8.11.2012 г., 11:55 ч.

Разковани дъски -16 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1077 0 10
6 мин за четене

Първият път, когато се опита да свали момиче, не успя да го направи с един удар...

 

 

Малко хорър: "Вълкът и седемте бренекета"

 

 

Ако приказката беше написана от фенка на попфолка: "Пипи Тънкото Чорапогащниче"...

 

 

Разбрах, че тези момчета са вегетарианци, понеже никога не стреляха на месо...

 

 

Злоупотребата със скромност може да разкраси човека до такава степен, че той да изгуби човешкия си облик...

 

 

Следващата телевизионна простотия вероятно ще бъде "Милионер (се) (О)търси (от) съпруга"

 

 

Творецът е измислил случайността, за да компенсира донякъде хората, които нямат интуиция, нямат късмет или им липсва вяра...

 

 

Ако всички пътища водят "към Рим", то нека пристигащите идват с Мир!

 

 

Инди@н@ Джоунс и спамът на обречените.

 

 

Хубавото на това, че нямаш какво да правиш, е, че можеш да го правиш денонощно.

 

 

Там, където още не е стъпвал човешки крак, нищо не пречи да стъпи женски.

 

 

Мълчанието е Блато. В него затъва единствено оня, който няма какво да каже...

 

 

Когато нещо не отговаря на Истината, рано или късно ще отговаря пред нея...

 

 

Всеки трябва да си Лежи на мястото.

 

 

В много български фирми се наблюдават НЛО - Неидентифицирани Лентяйстващи Обекти.

 

 

Ще спечелиш битката със себе си, когато принудиш у Теб да капитулират: чувството за вина, чувството за превъзходство и чувството за малоценност...

 

 

Като гледам как играят чуждите, мисля, че българските отбори могат да стигнат само до Шампионската Дига по футбол...

 

 

Министерство на оХолната среда и ПАрите...

 

 

Диета за отслабване на политици: отказваш сладкото, като спреш да бъркаш в кацата с меда.

 

 

Мисля, че България навлиза в периода на Глобалното заКоТвяне...

 

 

Боже, стига ми това, че съм прост! Защо ми даваш акъл само да усложняваш нещата!

 

 

Искам да направя едно признание: аз съм сериен убиец!... На лоши мисли.

 

 

Днес разбрах, че няма да е толкова лошо, ако отида в Ада. Всичките ми бивши приятелки ще са там...

 

 

От развалената духовна храна най-много да получиш душевно разстройство...

 

 

Поради гъста мъгла в главата, всички полети на мечтите са отменени...

 

 

"Съединението прави Силата!"  е най-якият статус, поставен върху най-неподходящата стена...

 

 

Когато Справедливостта възтържествува, дано да сме на страната на празнуващите...

 

 

На някои хора, ако им отнемеш правото да се оплакват, все едно си им спрял подаването на въздух.

 

 

Хич ме няма. (В случай, че някой попита къде съм).

 

 

Завещание на математик, специалист по Теория на вероятностите:
"Оставям всичко, което имам... на Случайността!"

 

 

А след ХелоуIN, ще последва ли ХелоуAUT?

 

 

Девиз на българския политик:
"Докато дишам, се надУвам!"

 

 

Професионална деформация: той не следваше, а разследваше мечтите си!

 

 

Хората ми се сърдят, че никога не успявам да намеря точните думи, за да изразя възмущението си. Честно казано, когато се боксирам, ми е малко трудно.

 

 

Беше ненадМИНАЛ (се) талант!

 

 

Хората, на които им е трудно да надскочат себе си, иначе с лекота прескачат границата на добрия тон.

 

 

Парадокс на преброяването: с увеличаването на броя на хората личностите намаляват драстично.

 

 

Умът служи на оня, за когото е предназначен. На глупака му е достатъчна само главата...

 

 

Приятелствата свършват там, където започва предателството...

 

 

Традиционно българско гостоприемство: посрещаме бедите с хляб и сол...

 

 

Ако винаги си твърде суров към себе си, никога няма да Ти уври главата...

 

 

Не разлайКвайте кучетата!

 

 

РазрУшавам проблеми.

 

 

И вегетарианец може да те гледа на кръв.

 

 

Вътрешен глас-мръсник: "Ти си гола вода!"

 

 

В работата си почти всеки българин стига до точка на преТупване.

 

 

Някои хора намират общ език само при целувка.

 

 

Мисля позитивно и затова, считано от днес: вместо чужда вина, ще поемам чужди хонорари!

 

 

Не ти трябва много, за да постигнеш твърде малко.

 

 

Почти всеки българин е фен на леката атлетика. Особено на дисциплината "Бягане от отговорност".

 

 

Не знам дали жената-котка се страхува от жената-кучка...

 

 

Когато намери себе си, изгуби и ума, и дума. От ужас.

 

 

Състезател по водна топка след мач:
-Играхме безобразно, хаотично и затова напълно заслужено загубихме. Може би влияние върху играта ни оказа и това, че твърде рано останахме с човек по-малко. Все пак трябва да отбележа, че крокодилите доминираха...

 

 

Тибетска къща за футболни залагания Тi BET…

 

 

Знам какво да направя, има защо, но няма къде...

 

 

Моята котка е с фланелка номер 8 по две причини: първата - харесва Стивън Джерард, и втората - падна от балкона и изгуби един от деветте си живота.

 

 

Мисля, че имам нужда от опорна точка, а не от гледна. Подпис: Джони Уокър.

 

 

Има и жени футболни съдии в Англия. На тях свирката много им отива.

 

 

Нито една тъща не умира от заблуден куршум.

 

 

Доста жени имат набито око. Но това е по семейни причини.

 

 

Най-тежката маратонска дисциплина - това е бягството от реалността.

 

 

Реших да се включа в надпреварата за въоръжаване - въоръжих се с търпение.

 

 

Не ми влизайте в положението, а ми помогнете да изляза от него.

 

 

Българският "Титаник" би бил наистина непотопяем, понеже ще е кух отвсякъде.

 

 

Нещо ми подсказва, че поради своята находчивост българите не само ще преживеем Апокалипсиса, но и ще преживяваме от него.

 

 

Изпитвам някакво странно чувство на национална несигурност...

 

 

Не мога да знам всичко. Достатъчно ми е това, дето го забравям.

 

 

Накъсо съединените американски щати.

 

 

Изповед на един детектор на лъжата: „На моменти проявявах твърде кофти чувство за хумор”.

 

 Кирето, 07.11.2012 г., Бургас

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря за поредната /надявам се/ порция смях
  • Роси /Eia/,
    по-добре да Те хлопне по-рано. Иначе ще последва многострадално многоточие
  • "В работата си почти всеки българин стига до точка на преТупване."
    Една от разкованите дъски ме хлопна по тиквата почти навреме - пред самата точка на преТупване...
  • " Най-тежката маратонска дисциплина - това е бягството от реалността."
    Кире, Кире, и да не се превърне положението в ситуация поне ще съм спазила олимпийския принцип за участието. Иначе казано с помощта на перото ти пъпля и аз из междуредията, усмихвайки се на екрана ето така: ))))
  • Чоно, да не обезсмъртяваме котките излишно. При тях всеки изгубен живот, е като пропусната дузпа от "Юнайтед" )
    Поздрави!

    Таня,
    плочките на корема ли?

    Жанет,
    затънал съм до гуша. Не ми остава нищо друго, освен да чакам с гордо вдигната глава прилива)

    Линасветлина,
    добре заварил във всяко положение.
  • Котката ти си го заслужава, щом обича Ст. Джерард!
    А, теб те поздравявам!
  • Дано положението отново се превърне в ситуация както си беше
  • Още един Поздрав от придошъл в положението
  • Привет убиецо на лоши мисли
    Опитах да те измъкна от положението ти, но да си призная честно, предпочитам да нахълтам и аз там, щото е голяяяям кеф :P
Предложения
: ??:??