30.05.2014 г., 12:16 ч.

Разковани дъски - 54 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1351 0 8
8 мин за четене

Жените обичат, когато сложиш на масата всички карти. Дебитни. 

 

 

Следващият ни военен парад ще е парад на хвърчилата. 

 

 

В Света на овцете овчарят е бог...

 

 

Дори разумът е безсилен пред журито на ЕвроРЕвизия.

 

 

Взаимоотношенията между хората по нещо ми напомнят на изкуството на готвенето - може да имаш прекрасни продукти и пак да сътвориш бълвоч. 

 

 

Несръчният дипломат прилича на глупак, който е готов радостно да хвърля камъни в чужда градина, без да е прочел табелата, поставена върху нейната ограда - "Минно поле!". 

 

 

При Вурст еди коя си нещата винаги се развивали отзад напред.

 

 

Като се замисля, нормалните хора имат лична карта, а самоличността на номадите би трябвало да бъде отбелязвана в пътна.

 

 

Ще познаете глупака по това, че компенсира умственото си изоставане с безброй прибързани и погрешно взети решения. 

 

 

Единственото красиво нещо в българския политически цирк е прекрасният манеж, на който се изнасят представленията. За съжаление, публиката става все по-малобройна, а броят на дресьорите на животни все по-голям.
Кирето (от купола на цирка)

 

 

Ако непрекъснато те боли глава без причина, да знаеш - вътрешните ти гласове са глухонеми и се опитват непрекъснато да ти кажат нещо с почукване отвътре. 

 

 

От лични наблюдения съм се убедил, че в сърцето на една жена има място за всички мъже, стига те да не се борят непременно да са на първо. 

 

 

Сега разбрах защо Вурст някой си е брадясал - никой не го бръсне за слива. 

 

 

Не приемайте всичко за чиста монета. Особено книжните пари.

 

 

Напоследък всички стари, брадати вицове придобиха някак си европейско звучене. 

 

 

Все си мисля дали това нашето не беше Парад на ПоВРедата? 

 

 

Опасявам се, че в турските, руските и американските карти вече фигурираме като историческа дестинация...

 

 

Скоро ще дойдат западните туристи и по Черноморието ще настане същински AlcoHOLIDAY. 

 

 

Една печатна грешка рязко вдигна посещаемостта на прожекциите на иначе скучния филм, понеже в плаката беше написано,че любимата на феновете сексапилна актриса изпълнява в лентата много вЛажна роля. 

 

 

Глупостта не само лети, но и лети без опознавателни знаци...

 

 

Когато навлизаш в задънена улица, в началото тя по нищо не се отличава от останалите.

 

Единственото нещо, в което можете да бъдете сигурни е, че глупак-менте няма.

 

 

Най-популярната маркировка на всичко в България, е (зло)бар код.

 

 

Мултиплицирано: На теб черна котка ти минава пътя, а на Млечния път - черна дупка. 

 

 

За разлика от годините, ракията те прави да изглеждаш на толкова, 
на колкото си. Ракийки.

 

 

Ромската версия на бразилския плаж Ипанема е Има-нема.

 

 

Руската версия на новото реалити - "ПИещи семейства".

 

 

Гледай какъв омагьосан кръг се получава:
Когато бързаш, допускаш грешки. Когато не внимаваш - също. Когато не бързаш, се разсейваш и внимаваш по-малко и също грешиш, а на всичкото отгоре увеличаваш и скоростта, за да наваксаш... 

 

 

Ще бъда безкрайно щастлив, ако някой велик учен измисли оръжие, което да изстрелва материя, енергиен сноп, или нещо тип "куршум", които да лекуват, вместо да убиват, или нанасят поражения върху живите същества или върху човека...

 

 

Силата на духа е тази, която винаги ти помага да си намираш забавни оправдания, когато се сдухаш. 

 

 

От всички българи най-опасни са юнаците, защото като се напият, не убиват змея, а се женят за сестрите му.

 

 

Въпреки усилията на философи, политици и историци, според мен, най-разпространените схващания в Света не са нито философските, нито политическите, нито историческите, а мускулните. 

 

 

Изтрещял превод
Вдъхнових се тука от едни японски букви, та си рекох, че вероятно, на японски, "липса на ерекция" ще се изписва така: "МИ ГО НЯМА". 
Кире-сан



Ако хайдутин превеждаше от хинди, то може би щеше да преведе нещата като:
КАМА и СУТРА. 

 

 

Граждани, вземайте си повечко духовна храна за из път!

 

 

Хората са склонни да повярват най-лесно в онова, на което са завидели.

 

 

Ако не ми достигат бели пари за черни дни, това финансов проблем ли е, или чисто графичен?

 

 

Банковата версия:
"Изчезнал по време на ТРАНЗакция" с ЧЕК Норис.

 

 

Когато имам някакви съмнения, че мога да се изгубя в планината, просто отивам на море.

 

 

Граждани, използвайте съвестта си без ограничения!

 

 

Имам нужда от усмирителна Виза. CARD.

 

 

240 разбойници пречат на Сезам да отвори съкровищницата си за България...

 

 

Ако мълчанието е злато, то обяснете ми, кога то се тълкува като богатство, кога като опит за грабеж и кога като подкуп. 

 

 

Времето лекува всичко с изключение на глупостта и последиците от нея.

 

 

Всичко, което ни се случва, е резултат от онова, което сме позволили на политиците да вършат с нас.

 

 

Независимо от разликите помежду си, всички си приличаме по това, че се преструваме на хора...

Съвременна версия: "провЛАЧЕНИТЕ обувки на незнайния воин". 

 

 

Ако един виден политик спечели изборите, правителственият самолет ще бъде преименуван на "ВинеТУ-154" .

 

 

Най-древната и ефективна диета за отслабване се базира на липсата на храна. 

 

 

Някои хора непрекъснато губят, понеже им се струва твърде неспортсменско това, че първо трябва да победят себе си. 

 

 

Колкото повече се нервиш за маловажни неща, толкова повече ставаш част от тях...

 

 

Не само, че е твърде лесно да те направят на глупак, но и процесът твърде често е необратим. 

 

 

Расте броят на хората, които вече не се броят за такива...

 

 

Можеш да надскочиш себе си, но не можеш да се надживееш...

 

 

Пълна самота - докато си говориш сам, да установиш, че никой не те слуша...

 

 

Заглъхнал съм напоследък и съм си сърдит - нито се чувам какво говоря, нито си отговарям.

 

 

Яжте, пийте и си носете новите... окови със здраве! 

 

 

Докато дрънкаме врели-некипели, нещата в България изстиват...

 

 

На следващите избори няма да се чудим за кого да гласуваме, а заради кого ще глаДуваме... 

 

 

"Тоз, който падне в бой за Свобода"... бива най-бързо забравен от онези, които никога не са вдигали очи към нея...

 

 

В политиката не чакай помощ от приятеля, а от враг, който иска да отмъсти на него...

 

 

Трябва и на хората, които се опияняват от властта, да им се взема проба за алкохол. 

 

 

Започвам да въздишам по доброто старо време. Когато все още драскахме с въглен из пещерите. 

 

 

Диктатуриха го на пролетариата...

 

 

Лични наблюдения от прозореца (Вдъхнових се от стила на Емо Чолаков):
Времето е лепкаво като ромски пръсти. 

 

 

За хората, които са налегнати от мрачни мисли, измислих нова наука-лечение - СЛЪНЦЕОПАТИЯ.

 

 

 

Народна музика - това е, когато Народът плаща музиката на онези, които се забавляват за негова сметка.

 

 

 

В България е най-лесно да направиш три неща: 
да изпотиш Веско Маринов, да разплачеш Тити Папазов и да направиш първите две и с Народа.

 

 

Най-лесно е да се превърнеш във всичко онова, от което се страхуваш.

 

 

Между два български кантара:
- Има още мнооого да теглим.

 

 

Много съм щастлив, когато успея да си осребря всички златни правила.

 

 

Извадка от Парламентарната библия:
Ако те плеснат по едната буза, ти разтвори и двете! 

 

 

Тази страна ми омръзна!... Затова ще се обърна на другата. 

Остава сега и крадците да си сформират специални сили и да ги нарекат "Шперцназ". 

 

Това нашето не са териториални граници, а териториални ограничения.

 

 

Кирето, 22.04 – 30. 05. 2014 г., Бургас

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздравче, Анита!
    Нямам много време за писане напоследък, ако доживея до отпуск, ще драскам повече за ужас на литературните критици.
    Радвам се, ако съм допринесъл пак за доброто Ти настроение!
  • Обикновено истината рядко усмихва, мъдростта пък би трябвало да замисля. Твоите сентенции носят и двете - истината и мъдростта, но усмихват.
    А това много ми хареса:
    "Някои хора непрекъснато губят, понеже им се струва твърде неспортсменско това, че първо трябва да победят себе си.

    Колкото повече се нервиш за маловажни неща, толкова повече ставаш част от тях..."
  • Страхотни са!
  • Поздрави Георги!
    Всеки човек вижда Света по различен начин, дори ,когато коментираме еднакви неща и сме на едно мнение, го изказваме със свои думи. Така е и с мисълта. Тя оживява по милиони различни начини в умовете на толкова много хора, понякога и аз се връщам към теми, върху, които съм размишлявал и откривам, че мога да кажа нещата и по друг начин. Експериментирам непрекъснато с думите, те са невероятна магия и невинаги успявам да я уловя, но в това е чарът на стремежа към усъвършенстване - да търсиш нови форми на изказ...
  • Е, доста са добри! Наподобяват стила на Радой Ралин и Уайлд. Някои от мислите са изречени от творци в малко по-различна форма, но както споменава в Дневниците си Достоевски: На света няма толкова стара тема, по която да не може да се каже нещо ново.
    Поздрави.
  • Брате Димитри,
    понякога наистина ми идват насън разни неща, дори съм ставал, да си ги запиша. През деня текат почти непрекъснато, драсвам си ги на компа, или на лист, накрая си ги събирам в един общ файл и така. Най-често, първо си ги пускам като статуси в социалната мрежа.
    А идеи имам много, Слава Богу, все още ме спохождат.
    Поздрави!

    Ивон,
    както винаги обичам да казвам, ежедневието ни, е достатъчно сиво, напрегнато и изпълнено с интриги, с проблеми и трудности. За мен хуморът, е начин за оцеляване, дъвка за ума и едновременно с това хубава тренировка, за да се поддържам в добра форма.
    Поздравче!
  • Аплодирам, особено за парада на хвърчилата, а това за завистта си е направо за златния фонд на великите мисли!
  • Кире... пак си - Уникален и неподражаем!!!

    Искам да те питам: - Как ги пишеш?
    Хрумва ти идеята и веднага я записваш с молив , или я сънуваш насън
Предложения
: ??:??