6.08.2014 г., 20:09 ч.

Разковани дъски - 56 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1190 0 11
7 мин за четене

Според мен, несподелена любов е тази, при която не ти достигат пари. 

 

 

За разлика от ножа, глупостта те прерязва винаги откъм най-тъпата си страна.

 

 

Когато свършат простите хора, новинарските емисии ще станат излишни.

 

 

По мои наблюдения скромни, най-много сливи за смет има в държавната администрация. 

 

 

Празните хора са винаги готови да ви запълнят времето. 

 

 

Политиката е способна да даде криле и на най-големия глупак, дотолкова, че той да се почувства като президент.

 

 

Няма разумна причина да завиждам на хората, които с ентусиазъм стават рано в почивните дни. Съжалявам само, че няма кой да ги застреля. 

 

 

Развод: От доста време насам, аз и моята съвест спим в отделни стаи. 

 

 

Да изглеждаш черен в очите на другите не е беда, особено ако си негър.

 

 

Държавата без политици, ще е като щастливо куче без кърлежи. 

 

 

- Бабо, защо са ти толкова големи очите?
- За да те виждам по-добре...
Червената шапчица извади огромен "Колт" от кошницата, погледна предрешения вълк и рече:
- Хайде сега, да видим дали ще ти се разширят зениците!

 

 

Не е важно колко цели си поставяш, а да ги улучиш всичките от първия път.
Кирето ("Дневник на снайпериста")

 

 

Цветови парадокс:
Повечето хора в България работят в сивата икономика, други бачкат на черно, позеленяват, когато говорят за някой политик, не гледат розово на нещата и почти винаги излизат на червено.

 

 

Министерството за борба с мечтите на населението съобщава:
Считано от днес, държавата обявява строителството на въздушни кули за незаконно и следва досега изградените, да бъдат съборени.

 

 

Човек може да чуе какви ли не мръсотии за себе си, но честно казано, това от моите вътрешни гласове не го очаквах. 

 

 

Държавата ще се оправи, когато спре да оправя нас.

 

 

С оглед повишаване на раждаемостта в Републиката, текстът, отпечатан върху рекламните брошури "Бременските музиканти", да се чете "БРЕМЕННИТЕ МУЗИКАНТКИ". 

 

 

Заявявам, че с оглед на сътресенията в определени банкови среди, вече ще се въздържам и от ВЛАГАНЕ на чувства. 

 

 

Ако продължаваме в същия дух - да си свиркаме след всяка неудача в страната, ще се превърнем в нация от доста добри музиканти. 

 

 

В повечето случаи политиката наподобява по нещо на сърфирането - дори да яхнеш най-добрата вълна, рано или късно тя пак те изхвърля на брега...

 

 

Ум влогува, ум робува, ум паЧки пасе. 

 

 

В България на живо се случват само природните бедствия, всичко останало е наужким.

 

 

Докато се почесваме мъдро там, където не ни сърби, някой вече ни сваля и кожата от гърба...

 

 

Нещата в държавата никак не са в ред. Успокоително е, че тези, които ни управляват, и те са така. 

 

 

Енергийната криза бързо ще намери своето разрешение, ако бъде позволено на Народа да използва електричеството и в столовете на политиците.

 

 

Българинът прилича на корабокрушенец, оставен на самотен остров, а акулите са на сушата...

 

 

Когато едно общество свежда всяка борба до борба за храна, Свободата се превръща в изчезващ деликатес...

 

 

Ще призная за вълшебник оня, който успее да зачене Небе в епруветка...

 

 

Тази сутрин за сетен път се убедих, че простият човек си остава прост, където и да е, както и по всяко време на денонощието. 

 

 

Опит за авторски виц:
Клиент пред банково гише:
- Искам да изтегля известна сума пари!
- Кажете си номера на банковата сметка.
- 30!
- Не трябва ли да е с повечко цифри???
- ... Това е броят на патроните в единия пълнител на автомата... 

 

 

Можеш да се кланяш на всякакви богове, но веднъж поклониш ли се пред бога на глупостта, цял живот ще пълзиш в нозете му...

 

 

И това е вид диета - да търсиш все на баницата мекото.

 

 

Накъде вървят нещата според мен:
България Без Ценности...

 

 

Неоснователни са твърденията, че си говоря сам. Всъщност, водя беседа с по-умен от мен човек. 

 

 

Ако "не си ти, когато си гладен", то тогава кой си, когато си преял?

 

 

Просветен човек - илюминат.
Просветен ром - Алуминат. 

 

 

Когато в реалния живот думите и делата се разминават, ние наричаме това "лъжа". Когато същите неща се вършат на държавно ниво, това се нарича съдебна система...

 

 

Това, че ти не си видял добро от някого, не означава, че си гледал в правилната посока. 

 

 

Не обръщайте гръб на онези, които имат към вас задни мисли.

 

 

Тя изглеждаше много красива, умна, интелигентна, но когато наближи, не знам какво ù стана. 

 

 

Днес ме осени едно държавно прозрение:
Щеше да е хубаво, ако реалният живот приличаше на ФБ - така политиците щяха да могат да споделят нашето състояние. 

 

 

Банките станаха като спортния тотализатор - внасяш пари, но кога и колко ще изтеглиш, както и дали изобщо ще имаш късмета да изтеглиш нещо - не се знае. 

 

 

Не е ли парадокс - в Живота най-здрав "гръб" имат безгръбначните хора...

 

 

Беше извоювана невиждана победа над глупостта в България - политическият идиотизъм просто я размаза! 

 

 

Официалната страница на всички задници, се нарича тоалетна хартия...

 

 

Най-трудно е да събудиш Народ, на който не му дреме за нищо...

 

 

Колкото по-прост е един човек, толкова по-прости приятели има. 

 

 

Глупостта е като пъпка - в началото сърби, но разчешеш ли я, се превръща в рана.

 

 

Превръщаме се в държава: на фалшивите компромати, на фалшивите политици и на истинските идиоти.

 

 

Ще познаеш хората, които не струват, по това, че се продават евтино...

 

 

Мисля, че служебният кабинет трябва да бъде между тези на психиатъра и патолога. 

 

 

Употребата на доста неща в умерени количества е полезна за здравето, а в непремерени - радва лекарите.

 

 

Ще може ли да ми актуализират и на мен семейния бюджет с 5-6 хиляди лева примерно? 

 

 

Боже, ела си прибери алчните и малоумни политици, защото ако трябва аз да го свърша, ще ме вкараш в много грехове! 

 

 

Не се дразним толкова от истината, а от начините, по които другите я тълкуват...

 

 

Ако излизате от кожата си, поне не го правете през задника. 

 

 

Донякъде е лошо,че премахнаха огражденията около Парламента. Така опасно луди хора ще могат безпрепятствено да излизат от сградата и да се смесват с нормалните хора навън.

 

 

Спортно семейство:
Него го взеха в националния отбор по вдигане на тежести, а нея - в този по вдигане на скандали.

 

 

Прогнозата за времето над язовира: Ще се изпият от 10 до 20 литра домашна ракия на квадратен метър. 

 

 

Когато си на ръба на нервна криза, винаги се намират добри хора да те бутнат от него. 

 

 

Много често в края на спора гледната точка се превръща в безогледна..

 

 

Трябва да си убеден, че духът, който пускаш от бутилката, не е духът на някой алкохолик. 

 

 

Докато се делим на "наши" и "ваши", техните стават все повече и повече...

 

 

Животните имат безпогрешен усет за това, кои хора са добри и кои лоши. Само ние се обиждаме на животни, неосъзнавайки колко сгрешени са нашите възприятия за добро и зло. 

 

 

Бъдещето е за простите хора, защото за умните настоящето стана прекалено сложно...

 

 

Дълбоко в себе си Мъдрецът знаеше колко коварни плитчини крие необятният океан на човешкия ум...

 

Кирето, 09.07 – 06.08.2014 г., Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Здравей, Анита!
    Ще има още трески за дялане от нашата държавна дърводелница. Ежедневието ни, е достатъчно сиво и изпълнено с проблеми, за да седна и да се жалвам. На никого не е лесно, но от световната простотия, хуморът винаги ме е спасявал. Той е универсалното лекарство.
    Поздрави сърдечни!
  • "Тя изглеждаше много красива, умна, интелигентна, но когато наближи, не знам какво ù стана."

    Така съм се смяла на това !

    Този път със замах разковаваш дъските, дето хлопат в държавицата ни...
  • Когато си на ръба на нервна криза, винаги се намират добри хора да те бутнат от него.
    **************
    мъдро. благодаря за удоволствие!
  • Боряна,
    благодаря Ти ! За мен е удоволствие да нося поне малко усмивка на хората!
    Бъди здрава и заповядай винаги!
  • Поздрави за остроумието и от мен!
  • Дон Макбъч,
    поздрави, братле! Хуморът трябва да е като домашната ракийка - да не губи концентрация.
    Старая се да поддържам градуса, доколкото обикновения ми ум позволява.

    Брате Димитри,
    не може в тази жега, да не разковем поне една дъска. Трябва да се проветрява мозъка от политика, от журналистически недоимъци и от тежкия мирис на затъваща в тресавището на глупостта държава...
    Наздраве и от мен!

    Ивон,
    чест и почитания за читателите, дето търпят такива като мен. Другото - историята ще покаже.
    Поздравче!

    Дани,
    Ти си хипер-супер-свръх редовен читател, знам.
    Лятно намигване и за Теб!

    Елена,
    за съжаление понякога, Животът е най-краткият и точен афоризъм. Опитвам се да го уловя в мрежата си, но той има толкова много лица, че няма да успея, но не спирам да опитвам.
    Поздравче и ан Теб!
  • Логвам се специално, за да коментирам...
    Дотолкова съм във възторг, че се разхълцах...
    Ще си ги запиша в "Мъдростта на вековете"

    А за това -
    "Когато в реалния живот думите и делата се разминават, ние наричаме това "лъжа". Когато същите неща се вършат на държавно ниво, това се нарича съдебна система..."

    ми разби чувствата отвсякъде
    Споделям, ама съвсем!!!
    Велико е, БРАВО ТИ!!!
  • С възхита!!!
  • Привет от пореден почитател!
  • "Според мен, несподелена любов е тази, при която не ти достигат пари"
    У н и к а л е н с и!!!
    ................................
    Кире, поздрави и от мен!!!
    Твой приятел и почитател!
    Сър Димитри
  • Когато едно общество свежда всяка борба до борба за храна, Свободата се превръща в изчезващ деликатес...
    ----------------------------------
    Ех, братле! Някой ден трябва да те цитират в учебниците за подрастващите. Ако дотогава е останало още нещо от изчезващия деликатес, щото като гледам колко са ни "гладните" нищо чудно въпросното общество да вегетира и без образование.
    Поздрави от твоя приятел и почитател
Предложения
: ??:??