11.02.2023 г., 16:26 ч.  

Радев постъпи правилно! 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии, Други
361 3 2

След редица провали на президента Радев, които ме накараха да напиша редица материали срещу него, най-вече заради това, че раздели българската нация, а също и заради това, че лансира политически двама "шарлатани", както самият той ги нарече - Петков Кирил, излъгал в подписана клетвена декларация, че вече не е канадски поданик и присвоителят на чужда интелектуална собственост - Василев Асен, най-сетне той /Радев/ налучка верния път и зае достойна позиция по отношенвие на българските енергийни интереси. Точно обратно - политическите мекерета от ПП, а също ДБ /сега обединени/, както и продажникът ББ - лидер на ГЕРБ, са готови да закрият и последните блокове на АЕЦ "Козлодуй", за да угодят всячески на САЩ, след което България да потъне в мрак, а токът по цени да задмине височината на Еверест. Тези верноподаници на Америка и Зеленски забравят, обаче, че самият Зеленски и гък не обелва да закрие руските ядрени реактори на своя територия, а точно обратното - готов е да ги удържи с нокти и зъби. Нека първо Зеленски се откаже от ядрената си енергетика, базирана изцяло на руски реактори и да повика Уестингхаус да подмени тези реактори със свои, пък тогава да ни притискат да закрием нашите.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Разлаял е кучетата, значи е на прав път.
    https://otkrovenia.com/bg/stihove/imame-si-prezident
  • С теб съм съгласен,много вярно!
Предложения
: ??:??