6.06.2012 г., 23:19 ч.

Разковани дъски - 11 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1333 0 10
6 мин за четене
Стигам до извода, че "Кръстник" на пернишки вероятно ще звучи така:
”GolF Father “.
 Всеки опит да прецакаш Съдбата Те приближава към провала. Тя винаги държи скрито асо в ръкава и обикновено то е Асо пика...
 Смятам, че торба с един милион долара е подходяща торба, в която да си "сложа главата".
Ако всичко е Любов, то останалото какво е ?
Не знам защо, но първите имена на английски, за които се сещам, са все на разни уискита!
Който иска да ми лази по нервите, да се приближи на прицелно разстояние.
Ако мълчанието е злато, то тогава думите ме вкарват непрекъснато в дългове...
Хубаво е да разлаеш кучетата. Още по-хубаво е да си от другата страна на оградата!
 В много наши електронни медии срещам съкращението "е-банка", което ме навежда на мисълта, че в електронното банкиране има някакви скрити сексуални помисли...
"Търговия на едро с дребни души на цени от 30 сребърника нагоре.
Подпис: De Vil".
Ако непрекъснато стискаш палци, или ще заякнеш много, или ще се омаломощиш без време...
 КЛЕТВАТА НА НЕПУШАЧА
Кълна се пред кутията с цигари и запалката:
- да стоя далече от тях и никога да не им посягам!
- да бъда непримирим към всяка поява на цигарен дим.
- да пазя чист и неопетнен въздуха в помещенията, в които пребивавам.
- да унищожавам всички тютюневи изделия, дори с цената на здравето си.
- да помагам на хората, които са поели в грешната посока - към никотина и катрана.
- да следвам светлата повеля на българското правителство и Европейския съюз за пълна забрана на тютюноДушенето.
- да бъда простак до мозъка на костите си и да не вярвам на пушача.
- да следя за изправността на детекторите за дим във всяко обитаемо помещение или сграда.
- предавам на съответните органи хората, занимаващи се с разпространение на тютюневи изделия.
... и да Ви кажа, че това е просто приятелска шега…
От българския Парламент става прекрасен цирк, понеже в него има всичко: от лъв нагоре, от дебил надолу, от стари кози ярета, бой, смях и всякакви животни.
Онзи, който след бездимния барут успее да изобрети бездимна цигара, ще стане баснословно богат!
Не съм чул някой да се е оплакал от шума на парите.
Някои смятат за акупунктура това да те ръчкат непрекъснато с остена...
Алкохолът прави така, че хората след няколко чашки започват да говорят на един и същ език - този на жестовете с ръце...
Водя непрекъсната борба с недостатъците си, но засега те водят по точки...
Уморих се да говоря тлупости, затова ще започна да си ги записвам...
Не можеш да обясниш на циганина какво означава "меден месец"...
Понеже не можахме да родим нищо свястно като идея какво да подарим на Папата, му занесохме яйце с надеждата той да си измъти подаръка сам...
Следствие 1: Не съм убеден дали не се опитахме да насадим човека на пачи яйца.
Счетоводна халюцинация: преди чувах гласове, сега някой ми говори в суми!
Във връзка с новите забрани, следващият сезон на хитовия български сериал ще носи името "Седем ФАСА разлика".
Уморих се да говоря глупости, затова ще започна да си ги записвам.
Не ми давайте акъл, а ме научете как да боравя с него!
Животът прилича на депутатски мандат - всеки се оплаква от него, но всички драпат да го изкарат докрай!
Ако времето е пари, искам да знам в коя банка отиват.
Ако непрекъснато искат да те качват на черешата, виж дали не носят и въже!
Множествена ерозия на съзнанието: изкушения непрекъснато подкопават моралните ми устои!
Понякога крачката към Успеха е... назад!
Подозирам, че спринтьорът с разтройство едва ли ще остави светла диря в бягането на 100 м... Струва ми се, че бягащите зад него ще се почувстват изпързаляни. В буквалния смисъл на спринта!
Моята версия: Където е спекло, пак ще спече!
Не мисля за нищо, но затова пък го правя доста задълбочено.
Основна задача на всеки българин е да пази здравето си от действията и реформите на Здравното министерство.
Запазени места под Слънцето няма. Не се хаби да търсиш телефон за резервация...
Кирето, 06.06.2012
 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • А на мен пък ми хареса "Акупунктурата с остена"
    😂😂 на доста хора трябва да се прилага за да свършат нещо
  • Умничък си ми, Кире, обичам твоите прозрения

    Ако мълчанието е злато, то тогава думите ме вкарват непрекъснато в дългове...
    Животът прилича на депутатски мандат - всеки се оплаква от него, но всички драпат да го изкарат докрай!

  • Йохохо, привет и тук
    "Уморих се да говоря глупости, затова ще започна да си ги записвам."
    -уморих се да пиша глупости, затова започнах да чета чуждите
  • Хареса ми, Кире!
  • Учудвам се, как хората имат сили да четат моите глупости и при това да останат живи. Старая се, жертвите на моя хумор да са по-малко и да не умират в страшни мъки, докато се опитват да разберат какво съм искал да кажа.)))))))))
    Хубав ден на всички ПРИЯТЕЛИ и много вдъхновение!
  • Който се смее, зло не мисли, който пише, да му мисли!
    Поздрав, добри попадения!
  • !))Поздрав!
  • Поздравче, Приятели!
    Радвам се,че не съм успял да Ви разрева. Смехът е здраве, кътайте го!
  • Благодаря ти, за дозата настроение
  • Любимата ми поредица
Предложения
: ??:??