4.05.2022 г., 10:18 ч.

Разхвърляно 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
194 2 4
1 мин за четене

Милостив кредитор – прибира само почти всичко от длъжника…

хххх

В джунглата Маугли станал премиер и назначил Каа за финансов министър: „Каа, сега им кажи да плащат още и още…“

хххх

Циклопа, Сцила, Харибда… Какво ли не е разказвал на жена си Одисей, за да оправдае закъснението…

хххх

Чужденците идват в България, за да видят какво работят тия българи, та така почиват…

хххх

Човечеството е оцеляло не, защото се е смяло, а защото не е познавало презерватива…

хххх

Денем учеше, нощем разтоварваше вагони, докато не го хванаха…

хххх

Предупредиха ни – появила се нова уморителна болест. Модерен вид хепатит.

Заменял ковида? Щото оня беше почти безопасен за децата, а новата зараза е точно за тях избрана… Пфу, появила се от някакъв пожълтял прилеп…

Натам си знаем – окупация, карантина, маски, под строй…

А може и по-зле да е – при белия дроб все има надежди, сега ни атакуват черния, дето го укрепяваме с едното пиене…

Важното е фармафията да печели, бизнесът да цъфти и човечеството да се сведе до необходимия минимум в строя…

хххх

Прекрасна земя – заселена с красиви жени и отровни змии…

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Кошмари наяве... А, че сме красссссиви, крассссиви сссме.
  • Благодаря, Вики, Петре!
  • Сега вече ще става наистина лошо, удар по най- беззащитните..
    Сигурно са стигнали до там в книгата, как белите давали на местното население едни одеала, да ги предпазят от студа
  • По последната точка - някои са две в едно
Предложения
: ??:??