12.12.2012 г., 12:10 ч.

Разковани дъски -19 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1245 0 14
5 мин за четене

Пазете се, че виждам светлина в тунела, която приближава!

 

 

Ние сме на първо място в света по брой на последни надежди.

 

 

В политически план мисля, че България не се движи по наклонената плоскост, а по наведената.

 

 

В знак на добра воля, спирам да викам Неволята.

 

 

Пред провала всички сме равни.

 

 

Понякога, скромността е единственият начин да прикриеш факта,че няма какво да кажеш...

 

 

Най-бързо изостря човешките отношения тъпотата...

 

 

Не ме интересува къде е заровено кучето, а докога ще смърди така!

 

 

Не е страшно, когато не чуваш вътрешния си глас, а когато не Те слуша главата...

 

 

Схвана ми се вратът да се озъртам за по-добри времена !

 

 

Хората, които обичат да си играят с другите, дали са запазили детското у себе си?

 

 

Две неволни грешки: ЗаГазил съм (в) много щастливи спомени.

 

 

Скоростта на пропадане е право пропорционална на настървението, с което правиш всичко възможно, за да се изложиш докрай...

 

 

Твърде малко неща стават възможни, ако си преценил, че не Ти е по силите да ги пожелаеш.

 

 

Свинщината е присъща само на хората, прасетата само са взаимствали от нас и омазването с кал...

 

 

Оня, който е затворил и двете си очи за доброто, вярвай ми - той е вече напълно сляп!

 

 

Ако имаш две ризи, не давай едната на оня, който ти крои шапка...

 

 

При нея нещата не стояха никак добре. Но затова пък лежаха изящно.

 

 

Никога няма да забравя хората, за които дори не искам да си спомням!

 

 

Няма да пия повече. Но ако изпия по-малко, какво ще стане с останалото?

 

 

Всеки път, когато пропускаш златни възможности, също губиш богатство...

 

 

Нещо, което наистина здраво ще Ви разтърси - 8,5 по Рихтер!

 

 

Нова версия: (ЗА)дръж се!

 

 

Фирма за почистване: Премахвам всякакви лекета от семейния Ви живот!

 

 

Наивността е детската нощничка на добрия човек и любимата завивка на глупака.

 

 

Ние, българите, сме в разцвета на безсилието си...

 

 

Всеки път, когато се молиш на някого за по-висока заплата, това е чисто религиозен празник!

 

 

Не знам какви са този шум и глъчка отвън, но обещавам да погледна, преди да хвърля и втората граната през балкона.

 

 

Син археолог за новата приятелка на баща си:
- Тате, откъде я изкопа тази мумия?!

 

 

"Под прага на бедността" е само рогозката на роба...

 

 

Ако ВСИЧКО е част от играта, тази е най-важната част...

 

 

Като си помисля, презервативът също е начин да си сложиш главата в торбата.

 

 

Важно: една от водещите световни сили се нуждае спешно от кръвопрОливане!

 

 

Когато ти се овлажняват устните, докато гледаш вкусни неща, които не можежш да си купиш - това също е еротика.

 

 

Не харесвам нецензурния начин, по който Късметът ми обръща гръб.

 

 

С тези забележителни "реформи" в образованието скоро по геометрия децата ще изучават само ТЪПОЪГЪЛНИ триъгълници...

 

 

Нов термин: социологическо закучване.

 

 

Според новите хуманни директиви на Европейския съюз трябва да пазите наближаването на Коледните празници в тайна от прасето.

 

 

Ако Те сърбят ръцете да направиш някоя глупост, пробвай първо да се изкъпеш...

 

 

Тъжна вест: Сондата "Кюриозити" установи, че на Марс няма нито Живот, нито развод.

 

 

Животът не е скучен, скучни са хората, които не го разбират.

 

 

Преди канибалите да ме метнат в казана, написах с пръсти върху него: "УВирай трудно! "

 

 

Между мен и моята съвест няма конфликт на интереси.

 

 

Основна предпоставка за доброто състояние на духа е наличето на такъв...

 

 

Мисленето не ми е силната страна. Затова пък ми се пада и от глухата.

 

 

Странното е, че повечето неща, които искам да ВИ кажа, вече ги знам.

 

 

Не се размотавай, а си го навий на пръста!

 

 

Българинът е оптимист, защото предварително си взема болничен за дните, в които ще се отработва края на Света.

 

 

Проектодевиз на адвокатска кантора: "Всички имаме нужда от много добри дела! "

 

 

Не ми остава много свободно време, иначе бих се разделил със всичките си недостатъци.

 

 

Искам Съдбата да ме включи в списъците си от крайно нуждаещи се от много късмет!

 

 

Някои хора са особено словоПохотливи.

 

 

Щеше да е забавно, ако имаше Световно първенство по Кама сутра.

 

 

През очите на програмиста: сексуална реЗолюция.

 

 

Най-сигурната диета - ВиК и Енергото. Плащаш и олекваш с много!

 

 

Кирето, 12.12.2012,  00.12 ч. , Бургас

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Пепър,
    заставам мирно без да си хиля - сполай Ти за добрите думи. Ще се старая да си бъда същия идиот, т.е., човек натъпкан с идеи като комар с кости.

    Кали,
    добре дошла си винагии нека Силата на хумора бъде и с Теб !
  • Усмихваш и носиш страхотно настроение, но това вече го знаеш.
    Поздрав!

  • Безжичен,
    няма по-хубаво нещо от това, да веселиш хората. Благодаря Ти!

    Токсин,
    мисълта е страшна сила, няма да се разоръжаваме обаче!

    Жанет,
    и аз всеки ден настъпвам мотиката, но щепродължа да си копам смехотворната градинка със същия див инат.

    Самодива,
    Вики, не мога да избягам от себе си. Винаги ме залавят

    Кети,
    чест и почитания! Смехът не епросто здраве, а здравословен начин на Живот!

    Роси,
    изправени сме пред съвършен и движещ се в тунела ФАКТ.

    Дани,
    археологията ми е твърде далечна наука, но знае ли човек, какво може да изкопая още от акъла си...

    Викторе,
    заповядай отново! Ще има още развлекателни нещица за всекиго по нещо!
    Поздрави на всички! Обичайте се и бъдете добри!
  • Остроумни дъскиЗа сина на археолога!
  • Готино!
  • Най-много ме кефят разкованите ти дъски, ама си имам едно на ум - пазя се, "че виждам светлина в тунела, която приближава"!
  • Чете се с огромно удоволствие и голяма порция черен смях!!!!
  • Пак ти и пак същия...
  • !
  • Готино!
  • Един гвоздей ме препъна от тия дъски и ей ме нА тук- паднала от смях
    Поздрави смехонинджев
  • Ей, Кире, ти знаеш ли, че имаш страшни... мисли
  • Пак с кеф прочетох.
Предложения
: ??:??