9.07.2014 г., 22:46 ч.

Разковани дъски - 55 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1164 0 4
5 мин за четене

Да беше жена, да я оправят, а то - държава... 

 

 

Проблемът на новата олигархо-мутренска история на България е, че за събитията в нея трудно се събират доказателства и в този мъчителен процес вземат участие не историци и археолози, а прокуратура и патолози...

 

 

Мисленето е упорита болест, затова хората са измислили глупостта. Тя е нещо като антибиотик. 

 

 

Веско Маринов е чудотворец. Когато изслушах негов албум, от атеист станах вярващ. Преди това не вярвах, че съществува толкова дразнеща музика.

 

 

Пернишко въпросче:
- Кое е любимото ти парче?
- Парче винкел! 

 

 

На Световното първенство за алкохолици, освен че трябва да вкараш повече от опонентите си, задължително е, поне част от отбора да се задържи на крака преди последния съдийски сигнал. 

 

 

Когато в Индия змия погълне човек, това е трагедия. Когато у нас държавата поглъща хора, това е икономика.

 

 

Връх на шизофренията - когато получаваш сметка от мобилен оператор за изговорени със себе си минути, а дори нямаш мобилен телефон... 

 

 

Имам нужда от допълнителни доходи, понеже банката, която се канех да обера за втори път, фалира. 
Подпис: Касоразбивач

 

 

Рибарски съвет:
 златната рибка най-много кълве на... балъци.

 

 

Опит за авторски виц:
- Не разбирам, защо художникът е изхабил толкова много бои и време, само, за да нарисува портрет на такъв идиот с крива глава, смешни уши и рядка коса?
- Ако се дръпнеш от това огледало, ще ти кажа.

 

 

Рожденици:
Днес тя навърши 40 години. Той чукна 65-тата. За последните 20 жени съпругата му дори и не подозираше. 

 

 

Настиналият и с висока температура алкохолик, посрещна с небивал възторг заключението на лекаря, че "при такива случаи трябва да се пият колкото може повече течности". 

 

 

Понеже все вдигат цената на тока от първи юли, защо не преименуват празника на джуLIGHT морнинг ? 

 

 

Как да пожелаеш нещо от сърце на онези, които го нямат?

 

 

Абе, покрай всичките тези политически шумотевици и изобличения, седя и си мисля: молитвата, не е ли и тя вид донос все пак? 

 

 

Като се размислих днес, ФИФА наобратно, е афиф. Затова и Световното им е такова. 

 

 

Политиката превръща Света в едно все по-приветливо и уютно място. За съжаление - отходно.

 

 

Чалгаджийско обобщение:
Държавата се клати като колец с червени домати. 

 

 

Няма ли Сибирски парламент, та да изпратим всички наши политици там на стаж? 

 

 

Градовете са населени места, в които простият човек може временно да скрие произхода си, но да затвърди за постоянно манталитета си.

 

 

Държавата може да се вземе в ръце, само ако извие пръстите на онези, които са я стиснали за гърлото.

 

 

Глупостта е като каймака - винаги е отгоре. Затова сходството между нея и нашия политически елит е поразително.

 

 

За политиката - последно раздаване:
Политиката е всичко, от което нямам нужда.

 

 

Парите опустошават простия човек, покваряват умния, а на мъдрия дават възможност да се пребори с първите двама. 

 

 

Благодарение на социалните мрежи, Светът изведнъж се напълни с умни и прозорливи хора, които мислят толкова еднакво, че вероятно Човечеството е овладяло телепатията и с това тотално е убило обикновеното плагиатство. 

 

 

В чудеса вярват само хората, които имат дарбата да създават вълшебства...

 

 

Електричарско обяснение на финансовото състояние на българина:
Много ни се иска да сме винаги на фаза, но истината е, че сме все на нула.

 

 

Мога да направя всяка жена щастлива като я отърва от себе си. 

 

 

Ако човек се обременява непрекъснато с неща, които не може да износи, ражда преждевременно по някоя глупост. 

 

 

Социалните мрежи са идеално място, където хора, които нямат какво да правят, го правят просто навсякъде. 

 

 

Простата жена е като сложен уред - лесно се разваля, трудно се поправя и ремонтът ти излиза много скъпо.

 

 

Не е страшно, ако Народът също реши да влезе в политиката. Стига да не го направи с оръжие...

 

 

Красотата иска жертви, но винаги преотстъпва на парите правото, да изберат най-подходящите за целта балъци. 

 

 

От съседния апартамент се разнасяха приглушени видеостена/ния/. 

 

 

За мен петък е ден на майстора и "Маргарита". Затова идвам на работа с чук и сламка. 

 

 

Докато кимаше утвърдително на дамата на бара, която го заливаше с глупави реплики, килърът си мислеше: "Нищо не може да убие скуката между нас по-добре както два куршума в главата"... 

 

 

Глупостта пречи повече от алкохола, да гледаш трезво на нещата.

 

 

Новият бразилски сериал ще се казва "Седем гола разлика". 

 

 

Мързелив, следобеден съвет:
За да не си помислите нещо, мислете си за друго.

 

 

Нощем вратата на хладилника се превръща в портал между измеренията, през който навлизат най-злите врагове на диетите. 

 

 

Глупаците са най-щастливите хора на Земята, защото всеки ден имат национален и професионален празник, имен ден и безброй роднини, с които да ги споделят. 

 

 

Невероятните хора са навсякъде около нас, но не ги забелязваме, само защото още не сме ги загубили.

 

 

Все повече ме наляга съмнение, че индексът 007 във филмите за Джеймс Бонд е всъщност IQ-то на сценариста. 

 

 

Когато започне новата седмица, е много важно човек да има попътен вятър. В главата. 

 

Кирето – 30.05 – 09.07.2014 г., Бургас

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Мисля си, как ги измисляш тези пирончета, но нещо ме заболя главата, та май ще си глътна едно антибиотиче...
  • Хай, братко Макбъч! Напоследък много се бяха разхлопали пустите му дъски, та си рекох да ковна някой и друг пиронец.
    Поздрави и чакам новия футболен сезон в Англия,че това Световно много слабичко нещо и не ми предизвиква тръпка.

    Брате Димитри,
    може и да съм слънчасал нещо.
    Като махнеш алкохола, другото си е наред.
    Поздрави !
  • Кире, този път си малко... съмнителен??? Жени, алкохол, футбол... Дали, е виновно... Лятото.
  • Страхотни са, Кире! Хем разковани, хем заковават
Предложения
: ??:??