30.11.2012 г., 22:49 ч.

Разковани дъски - 18 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1315 0 7
4 мин за четене

Това, че не вярвам на политиците, не ме прави атеист.

 

Съвременна версия: Отваряйте си очите на 4х4!

 

България навлиза в лУдников период.

 

Когато нямам какво да правя, го правя с такова настървение...

 

СТРАХ: Не смее да припари до съвестта си...

 

В какво настроение е била една жена през деня, можеш да разбереш по касовите бележки, по броя на глобите за паркиране, както и по драскотините по колата.

 

Противно на всички очаквания, това, което се случва в България, е неочаквано противно...

 

Мила Родино, ти си ПОДземен рай!

 

Изискан мазохист: не само да търпиш това, че някой постоянно хвърля камъни в твоята градина, ами и да имаш претенции към качеството на материала...

 

Болен ум здрави мисли не ражда.

 

Можеш да се заливаш от смях колкото си искаш. Няма опасност да се олееш.

 

Всеки вътрешен глас, поне по веднъж е постъпвал мръснишки.

 

Как една буквичка променя смисъла на всичко:
Между нас всичко е с(ъ)вършено.

 

Според мен, тайната на дълголетието се състои в това, да намериш начин да надживееш останалите...

 

Когато летвата е вдигната твърде високо, това може да не е предизвикателство, а просто знак, че някой се готви за удар...

 

Не се страхувай от хората, които искат да Те засенчат, а от онези, които искат да го направят на тъмно...

 

Винаги, когато се събудя щастлив, българските политици правят всичко възможно да заличат от мен това усещане...

 

Не Ви ли е страх, че толкова сексбомби се разхождат необезвредени наоколо?

 

Българи, ако ще потъваме, дано да е в свои води!

 

Българската версия на филма "Работещо момиче" - "Работещо ДоБиче"

 

Не винаги се разделяме с парите ми по взаимно съгласие.

 

По-добре да хванеш последния влак, отколкото той да Те прегази.

 

Новогодишно обръщение на Здравното Министерство към нацията: Останете си със здраве!

 

Да помолиш български политик да се вгледа в проблемите на народа, е все едно да кажеш на къртица: "Отваряй си очите!"

Ден година храни. Година от илюзии...

 

Не се страхувай от хората, които искат да Те засенчат, а от онези, които искат да го направят на тъмно...

 

Винаги, когато се събудя щастлив, българските политици правят всичко възможно да заличат от мен това усещане...

 

Искам да пожелая на всички извънземни много късмет в търсенето на разумен живот у нас!

 

Български е-мейл адрес: Tuk@ lipsva razum.net

 

Обзалагам се, че "Краят на Света" ще бъде най-гледаният клип в социалните мрежи на боговете...

 

По-добре несподелена Любов, отколкото поделена с друг...

 

Няма връщане назад, ако си бягал непрекъснато срещу себе си...

 

Няма герои от войната. От войната със себе си...

 

За първи път в живота си искам Дядо Коледа не нещо да ми донесе, а да отнесе със себе си. Да отнесе, ако може, по-далече всички депутати...

 

Медицинско комюнике: "Два дни след успешното присаждане на мозък политикът все още е жив! "

 

Всичко ще се успокои след Потопа. Особено повърхността на водата...

 

Български вариант - слага се Кол в раната...

 

Все си мисля, че ако трябва да нарисувам Сатаната, трябва да ми позира някой финансов министър...

 

Един ден след сватбата си обещах, че ще намеря последния жив потомък на Менделсон и ще му извия врата.

 

Нямам вече сили да разбивам сърца. Живейте, бре!

 

Обръщение на жена към огледалце-ласкател: "Огледалце, я Мажи!"...

 

В България се извършва чудовищен еволюционен експеримент - някой непрекъснато иска да ни направи пак на маймуни!

 

Беше уверен, че го чакат велики дела. За съжаление, повечето от тях се оказаха висящи...

 

Днес съм в траур - оплаквам работния ден. Ще пия всичко, що е само с черен етикет!

 

Понеже ми писна от непрекъснатото размахване на нечии досиета в медийното пространство, предлагам на площада пред Парламента да бъде поставен паметник на Цар-Осведомител.

 

Дадоха му право да изложи идеите си и той ги изложи. Тотално.

 

Човек спре ли да изпитва глад за Любов, Душата му умира от недохранване.

 

Ако те докарат до просешка тояга, подкарай ги с нея!

 

Агенция за социологически проучвания ЕмСпиЕмБди

 

Ако знаеш какво търсиш, ще го намериш. Ако не знаеш - ще го загубиш...

 

В парите, отделени от държавния бюджет за образование, здравеопазване и социални дейности, прозира финото чувство за хумор на Правителството.

 

Мога да живея добре и без да се интересувам от факта, че Вас това ви измъчва.

 

Новата ми гласова поща: "Абонатът не изтрезнява..."

 

Всичко ми иде отвътре, но докато го извадя...

 

Ще ни провърви ли, народе възродени?

 

Не е безтегловност, когато престанеш да си тежиш на мястото...

 

Любов не се купува. Тя се подарява. Само и единствено на Посветени в нейното Свято Тайнство...

 

Кирето, 29.11.2012

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Поздрави токсинче! Няма да се тровим с лоши мисли, ще борим глобалното подсмърчане с разковани дъски

    Радослава,
    респектиран съм от толкова висока оценка, но съм просто човек. Гледам да сгъна времето и пространството така,че разточителството в думи да е минимално. Затова нещата са сбити и синтезирани
    Поздравче на всички!
  • Мъдрост от най-висш клас!...
    Удоволствие е за мен да те чета. Поднасям ти искреното си възхищение!
  • Кире, при теб глобалното заКоТВяне (на умовете) вече е започнало! Направо ми прикова акъла!
  • ,
    Ивон, дано съм Те разсмял малко!

    Лина,
    доброто настроение е като лекарство. Гледам да създавам повече от него, за да няма болни))))))

    Роси,
    бравото е за публиката, която успява в дивотиите ми, да съзре и зрънце здрав разум
  • "Искам да пожелая на всички извънземни много късмет в търсенето на разумен живот у нас!"
    Браво, Кире!
  • "Ако знаеш какво търсиш, ще го намериш. Ако не знаеш - ще го загубиш..."
    С удоволствие прочетох- сърдечни поздрави!
  • С поздравления!
Предложения
: ??:??