25.01.2014 г., 16:35 ч.

Разкази на една кучка - пролог 

  Проза » Разкази
1150 1 6
2 мин за четене

Аз притежавам.

Мотото на всяка една кучка.

Замисляли ли сте се какво превръща една жена в кучка? Неее, не са мъжете. Не са и житейските ситуации, в които попада. Не са и „женските приятелства“. Не. Превръща я собственото самоопознаване на възможностите да манипулира и притежава.

Всеки. Всичко. Винаги.

Всяка властна жена ли е такава? Сигурно, в някаква степен. И не ме разбирайте погрешно – не казвам, че е лошо да си такава... просто е самотно понякога.

Дали и аз съм такава? Сигурно... иначе защо ми минават такива мисли през главата. И знаете ли кога го разбрах? Вчера! Гледайки един филм, осъзнах, че много приличам на главната актриса. Е, не толкова красива, но също такава кучка като нея. Тя можеше и взимаше всичко, което иска от един мъж – сърцето, душата, тялото му... и пак беше сама. Е, лошото е, че от един не успя. Също като мен.

Понякога се чудя дали изобщо мога да обичам. Така или иначе, поглеждайки в сърцето си, виждам много неща – уважение, доверие, обич, привързаност, но любов... май не. Не я чувствам. Вече. Май нищо не чувствам от доста време. Иска ми се. Може би идва време, в което сърцето ни е остаряло като нас и не му се занимава. На 34 г. съм, скоро на 35 – дали е от това?! Или от това, че съм омъжена отдавна, че имам 2 деца? Може би нямам време. Имам – имам и любовник – значи време имам. Ето – ще кажете – има тръпка, емоция, животът е хубав! Не. Пак е празно. Притежавам. Притежавам всички тези хора, но това не ми носи нищо. Нищо!

Сега се чудя дали да започна да разказвам история, или да затворя страницата?! Дали ще помогне, ако споделя? Едва ли – ще отнеса толкова хули и критики, че ще искам да си заровя главата в пясъка. Разбиране ли ще търся – абсурд! Прошка... може би, може би...

Мятам се като риба в мрежа – уловена съм мъртва, свободна съм, за да бъда уловена в нова мрежа, в която да умра. И няма правилен избор. И няма вярна посока. Една позната беше цитирала някой... “за живота няма чернова“! Е – браво! Аз къде спах досега!

Дали съжалявам за нещо... ммм... интересен въпрос. И да съжалявам, не мога да го променя. Така че думата какво би променила? „Съжалявам“. „Извинявай“.  Добре... ако на някой му олеква, когато ги чуе – моля, заповядай. На мен – не.

Отплеснах се, хаотично се въртят мислите ми и търсят началото. Там, където нещата са се объркали...

© Илияна Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Много ви благодаря за коментарите
    Сериозно се бях замислила дали да напиша тези "разкази", но сега със сигурност ще ги довърша!!!
    Сърдечно благодаря!
    И...очаквайте продължение
  • Аз пък за разлика от Дани изобщо не се бъзикам.На 34 да се чувстваш така, пък и любовник да имаш... със сигурност любовникът е за смяна.Хи хи хи.. Поне той! Или? НЕ! Мирогледа! Всъщност ние не притежаваме нищо - освен себе си.Щастието е въпрос на личен избор! Обаче спирам до тук... прочели сме само - "пролог" останалото тепърва предстои. Ами... чакаме го!
  • Бъзикаш ли се? 34 години и се чувстваш така? Че и любовник имаш! Ами смени го или не, хвани си още един! Сега пък аз се бъзикам, не ми се връзвай
    Я разкажи твойта история. Обещавам да чета, без да съдя! А да знаеш, че точно тук под творбите ми съм получавала страхотни съвети като коментари. По-ценни са ми от някои приятелски такива. Хората тук не са натоварени с представата за теб. Това си е като автотерапия. След няколко такива сеанса си като нова
  • Не се коси, бе, момиче, живей го тоя живот! Дано не разбереш как се заобичва живота, като ти кажат, че ти остана малко...
  • Човек си Имах нужда да прочета това! Благодаря!
  • Ей! Живота или както се нарича онова дето ни води си знае работата.

    На мен като ми дойде време за промяна ми се появяват подобни въпроси в главицата.

    Няма възраст за любовта според мен. Аз съм по дърто ама ако знаеш как ми отнесе главата

    Дам и не е лошо да си простиш. Прегръдка
Предложения
: ??:??