1.02.2019 г., 0:13 ч.

Равносметка 

  Проза » Разкази, Други
1090 2 9
1 мин за четене

Тези силни гласове, понякога не мога да ги спра. Лягам си вечер, опитвам се да заспя и не мога. Сигурно е от кафето, което изпих в шест. Чувам мислите си буквално, ако се опитам да ги спра те се усилват. Гушвам Пухчо, моят котарак и му говоря. Ще кажеш, че е странно и лудо, но той е най-верният ми приятел. Вярвам само на него и в теб Господи. Няколко пъти си ми спасявал живота и ти благодаря. Но днес с други неща ще те занимавам. Отдавна си мисля да си направя равносметка. Щастлива сред нещастните вървях, обичах силно и лудо, а днес съм вече уморена. Години пропилях да търся, сред истините лъжите не откривах. И както много други хора по Света, от пламъка на любовта, бях изпепелена. А обичана ли бях ? – това не зная. Очаквах отговор от Теб. По-скоро мамена и унизена, загубих воля да мечтая. В живота всичко винаги ми бе забранено. А болката – толкова силна болка чувствам – душевна болка. Все едно стомахът ми е пълен с плъхове, отчаяно опитващи се да излязат, разкъсват всичко в мен. Болка в сърцето, все едно безкраен влак преминава над мен и колкото да се опитвам, не мога да стана и да се събера. Всеки орган, всяка кост, всяка капка кръв. Всяко чувство на предателство, лъжа или нещо премълчано. Това е болка, която изпитвам месеци наред, всеки ден. Тя е толкова устремена, целяща да ме съсипе напълно. Като диво животно, впило зъби в разлагаща се плът. Боли да спя, боли да ходя, боли да говоря и дишам. Тя е най-верният ми спътник, през последните години. Не пропуска нито ден да ме навести. И Пухчо, разбира се, той винаги е до мен. Ляга на болното място – сърцето, за да го лекува. Хората ми казват, че времето лекува всичко. Не вярвам ! Колко още трябва да чакам ? Страданието е все по-силно.

Преди да изчезна от тук си правя тази равносметка и за грешките си давам сметка, а за любовта си после ще платя.

© princess of the darkness Всички права запазени

....

Произведението е участник в конкурса:

Монолог »

28 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • pinochet (Явор Станимиров) Много благодаря
  • И Вие самата сте красива,вероятно като написаното от Вас...
  • Като бях тийнейджър такива ги творях на килограм. Нищо против произведението, но се учудвам на възвишаващите коментари. Вкарвайте и малко критика, авторът да се развива...
  • pinochet (Явор Станимиров) Много благодаря за коментара и похвалата.😆 Пиша само любителски, но всяка дума идва от сърцето, затова се получава 😊 Поздрави !
  • Има дълбочина, но и елементи на успокояваща последователност. Ти наистина пишеш,мислиш и това го доказват словосъчетанията ти. Браво.
  • M1234567891 (Миночка Митева) Много Ви благодаря за коментара и подкрепата 😊
    Петър1 (Петър Димитров) Благодаря от сърце за любими 😊
  • Сърдечна изповед,разтърсваща душата!
  • Ranrozar(Стойчо Станев) Благодаря ти от сърце за любими и коментара 😃 Които не се е влюбвал, той не е страдал
  • За любовта се плаща цял живот...
    Успех!
Предложения
: ??:??