5.01.2012 г., 11:50 ч.

Разковани дъски - 2 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1135 0 3
3 мин за четене

Предсказание според пловдивския календар на МаЙните: “Никой не знае къде ще му излезе края! “

 

Новата услуга на мобилните оператори: “ИзКЛащане на съобщение”.

 

Наблюдава се бум в извършването на престъпления от любов. От любов към парите...

 

Истината се ражда в... зора!

 

Не по-малко рискована операция е и тази, когато искаш да изрежеш туморите от душата си...

 

Установих, че броят на задниците в България е по-голям от броя на хората с лица...

 

Пълен синхрон в подаръците - шотландският боец купил на жена си пола, тя му купила същото и на него.

 

Новият Апокалипсис, клас АА с “Отложен старт”.

 

Винаги и всякога е по-добре да си свободен дух, отколкото дух, затворен в бутилка, който чака да го пуснат, за да изпълни нечие желание...

 

Човек може да гледа много, но да вижда малко...

 

Не ме притеснява “ 13-тата годеница на принца”, а това, че броят на тъщите нараства лавинообразно...

 

Допълнително материално осигуряване: приготвил съм си кофа, понеже чашата на търпението започна да прелива...

 

Версията на каръка: Един рибар се схванал, докато ловил златната рибка...

 

Засега съм постигнал само и единствено НЕсъвършенството...

 

Протестирам срещу произвола на Дядо Коледа! Подаръците, които си пожелах, пак ги занесе на американците!

 

Предполагаемо обръщение на Казанова към дамите, по случай Новата година: Искам да ВИ пожелая!

 

Парламентът е най-голямото частно парти с държавно участие.

 

Частен случай на точки и прави в равнината: мъжът е пресечна точка на две криви жени.

 

При някои хора се наблюдава изкривяване не на гръбначния стълб, а на гръбначния мозък.

 

Ако нещата не се прецакат веднага, ще се прецакат в момент, когато се опитваш да спасиш прецакани преди това неща.

Следствие: дръжте се естествено и те ще се прецакат от само себе си...

 

Как ще ги стигнем американците – като бягаме надалече от тях!

 

Хората са по-прости от нещата.

 

Ходенето по „горещи следи” не е нестинарство.

 

Не бързам да живея. Това съвсем не означава, че искам да го правя бавно и мъчително...

 

Купуването на вътрешни гласове не е престъпление, а окултизъм.

 

 

Откриха какво представлява ДНК-веригата на нервака. Не е спирала, а пружина...

 

 

Идиотизмът е извънбрачно дете на интелекта, заченато в нетрезво състояние...

 

 

Животът на глупака е лабиринт от задънени улици.

 

Как финансист нарича четирите сезона:

(И) Пролет (И) Лято (И) Есен (Взима)...

 

Радвам се, че спрях да тъпча на едно място. Сега тъпча навсякъде.

 

 

По-страшно от глупака е само неговата мечта.

 

Жената се оплакала на Създателя, че на мъжа е дал повече мозък и по-добра черепна кутия. Той и предложил сделка - “смяна на кутиите” и тя не приела…

 

 

Не той, тя го свали. С един удар...

 

 

Апокалипсис: 12.12. през 2012. Първите четири цифри обозначават цената на бензина в евро на въпросната дата догодина...

 

 

„Нямам какво да Ви кажа. Затова ще го повторя отново”. Подпис: Ехото.

 

 

Кирил Палачоров, 04.01.2012, Бургас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • страшен си!
  • "Предсказание според пловдивския календар на МаЙните: “Никой не знае къде ще му излезе края! “
    И аз по този календар я карам...
    Дано някоя разкована дъска само да не ни трасне по чотурата!
    Бравос, бравос!


  • Яко ти хлопат... дъските, но това си е музика за ушите
Предложения
: ??:??