6.03.2014 г., 18:13 ч.

Разковани дъски - 51 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1101 0 4
6 мин за четене

Човек се уморява от глупостите, които слуша по цял ден, от онези, които върши сам и от резултата, произтичащ от взаимодействието между двете.

 

 

Понякога борбата за сърцето на принцесата, е просто борба за част от менюто.
Подпис: канибал-царедворец

 

 

Министерство на оХолната среда и вредите...

 

 

Българската политика прилича на курбан за здравето на Републиката, в който месото сме ние...

 

 

Чудесата се сбъдват, когато човек проумее, че всъщност това са най-обикновени неща, които се случват малко по-рядко. 

 

 

Като ме попитат в края на работния ден: 
"Свърши ли за днес?", ей така, отвътре ми идва да им кажа: "За кой ли път!" 

 

 

По всичко личи, че онова, което си е проличало досега не е било всичко...

 

 

Пример за дедуктивно заключение в семейните отношения:
Накарах я да играем на "топло" и "студено". Тя ме попита, дали нося пари, а аз ù отвърнах - "студено". Веднага ù стана топло... 

 

 

Усложнената метео обстановка се дължеше на: мъглата в главите и на двамата, на вятъра в косите ù и на бушуващия пожар в сърцата им...

 

 

И най-добрите хора имат в ума си мрачни подземия, където държат заключени най-страшните си кошмари, за да не ги пуснат навън при събратята им, наречени политици...

 

 

Педя човек - лакът банкова сметка.

 

 

Извикаха Неволята. На разпит...

 

 

Когато световната лудост добие големи размери, се стига до война. Когато войната се разрасне дотолкова, че вече няма накъде да се разпростре - това е тотално унищожение. Когато унищожението излезе извън обхвата на планетата, има значение единствено, лудостта да не обхване и други светове...
"Моментна снимка от бъдещето"

 

 

Хубаво е да имаш очи и на гърба си, стига да не са много ниско долу.

 

 

Трябва да има двойна Нобелова награда за мир за оня, който успее да измисли оръжие за масово очовечаване...

 

 

Парадокс на българската изобретателност:
Дори да те оставят абсолютно на сухо, все ще се намери кой да те натопи или накисне в нещо.

 

 

Никой не може да те опази от твоя собствен ум...

 

 

Както е тръгнало, новите идоли на децата утре ще бъдат Метадон Кихот и Крокодилъра Гена...

 

 

Математически погледнато, без една нула може да се живее, но без двете нули сме заникъде.

 

 

На два пъти ù обърках името и добре, че ме прекъсна. Иначе щеше да научи имената и на останалите осем... 

 

 

Относно особеностите на руските пътища, Ви предлагам да гледате филма "Ах, този УАЗ!" 

 

 

Ако непрекъснато имаш усещането, че стоиш на тръни, значи е време да слезеш от кактуса. 

 

 

Мъжете измислиха "детектор на лъжата", а жените опростиха уреда, усъвършенствайки го до "детектор за заплата".

 

 

- Докъде смяташ да я докараш?
- ... Не знам, но ми помогни първо да я извлека.

 

 

Българските степени на полудяване:
Трябва да си свиркаш, за да не изперкаш. Иначе ще изкукаш съвсем. 

 

 

Мисля, че за да бъдат нашите отбори част от голямото футболно семейство, трябва някой да осинови нашия футбол...

 

 

Любовта е като наркотик и води до пристрастяване.

 

 

Временно се оттеглям от изпълнението на съпружески задължения. По домовете. 

 

 

Нещата не са точно такива, каквито изглеждат. Най-малкото, защото изглеждат ужасно.

 

 

В България е така - всеки гледа себе си. Затова за общото всички са слепи. 

 

 

Любов е, когато: са ти изнесли рутера от стаята, интернетът е спрян, лаптопът - в хола, а ти продължаваш да виждаш само нея - чашата с ракия. 

 

 

Хирургът каза, че съм имал много добро сърце. За присаждане...

 

 

Ако не бяха гръмнали Осама, той наистина щеше да взриви социалните мрежи.

 

 

За разлика от работата, започнатата днес жена, не оставяй недовършена за утре. 

 

 

Вълшебната дума "Абракадабра" не произвежда никакъв ефект върху жените, ако нямаш вълшебна пръчица.

 

 

В случай, че Доброто не победи, трябва да сте готови за това, че ще нанесе огромни поражения. 

 

 

Съдбата е като детектор на лъжата, който се опитваш невъзмутимо да прецакаш, докато тя прави същото с Теб...

 

 

Това, че си правим кал, не е толкова песимистично. Значи все още имаме почва под краката си.

 

 

Всички хора са братя. До мига, в който се намесят и други роднини. 

 

 

Днес нашите футболни национали играят контрола с Беларус. Румънците - с Аржентина. Следващата ни контрола е с Лихтенщайн. Втората на румънците - с Бразилия. Не се сещам за друга могъща футболна сила, с която да премерим сили, в случай, че румънците решат да изиграят контрола със сборен отбор на Света. 

 

 

Винаги, когато изпростея, си мисля: "Няма накъде повече!". Обаче като размисля, се оказва, че има накъде още. 

 

 

Разумът и сърцето винаги са в постоянен спор, с какво да засадят полето на мечтите. За съжаление, обикновено се случва така, че го засаждат с илюзии. 

 

 

Съдейки по това, че Съдбата непрекъснато ни поднася изненади, значи живеем в постоянен празник. 

 

 

Нищо не е изгубено, докато не го намериш и не се откажеш от него. Няколко пъти. 

 

 

Без оптимизъм и вяра си заникъде. Особено ако си тръгнал за някъде. 

 

 

Вземам си малко взрив за из път, понеже смятам да вдигна във въздуха мостовете зад себе си.

 

 

По-добре да съм заел неправилна позиция, отколкото удобна поза...

 

 

Политически погледнато:
Утрото е по-мръднало от вечерта. 

 

 

Основната цел на световната политика - хората да намаляват заедно с проблемите, които създават, за да има повече блага за целите на световната политика. 

 

 

И все пак, нищо не може да те изкара от равновесие така, както алкохола.

 

 

БАХ е композитор, а не обръщение последващо буквичката "е", преди да споменеш нечии близки роднини в неподходяща комбинация. 

 

 

Ако хората бяха всичко онова, което пише в техните CV-та,

 Светът щеше да е пълен с: ангели, божества и съвършени създания.

 

 

Бедна ви е фантазията колко е богата моята!

 

 

Ако скромността краси човека, то виждам доста жени, на които тя не им достига, за да си довършат грима.

 

 

- И как ги правиш тези удивителни неща, да не си йога!?
- Не съм йога, Йода съм! 

 

 

Най-много брак има в работата на служителките от "Бракосъчетания" .

 

 

Новата авиокомпания за някои български депутати: "Лудвхазна".

 

Кирето, 21.02 – 07.03.2014 г., Бургас

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Здравей Дани,
    усмивката е като дъга многоцветна - може да ТЕ накара да се изчервиш от срам, да подскачаш от радост и да я разтягаш извън очертанията на лицето от смях. Изгубим ли я, ще се превърне в озъбване.
    Поздравче сърдечно!

    Роси,
    интересното е, че пиша тези дивотийки в малкото мигове на сериозност. Смятай останалите моменти какви са.
    Поздравче!

    Брате Димитри,
    без жени сме изгубени в превода, но нека ги разбираме от половин дума, иначе се обричаме на забвение, на студена война в кухнята и спалнята и на нови еленови придобивки-израстъци, които ще красят умните ни глави.
    Поздрави!
  • "Любовта е като наркотик и води до пристрастяване."...

    Кире, тъкмо се чудех защо мисля за Осми март... още от св. Валентин!?!?!

    Да са ни живи, диви и красиви - мечтаните от нас прекрасни българки
  • Неизчерпаем си, Кире!
    А тази сутрин, пиейки си кафето пред монитора, кратуната ми точно улучиха няколко от разкованите ти дъски:
    "Парадокс на българската изобретателност:
    Дори да те оставят абсолютно на сухо, все ще се намери кой да те натопи или накисне в нещо.
    Основната цел на световната политика - хората да намаляват заедно с проблемите, които създават, за да има повече блага за целите на световната политика.
    Най-много брак има в работата на служителките от "Бракосъчетания" .
    Наистина, бедна ми е била фантазията за това, колко е богата твоята!
  • Шаренко е при теб Кире! И добре, че не циклиш в една област. Ирония с широка усмивка поднесена, носи настроение и се помни!
Предложения
: ??:??