25.01.2013 г., 20:24 ч.

Разковани дъски - 22 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1033 0 7
6 мин за четене

Връх на глезотията в лукса - да се къпеш в мляко. От пиле мляко.

 

 

Ускорен растеж: малко циганче на 10 години, а лъже като дърт циганин...

 

 

Бъдещият банков обирджия дори и не подозираше, че го чакат велики дела!

 

 

- Ако знаеш колко съм Ти навит! - рече винтът на резбата...

 

 

Мисля, че ако някой изпрати на круиз с презокеански лайнер всички наши фолк певици, аз ще съм първият, който ще го торпилира...

 

 

Деформираното чувство за хумор може сериозно да увреди това на другите...

 

 

Мъжът се измъчва от два въпроса: "Защо не я убих преди сватбата?" и "Защо не посмях да я убия след това?"

 

 

Засега не успявам да се науча да ходя по водата, а само по нервите на ВиК.

 

 

Изкривяването на действителността не е толкова страшно, колкото новото заболяване, което наблюдавам в българското общество напоследък - изкривяване на лоялността...

 

 

Братя и сестри, и утре е ден... който някой ще Ви вгорчи.

 

 

Казаха му да не вдига тежко. Бързо замени жена си с по-леки жени...

 

 

Мога да Ви покажа как да се държите в обществото, но не и за какво да се хванете.

 

 

На пържолите не им трябва да им обръщаш внимание, а внимателно да ги обръщаш, за да не изгорят.

 

 

Може да се говори за еволюция на телефонните измами, ако започнат да ги извършват и по ДОМОФОНА...

 

 

Вашата колекция от пощенски картички, върху които има изображения на най-прекрасните места на Света, може да се обогати значително, ако спечеля шестица от тотото.

 

 

Проблемът на пияния е, че когато го подгонят полицаите, се опитва да избяга насам-натам...

 

 

В наше време се наблюдава култ към НЕПРИличността...

 

 

Би следвало грешките, които Човек допуска при избора на съпруга, да бъдат отбелязвани не в неговата биография, а в медицинския му картон...

 

 

Дерматолозите съветват: Не излизайте много често от кожата си, защото се поврежда при всяко влизане!

 

 

Когато се обърна назад, виждам лицата на хората, които са ме предали. Погледна ли напред - само гърбовете на онези, които съм разочаровал.

 

 

И това ако не е ускорена еволюция: през целия ден се инатим като магарета, правим хората около нас на маймуни и вечер се напиваме като прасета...

 

 

Шампоан за хевиметалисти - (MOTOR)HEAD & SHOULDERS.

 

 

В България ще се снима нов филм с Харисън Форд и ще се казва "Похитителите на изчезналия Живот".

 

 

Едва след тежък запой хората разбират, че не ти ли дойде отвътре, няма да ти олекне...

 

 

Няма ли начин онова, дето ни е вързано в кърпа, да го опаковаме в нещо друго?

 

 

Времето не е пари, а виртуален софтуер за осчетоводяване на мечти.

 

 

Толкова много мечти са заровени в България, че се чудя дали сме бунище, или истинска съкровищница...

 

 

Куче, което лае колкото му глас държи - БАУМАКС.

 

 

Горчивата за Теб Истина е като бучка захар в устата на твоите врагове...

 

 

Търся да наема адвокат, който да успее да оправдае моите най-големи надежди.

 

 

Негър е подал оплакване в полицията, че искат да го очернят…

 

 

Печатна грешка: Българският политически живот изобилства от нецензурни Суми...

 

 

В дипломатическия шах офицерите нямат строго фиксиран цвят...

 

 

И в Българския Парламент, подобно на Шерудската гора, има и дървета, има и разбойници...

 

 

Наблюдават се изменения в кръвната картина на българина: открито е наличие на червени СТръвни телца...

 

Понякога, за да си опечеш добре нещата, трябва да постъпваш сурово...

 

 

Сложих надпис на входа на офиса: "Надежда всяка тука оставете!" и само за час десетки мъже доведоха съпругите си, носещи това име, и ги изоставиха пред вратата. Не върви на добре този Свят!

 

 

Митничарската версия: "Вземи, вземи, юнак балкански!"

 

 

Най-влудяващият звук, който чуваш, е този, когато съвестта те гризе...

 

 

Да се оставяме да бъдем поробвани - в това сме ЦАРЕ!

 

 

Истинските резултати от изборите биха станали ясни, ако някой успее да преброи всички ВЪТРЕШНИ гласове на гласоподавателите...

 

 

Аз съм за Бирен преход към демокрация.

 

 

Тя беше влюбена в Живота. Този на другите...

 

 

Проектодевиз на цех за електрическо оборудване: "Ще създадем хиляди нови контакти!"

 

 

Сетих се какво трябва да има върху депутатските банки в Парламента. На всяка - цена!

 

 

За някои хора Животът е като сбъркана парола. Не можеш да си я спомниш - оставаш извън него.

 

 

Трябва да има промени в Закона за неизбежна самоотбрана - не може само Съдбата да ми нанася удари и да нямам право да отвърна...

 

 

Установих, че с моите пари живеем в паралелни светове...

 

 

Всеки опит да ми разкажат играта като литературно четене ли да го тълкувам, или като опит да ме забавляват?

 

 

Ако постоянно твърдиш, че не Ти дреме, или страдаш от безсъние, или не си доспиваш, или си феномен.

 

 

Напоследък жените имат друга страст - да се разМОЛват на публично място...

 

 

Медицински феномен - тъпотата му рязко се обостри.

 

 

Иде нова, опасна епидемия - ПОЛИТИЧИ грип!

 

 

Само жена може да ТИ вземе повече, отколкото Съдбата може да Ти даде...

 

 

Правилно зададеният въпрос спестява конфузията от възможен тъп отговор...

 

 

Би трябвало втори февруари и първи април да бъдат обявени за официални празници на българския политик.

 

 

Любимото музикално произведение на чейнчаджията -"БоРДеро" от Равел.

 

 

Начинът, по който държавата ни прави на маймуни, е обиден дори за твърденията на Дарвин, че сме произлезли от тях...

 

 

Всеки плюс, завъртян на 45 градуса, се превръща в знака за зачеркване "Х"...

 

 

... У българина се прокрадна светъл (гама) лъч Надежда...

 

 

Добре, че Менделсон е починал доста преди да се оженя...

 

 

За да мислим трезво, не е нужно да спрем пиенето, а да престанем да се опияняваме от фалшиви обещания.

 

 

Твърдият алкохол смекчава чувството ми за вина.

 

 

Девизът на София - "Расте, но не старее", е най-подходящото определение за състоянието на външния дълг на България...

 

Кирето, 25.01.2013 г., Бургас

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "И това ако не е ускорена еволюция: през целия ден се инатим като магарета, правим хората около нас на маймуни и вечер се напиваме като прасета..."

    Това за прасетата е мит, правени са опити с тях, като им наливат в корубите вино и тъй като са едни добри прасета, изпиват виното, след което хубавичко се отъркалват. Но пусти махмурлук - оставя много лош отпечатък върху тях ( за разлика от еволюиращите ). На следващия ден пак им сипват вино и стадният им лидер веднага взема мъдро решение, минава и обръща всички коруби, така, че виното да се разлее... Май доста път и трябва на тази еволюция, за да се достигне нивото на прасетата.
  • toxin
    печелиш усмивчица!

    Вальо,
    радвам се,че съм улучил!

    валя,
    ще има и презареждане

    Дани,
    респект към твоето мнение! Събирам още дървен материал!

    Благодаря Ви, Приятели! Обичайте се и бъдете добри!
  • Разкова дъските и изби рибата!
  • "Деформираното чувство за хумор може сериозно да увреди това на другите..."
    Кратки, ясни, актуални, остроумни, съдържащи точната доза тънък хумор - е, как да не те поздравя отново!?
  • Точно!
  • Зареждащо с настроение!
Предложения
: ??:??