26.04.2013 г., 23:45 ч.

Разковани дъски -30 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1241 0 2
5 мин за четене

Жена ми, като ме види да се бръсна, изпада в истерия и започва да крещи: "Идиот!"
Наскоро открих причината за това - вместо самобръсначката, съм ползвал досега белачката ù за картофи...

 

 

 

Обичам да спя до обяд. През останалото време сядам да си почина.

 

 

 

Мислеше, че е стигнал върха на сладоледа и радостно запълзя по белия връх нагоре. Но всъщност, това беше върхът на цирея...

 

 

 

Познах, че е кръчмар, понеже и минералната вода я разреди с вода от чешмата...

 

 

 

Скромен, тих и търпелив.За целия си живот си позволи да се озъби само на двама души - на зъболекаря и на гробаря.

 

 

 

Фейсбукщини: На сутринта ще имам затруднения с "Добавяне на корица", понеже всичко ще ми се върти, ще се извършва бавно и мъчително "Обновяване на информацията", а ще имам нужда от хора, които да ми помогнат да възстановя пълния си "Регистър на дейността".

 

 

 

Статус: "Женен, в неангажираща връзка. Затова е сложно"...

 

 

 

Трудно стана. Лесните жени станаха платени...

 

 

 

Най-трудно е да забравиш нещата, които не искаш да си спомняш изобщо...

 

 

 

Не е ли забавно, че в свинщините винаги участват само хора!

 

 

Хората, които досега са се съгласявали да им изпея нещо, после винаги са имали нужда от силно питие и общуване с психиатър. Така, покрай мен, нито барманите, нито психиатрите, ще останат без работа.

 

 

 

Не е ли парадокс, че трябва да се държиш сурово, за да си опечеш добре работата...

 

 

 

Не е нужно да ни увеличават повече тока. Достатъчно е, да увеличат само напрежението...

 

 

 

Всъщност, точката е остригана до голо запетайка.

 

 

 

Онези, дето ме пратиха по дяволите, могат само да съжаляват, че изтърваха голям купон!

 

 

 

Хората са твърдо убедени, че най-гадните неприятности се случват само и единствено на тях...

 

 

 

Там, откъдето са минали танковете, пак израстват цветя, но върху гробовете...

 

 

 

Според мен, най-смъртоносните вируси са злобата и завистта, но не мога да проумея този парадокс, че всъщност Любовта е убила повече хора от тях...

 

 

 

Много хора търсят начини, останалите - каквото дойде.

 

 

Няма човек, който да не е вдигнал ръце от мен!
Подпис: пистолет

 

 

 

Жената на каменоделеца така и не свикна с неговото:
- Хайде, жена, аз отивам да чукам! До довечера!

 

 

 

Сутрин, като пообиколя страничките на приятелките ми във фейса, имам чувството, че ако изпия толкова кафе и изям всички пасти и сладкиши, дето ми се предлагат, остава само да тресна един РЕДБУЛ и ще настигна сондата "Вояджър" за секунди.

 

 

 

Представяш ли си, ако жените спрат да си измислят, колко мъже ще се сблъскат фатално с реалността...

 

 

 

Всичко е Любов. Която никога не достига...

 

 

 

Захитряване: Иванчо и Арийка...

 

 

 

Алкохоликът се заканваше на себе си: Нито чашка назад!

 

 

 

В кръга на шегата се заформят най-много любовни триъгълници.

 

 

 

Изядох цяла тенджера. Вече мога да говоря с БОБ.

 

 

 

Всички неща са важни, но най-важни са всички неща....

 

 

 

Когато приемаш нещата много навътре, трябва да си сигурен, че имаш достатъчно място.

 

 

 

Интуиция -  да се почешеш там, където не те сърби,  далеч преди да започне...

 

 

 

Всичко ще се оправи, когато хората спрат да се развалят.

 

 

 

 

Преди изборите ще се наблюдава следното: Ослушване. Надушване. Подшушване. Изпушване. Измушване...

 

 

 

 

Обещавам, от всички прасета да не правя мезета. Някои ще оставя за депутати...

 

 

 

Забраних на по-глупавата част от мен да ходи да гласува.

 

 

 

 

Вероятно Чък Норис нарича неуспехите си в секса: "Изчезнал по време на акция".

 

 

 

Откакто се раздели с жена си, на футболиста му потръгна със жените - започна да вкарва повече.

 

 

 

Не завиждай на глупака. Може неговите мечти да се сбъднат на Теб.

 

 

За всеки случай, преди да вляза в кръчмата, оставям отпред едно куче-водач...

 

 

 

 

Той я съблече само с поглед. Но в него тя видя 50 милиона долара. Колко са наблюдателни жените!

 

 

 

Предлагам регистрацията на партии и коалиции да се извършва в Централния затвор. Да не се губи време после...

 

 

 

 

Според мен алкохолиците изпълняват дузпи така: О - първият уцели входната врата.
Х - вторият пропусна...

 

 

 

 

Инквизицията винаги е смятала еретиците за хора, които толкова пламенно защитават идеите си, че буквално горят в тях...

 

 

 

 

Във всяка рецепта за готвене на ястие с непознати гъби, трябва задължително да присъстват три неща: активен въглен, молитва и завещание.

 

 

 

 

Сега е моментът да провалим бляскавото бъдеще на политиците, които се канят да дойдат на власт, за да грабят страната.

 

 

 

 

Правилото за "внезапна смърт" при пазаруване: заплатата Ти свършва още в първия магазин, когато купиш нещо на жената...

 

 

 

По-добре надълго и нашироко, отколкото накратко и "В името на Народа!"

 

 

 

С течение на времето някои жени, вместо на различни хора, започват да се отдават на спомени...

 

 

 Кирето, 10-25.04.2013 г., Бургас

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??