22.10.2014 г., 14:07 ч.

Разбрах 

  Проза » Разкази
776 0 5

Изтегнат на дивана четеше книга. На неравни интервали от кухнята се чуваше гласът на жена му, но предвид постоянното й мрънкане, гледаше да не обръща внимание, а само от време на време да казва "Разбрах".
- Сифонът тече. Не мислиш ли, че е крайно време да го поправиш, а не след всяко пускане на чешмата да попивам с кърпа?
Кратка тишина и неизменното "Разбрах."
- Още не си поръчал дърва за камината, а днес казаха по телевизията, че предстои сурова зима. Трябва да падне сняг, за да се сетиш ли?
Иван се почеса зад врата и изломоти служебната дума.
- В сряда дъщеря ни има рожден ден. Нали не си забравил да вземеш телефона, който искаше? А палтото? Помниш за палтото ми, нали?
Жената продължи тирадата си още двадесетина минути, след което влезе в хола, за да я довърши.
Иван дори не я забеляза, а само механично потвърждаваше.
- Отивам при съседа. Каза, че си е увеличил пениса и смятам да проверя доколко е истина.
- Разбрах.
- Простак такъв - изрева тя и тръшна вратата.
Иван вдигна глава и се зачуди от какво пак е недоволна жена му.

© Милен Милотинов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??