  • Толкова ми хареса! Благодаря ти за това откровение!
    <a href="http://vbox7.com/play:13806023 " target="_blank">Музика >>> </a>
Предложения
: ??:??