29.08.2012 г., 13:43 ч.

Разковани дъски - 12 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
4425 0 12
3 мин за четене

 

Мога само да поздравя нашите олимпийци за това, че не се поддадоха на изкушението и не посегнаха нито веднъж към златото!

 

 

Когато приятелите ми станат повече от враговете, или съм успял да се превърна в много добър човек, или съм се оказал заобиколен само от лекари...

 

 

Фейсбук винаги ме пита какво мисля и никога от какво имам нужда...

 

 

Имам един приятел, който непрекъснато се оплаква, че целият му живот е с главата надолу. Посъветвах го известно време да спре да скача с бънджи.

 

 

За да чуеш вътрешния си глас, трябва да спреш да крещиш наум.

 

 

Невъзможните неща са само пречка за тялото, но не и за ума...

 

 

 

Чувствам се горд, че съм българин, само и единствено защото никой не ми предлага по-добра алтернатива.

 

 

 

Поради факта, че някой непрекъснато иска да те изпързаля, предлагам подхлъзването да стане национален спорт...

 

 

Проверявайте късмета си с детектор на лъжата. Така няма да се чувствате излъгани...

 

 

Парадокс: Хора, които твърдят, че си знаят цената, винаги се пазарят за повече пари.

 

 

Нашите спортистки се завърнаха от Олимпиадата с 5 златни и 3 сребърни... украшения, купени от лондонските бутици.

 

 

Българите биха взели абсолютно всички златни медали в следните дисциплини, ако те бъдат признати за олимпийски:
1. Вдигане на... цени.
2. Класическа борба... за оцеляване.
3. Хвърляне на... камъни по политици.
4. Щафета (Връщане на) 4 (кредита) по 100 (хиляди лева).
5. 60 изстрела прав и залегнал с въздушна пушка по инкасатор, който идва да отчете изразходваното електричество и консумацията на вода.
6. (Из)плуване в мътни води - маратон за време - примерно 20 години.
7. Ветроходство - клас "Супер вятър в главата".

Списъкът с предложения за нови олимпийски дисциплини е силно цензуриран и подлежи на актуализация в рамките на мандата на сегашното правителство...

 

 

 

Предпочитам на добрите хора да им вадя душата с памук, а на лошите - със заглушител...

 

 

Важно условие при изграждането на въздушни замъци е накъде духа вятърът в главата.

 

 

Изисква се голяма смелост да застанеш на пътя на Злото и нито грам акъл, за да попречиш на нещо Добро...

 

 

 

За да бъдеш изненадан от късмета си, обърни му гръб... Ако ти стиска.

 

 

 

Съдбата никога не закъснява за среща с Теб, когато трябва да Ти сервира нещо неприятно и винаги забравя деня, в който е обещала да Ти донесе малко радост.

 

 

След природните бедствия най-разрушителна сила притежава борбата за мир...

 

 

Интересен еволюционен факт: Онези, които цял Живот пълзят, никога не надскачат себе си, но накрая се оказва, че са стигнали по-високо от Теб!

 

 

"Ден на предизвикателството" - да си платя всички сметки, или да избия инкасаторите.

 

 

И най-грозният автогол, който си вкарваш, в очите на твоя враг е гол-шедьовър...

 

 

Има ли значение дали краят на Света ще настъпи, или ще изпълзи отнякъде?

 

Онзи ден видях в Морската градина надпис „ТЕРАРИУМ” и надникнах в помещението от любопитство. Признавам си, че не очаквах да видя толкова много тъщи от различни краища на Света, пълзящи и съскащи на воля. Хвала на такива завряни зетове, които така добре се грижат за душевния комфорт на тъщите си, осигуряват им пътуване зад граница и възможности за среща със себеподобни!

 

 

Странно е, че има държави, дето са на гъза на географията, а други искат да ги изтрият от ЛИЦЕТО на Земята?

 

 

Не се изискват никакви планинарски умения и подготовка, за да изкачиш без усилия върха на нахалството...

 

 

Заменям вътрешния си глас за друг - външен и достоверен източник на информация!

 

 

Кирето, 29.08.2012, Бургас

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • На фона на изнервеното ежедневие, малко усмивка не е излишна. Дали поради ограничения си човешки ум, или поради някое успешно хумористично попадение, дано съм успял да Ви дам поне по една мъничка такава.
    Бъдете здрави: Безжичен, Валя, Таня, Светлана, Роси, Сисидарче, Ивон, Жанет и Вики! Нека правим Света около нас по-добър, макар и с един, единствен ред или рима, написани с човещинка...
  • Кире, признавам те за майстор по цапардосване на тикви, посредством разковани дъски! В тази дисциплина си направо за златен медал, ама надали ще се поддадеш на изкушението да посегнеш към него...
  • Браво, Бургаски!
  • Точно тая вечер имах нужда от нещо подобно! Страхотни са! Пак ще дойда!
  • Хихи, много готини, Кире, всичките, а тия със златото - ЗЛАТНИ СА
  • на това с върха на нахалството се смях със сълзи-Благодаря ти за ...!
  • Свежарски поздрав за всички Приятели!
    Както се казваше в един хумористичен вестник:"Не само предните, но и задните ни мисли, трябва да са измити!"
    Хуморът е оръжие за самоотбрана, масаж и упражнение за мускулите на корема едновременно, но не знам на коя от трите му функции да дам приоритет, затова - всекиму според потребностите!
  • Много са яки , Кире!!!
    Това за г..а и лицето-супер е!
    За тъщите е ясно, ама защо няма за свекървищата?
    Поздравче!
  • Свежо и зареждащо!
  • При всяко прочитане се питам : "Как съм могъл да напиша толкова много глупости?" Но писането си е направо графопатология, или по-скоро, е нещо като доброкачествен тумор на ума, който се топи само, когато драснеш някой ред...
  • Някой ги чета за втори път и пак се усмихвам
    Но това с терариума ми е най - яко
    Привет, Муханинджев!
  • Спирам да крещя наум и почвам да се ослушвам... откъде духа вятъра в главата ми
    Поздрави, Кирил!
Предложения
: ??:??