23.11.2022 г., 10:38 ч.

Разчистването на наглите извънземни 

  Проза » Разкази, Фантастика и фентъзи
196 4 6
2 мин за четене

/Светът на бъдещето/

Бунтът срещу извънземните започна една съботна нощ. Вярно, хората отдавна скърцаха със зъби и стискаха юмруци, но пустата толерантност и най-вече страхът от армадата кораби, заели уж случайно стратегически позиции около планетата, караха търпението да потиска гнева като капак на пароварка…

Но този път всичко започна – очаквано и изненадващо.

В малък земен град, нейде из бившите американски щати, уморен от десет минути танцуване младеж поведе към храстите хубаво, според опитите му очи, момиче. Ясно за какво. Но омекналите от алкохола пръсти и други части хич не се справяха с мераците му. Момичето се опита да му помогне – според многогодишния си спортен опит, но някак си закачи с ципа на дънките нещичко дребно там, младежът изврещя и й заши изненадващо бурен шамар.

Отдъхващият си на пейката извънземен с интерес наблюдаваше безплатното шоО, обаче при преминаването му в садо-мазо внимателно се намеси. И взе да обяснява на младия човек, че това насреща му е също хомо сапиенс /доста спорно твърдение, според част от обществото/, че не бива с физически усилия да търси духовни наслади, че не само… И така нататък наглости…

Което пък вбеси младежа, той измъкна метално колче от ниската градинска ограда и…

А далеч от там, в центъра на Европа, делегация извънземни обсъждаше икономически теми със земни специалисти. Поне за такива ги смятаха пришълците – само специалист на ниво талант може да е така богат с честен труд и активна инициатива…

Тъкмо един от гостите говореше за вложения и обществени дейности, когато го прекъсна водачът на земните таланти. И кратко и ясно му обясни, че далаверите са далеч, далеч от разни теории и морални постулати, че е важно да планираш едно – колко и как да отмъкнеш, че…

А на неочакваното възмущение от  извънземните и репликите, че това трябва да се докладва в Световния съвет – не само водачът, а и останалите от делегацията, извадиха късостволни оръжия и откриха огън.

Бяха допуснали грешката да говорят открито с тия звездни навлеци – няма да ги оставят да топят честните частници заради някакви ненавреме изказани истини…

Пък и така си знаеха те още от уличнобандитската си младост – който не мълчи, ще умре…

Нейде в Австралия извънземните допуснаха поредна грешка – започнаха да сравняват думите и делата на една религиозна организация. Което предизвика възмутените проповедници да докажат правотата си с бърза стрелба…

В Африка туземните вождове посочиха с копията си осъдените предварително извънземни носители на всякакви помощи. Защото помолиха да ги раздадат на негрите, вместо да складират при вожда…

Даже в Гренландия извънземните бяха наръгани с тризъбци, тъй като помолиха ловците на тюленчета да спрат нормалния лов за кожи…

А в Азия…

С две думи – бунтът срещу наглите и безочливи извънземни изригна…

Справедлив бунт! Те ще учат потомците на толкова цивилизации и култури… Да, бе…

Язък, че човечеството заради едните гости толкова време живя под сменената козина…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??