17.09.2012 г., 16:04 ч.

Разковани дъски - 13 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1702 0 7
4 мин за четене

Математическа дилема:
Ако 1+1=2, то сборът от един добър и един лош човек на какво е равен - на двама лоши, или на двама добри?

 

 

Запушете си ушите, искам да Ви кажа две изключително мръсни думи - Черно море...

 

 

... И Ева подаде на Адам да опита от ПРЕОЦЕНЕНИЯ плод...

 

 

Когато всичко виси на косъм, има ли значение какъв е на цвят?

 

 

Според мен, на турски, "застраховка" би следвало да е "КАХЪР ФАЙДА".

 

 

След впечатляващото представяне на българските спортисти на Олимпиадата, смятам, че олимпийският принцип би следвало да се трансформира така: "Важното е да НЕ участваш!"

 

 

Надпис върху надгробната плоча на Кънчо:
"Паднал при изпълнение на съпружеския си дълг"

 

Кънчо се оплакал, че напоследък и много мъже искали да му се качат на главата...

 

 

 

Единствените снимки, на които анорексичките най-много се харесват, са рентгеновите...

 

 

Винаги е по-добре да се изгубиш, отколкото да изгубиш чувството за мярка...

 

 

Балансът между добро и зло е като да те хапе смъртоносна змия всеки ден и да намираш точната пропорция за изработване на незабавно действаща противоотрова...

 

 

По-страшно е, когато главата оплешивява отвътре.

 

 

Мечтая си за доброто старо време. Бяхме само аз и Ева.

 

 

Бях твърдо решен да си обера крушите, но пред очите ми попадна ябълката на раздора...

 

 

Ако обичате Живота, то тогава го обичайте до смърт!

 

 

Онова, което само Бог може да прости, единствено Човек може да опропасти!

 

 

Как се изпълнява услугата "ол инклузив" в АДА - ти си включен във всичко...

 

 

Хевиметълисти, бъдете снизходителни към ромите - те също обожават жици!

 

 

Всестранно разБита личност...

 

 

Моят постоянен хороскоп за състоянието на пътното строителство в България: Всички наши пътища са постоянно в сатурнови дупки...

 

 

Кулинарна версия на Яворов: Две хубави (яйца на) очи...
Компютърна версия на един стар филм: СПам вкъщи...

 

 

Все още има невежи хора, които смятат, че "братя Грим" е световно известна козметична марка...

 

 

История с гражданин: Служителката от гишето ми подаде новия документ за самоличност. Погледнах снимката, която имаше твърде далечна прилика с лицето ми, погледнах служителката, а тя просто ме отряза: "Нищо лично!"

Така установих, че съм само личност с неясна САМОЛИЧНОСТ...

 

 

На мен не ми звучи оптимистично, че хората стават все по-добри и все по-добри...
..................
Пропуснах да добавя: лъжци.

 

 

Искам да съобщя за неприятен инцидент: прострелях смъртоносно късмета си при опит за бягство от мен.

 

 

Представяш ли си какво му е на двуличника, ако всяка емоция му се изписва на лицето!

 

 

Не съм расист, но напоследък само черни  мисли ми се въртят из главата.

 

 

Единствено откъснатите цветя не се боят от това, че непрекъснато някой иска да ги натопи...

 

 

Какво мисля за българските политици: надявам се един ден да узная кои задници са стояли зад тези лица.

 

 

Човек трябва винаги да търПи Любовта на Живота си.

 

 

 

Не съм садист! Да не би аз да съм ги измислил тези цени!

 

 

 

От гледна точка на модата, крокодилската кожа е по-ценна от крокодилските сълзи.

 

 

 

Не мога да си вляза в кожата. Вероятно е някакъв проблем с теглото.

 

 

 

Открих нова болест - поетичен недоРимък.

 

 

 

Може да изкукаш, далеч преди да узнаеш, че има птица, която по цял ден прави само това.

 

 

В последно време много ми се насълзяват очите. Днес разбрах причината - времето лЮти!

 

 

Турска козметична фирма пусна римейк на филма "Сам вкъщи" под името "БалСАМ" вкъщи...

 

 

Когато отиваш на непознато място, най-важното, което трябва да вземеш със себе си, е да се вземеш в ръце.

 

 

 

"Матрицата те държи"... А аз си мислех, че е от алкохола.

 

 

 

Изкупувам чужди грехове. Изгодно.

 

 

 

Мутренска версия на "ЗдИелка Ама Нье":
офертата на банката е 20 000 лев...ги под водата.

 

 

 

Притежавам неестествена дарба: знам точно кога ще направя нещо, което не искам - да си платя сметките за тока и водата...

 

 

 

Всичко, от което се нуждаеш, е Любов. Както и от няколко милиона, за да я задържиш до себе си.

 

 

Някой знае ли с какъв процент масленост е Млечният път?

 

 

 

Ако трябва да нарисувам събирателен портрет на двуличниците, бих нарисувал монета. Ези и тура, с тънка граница между тях. Това е.

 

Кирето, 16.09.2012 г. Бургас

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Запълваме сатурнови дупки всякакви! На порции, или поотделно.
    Всяка прилика с лица, непознали се в собствените си документи за самоличност, е случайна, или я няма хич!
    Поздрави Лина, Светле, Вики, Еко, Таня и Роси! Бъдете здрави!
  • Сатурнови дупки, а?
    Можеш си го, Кире!!!
    Поздравче!
  • всеки път като си поглеждам личната карта ще се сещам, че съм лице с неясна самоличнаст
  • Благодаря за поредната порция смях

  • Добро утро, Хора!

    Докато дишаме, Надеждата Доброто да побеждава, ще е винаги жива. А тя живее само и единствено в един буден, осъзнат и извисен ум, в сърце отворено за промяна и прошка.
    Бъдете готови за промяната и нека сърцата Ви са въгленчетата на последното Добро на този Свят, които никога не угасват...
  • А дали Айнщайн се е замислял за маслеността на млечния път?...
  • "Човек трябва винаги да търПи Любовта на Живота си."
    !
Предложения
: ??:??