24.04.2012 г., 11:31 ч.

Разковани дъски -10 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1402 0 11
3 мин за четене

Не е толкова важно Силата да е с Теб, а акъла!

 

Нищо не знам. Но го знам до съвършенство!

 

Ако всички мъже изпратят жените си на самотен остров, то той вероятно ще се нарича "Островът на съкровищата"

 

Казах, че ще пропиша, а не, че ще пропищя...

 

Нямам думи! И то какви!

 

Натравяне на душата - когато ползваш болни фантазии за заместител на здравия разум!

 

Мисловният запек пречи ли на душевното разстройство?

 

Не мога да съблека една от ризите си, за да я дам на ближния. Усмирителна е.

 

Не Ви цепя басма, защото харесвам други платове...

 

Смятам, че Съдбата отговаря на молитвите на българите съвсем нецензурно!

 

Днес имам повод да черпя... вдъхновение.

 

Спрях да си играя с огъня. Малко след Големия взрив...

 

След бензина най-скъпо ми излиза Родината...

 

Уж сме овце, а как сме се овълчили само!

 

Откакто се помня, Лили Иванова е все на 30. Помня, че баща ми ми е казвал същото, че така е било, откакто се помнел и той. Какво нещо е непреходната българска естрада!

 

Искам да се (пре)родя с късмет!

 

Ако мълчанието наистина е злато, то неизказаното се явява една добра инвестиция...

 

Нека не превръщаме житейския си път в клинична пътека!

 

Като дете си представях Щастието така: абсолютно всеки добър човек поне веднъж в Живота си да хване златната рибка...

 

Финият бъзик е като изстрел с халостен патрон:
чуваш звука, виждаш пукотевицата, изпитваш страха, но когато се пипнеш, разбираш, че си жив и си даваш сметка какво щеше да бъде, ако патроните бяха истински...

 

Когато Човек реши да избяга от себе си, много е важно в каква посока ще реши да поеме...

 

Не е тежка царската корона, просто главата е друга.

Следствие1: Ти ми дай короната, пък аз ще намеря цар, на когото да я продам...
Следствие 2: Царе много, ама главите са твърде леки. Затова е този проблем с теглото на короната.

 

Лекотата, с която някои се пристрастяват към злото, е по-опасна от всички пороци взети заедно...

 

Думата е като цвете, чието стебло завършва с отровен шип. Можеш да поднесеш някому да се наслади на приказен аромат или да сееш смърт само с едно леко убождане...

 

Всяка теория би изгубила смисъл, ако не разчиташе на завоалиран начин на убеждение...

 

Извършва се безпрецедентен обир в ценностната система на българина!

 

Разликата между падането и пропадането е, че второто, освен с болка, е примесено и с разочарование...

 

Не съм запознат с какви мерни единици се отчита скоростта на вятъра в главата...

 

Простите неща са обречени винаги да бъдат разбрани погрешно...

 

Снежанка и седемте... пластични операции.

 

Драстична промяна в сценария: Един рибар (се) хванал (със) златната рибка.

 

Никъде не е казано, че пироманът няма право да кръщава децата си: Пламен, Огнян, Димчо...

 

Според календара на маите съвсем скоро, ще стане твърде късно за всичко...

 

Убеден съм, че всяка падаща холивудска звезда оставя след себе си дълга и ярка финансова диря...

 

Нямам причини да мразя хората. Но не откривам и такива, че да спра да го правя...

 

Кирето, 24.04.2012 г.

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А не да си опичаме акъла нали,,, че те тогава я втасахме...
  • Поздрави на компанията! Простете,че съм лишен от време, за да изкоментирам в отговор на всекиго персонално, но това не значи,че не оценявам вниманието Ви, ПРИЯТЕЛИ с главна буква! Поклон!
    Бъдете здрави и се обичайте!
  • Браво!
  • Кире, ще те обмитявам вече такса "смях", щото не може току тъй да ми пръскаш корема от смях
  • За пореден път-много добри!!!
    Предвидимо или не,от извесно време хич, ама хич,не съм съгласна с първата мисъл!
    Кои сме ние, че да апострофираме стария и мъдър джадай Йода?
    Той Знаеше, ние тепърва се учим.
    Пък и познавам хора , които вярват в Силата и тя им помага,нищо че акъла много не ги слуша...
    Иначе другото е на 6+ !!!
    Поздравче!

  • Прав си , Еко ! Затова внимавам никога да не прекрачвам границата, както и да не се самозабравям, понеже всяко от тези "прозрения", действително е плод на личен опит и пречупено през скромния ми мироглед.

    Чоно,
    стараем се да поддържаме ума във фитнеса за слово и смехонапомпване, без консерванти, без депресанти, анаболи и хранителни добавки

    Elena,
    всеки от нас е уникален. Малка Вселена, подвижна лудница и църква едновременно!
  • Много е хубаво, но не забравяй, че разликата между добрия хумор и лошия е много... тънка! Първият те кара да се самоиронизираш, от там всичко наоколо и да се намира мярката - кое е смешно и кое тъжно, а те вървят - ръка за ръка... Докато другият се забива в забавлението - и там остава!... Поздравление за твоят личен поглед - представен съвсем естествено!
  • Уникален си! Благодаря! Беше ми отново много приятно да прочета...
  • Поредната порция смях и добро настроение. Благодаря!

  • Акъл и интернет, като не ми дойдат навреме, не ги чакам! ))))))))))
  • Това особено ме впечатли: Думата е като цвете, чието стебло завършва с отровен шип. Можеш да поднесеш някому да се наслади на приказен аромат или да сееш смърт само с едно леко убождане...

    Поздрави, Кире!
Предложения
: ??:??