3.09.2022 г., 18:49 ч.  

Разказът свърши 

  Проза
207 0 4
1 мин за четене

     Седим с приятеля ми на стъпалата пред езерото и си пием биричка. За удоволствие четем един литературен сайт.

Чудна работа, тоя човек има непреодолимото желание да създаде космичен вакуум в бутилката.

Гледам, вторачил се в лаптопа и чете без да пророни дума.

- Толкова ли е интересен разказът?

Взе следващата бутилка и я засмука.

- Знаеш ли, какви разкази най-много харесвам?

- Давай, без излишни въпроси.

- Възрастен човек да разказва спомените си от младостта, как се връща от смяна, където е съборил сред тензуха за цедене на млякото, едрогърдата Станка. Стенейки, обвити в аромата на зреешо сирене са полетели по Млечния път и обладани от страстта, падат във ваната със суроватка. До края на работния ден са изцеждат върху младото сирене усмихнати...

- Да не ти се яде сирене, бе?

- Млъкни!!! Във втората част той е минал 60-те и се връща, след като е бил 24часа охрана на парфюмериен склад. Събува евтините си обувки и се понася адска смрад, но тя ефирно се слива с миризмата на врящото, кисело зеле в кухнята. Жена му е омазана в сополи и гледа, как Куркунде гали лъскавата брада на Халамуд. Последва вечеря с пръжки, ароматното зеле и люти чушки, ритъмно озвучени със синхронно мляскане. Идва време за лягане. Той събува чорапите си и те остават прави  до спалнята, а тя със звънтеж разкопчава оръфания си сутиен  и облича огромна басмена нощница. Двамата падат и заспиват. Хъркайки, всеки сънува неземната си любов.

- Браво, добре че свърши.

Засилих се и се плюснах по корем във водата. След туй пръхтейки му казах:

- Аз пък обичам супер кратки разкази от типа. "Никой почука на вратата, но Някой мълчеше." или "Тя бавно свали дантелените си прашки и вятърът ги отнесе" или "Толкова дълго чака изгрева, докато разбра, че са го затворили в хладилника.".

- Такива тъпи разкази не бях чувал! Ша зема да си ходя.

- Давай, тръгвай си, че да свърши и тоя тъп разказ.

 

                                   Край

© Гедеон Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Браво за правите чорапи! Няма да се навежда, да ги обува, да си притиска шкембака. Намерил му цаката и ти добре си го описал!
  • Хаха, добре!
  • И така притиснати те останаха в хладилника, чакайки изгрева, а ръката бавно полегна на плачещите ѝ рамене.
  • ХахахХах
    Тя усети как една ръка седна на раменете й и страстно се притисна в него, имаше нужда да се изреве :р
Предложения
: ??:??