20.03.2015 г., 11:33 ч.

Разковани дъски - 62 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1226 0 7
4 мин за четене

Основен закон на завистта:
Усетят ли те, че губиш почва под краката си, бързат да ти я насипят отгоре.

 

 

Абе, що гледате така лошо, да не се е случило нещо хубаво в тази държава?

 

 

Колкото повече свобода даваш на един простак, толкова повече свобода изземваш от хората, които наистина се нуждаят от нея, за да я дадеш на него.
Кирето - среднощни прозрения.

 

 

Ако трябва да съм честен, вече се готвя за защита ОТ Отечеството.

 


Не познавам по-точни хора от снайперистите.

 

 

Длъжен съм да Ви уведомя:
Не развалям магии, а пари.
Маг Кирето

 

 

Защо да викам: "Да живее България!", когато тя едва мърда...

 

 

Излиза, че във Фиджи хората са винаги готови да оценят по достойнство твоя вкус. В буквалния смисъл.

 

 

Циклопът нервно подскачаше всеки път, щом чуеше някой да възклицава за нещо: "Това направо ми грабна окото!"

 

 

Абе тези по телевизията са чисто луди - първо реклама как да спреш диарията, после такава - как да спреш кашлицата. Не трябва ли първо кашлицата да спреш?

 

 

Новост в селективната сексология: започва производството на /ви/аграрни продукти.

 

 

Винаги, когато някой  им  духне под опашката нашите управници смятат това за попътен вятър...

 

 

Ако счупеното носи щастие, то не е ли време да строшим оковите си?

 

 

Какво съм ти сторил, Родино, та всеки път, когато реша да се възгордея, че съм българин, ти ме разочароваш!

 

 

Утрото може и да е по-мъдро от вечерта, но съвършено е онова утро, в което те осени Истината.

 

 

Няма по-страшна стръвница от овцата, излъгана от своя овчар.

Спи, Народе. Заблудени...
Кирето - бунтовник

 

 

Не си знам цената. Това е така, понеже не се продавам. Само за сведение...

 

 

Ще гледам да се прибера от работа преди полунощ да не би таксито да се превърне в тиква.

 

 

С напредването на възрастта, пластичните операции отстъпват място на животоспасяващите, а козметичните опити за изпъване на кожата в крайна сметка завършват с изпъване на краката.

 

 

И не забравяй: картечарката е в левия ъгъл!
Подпис: Анка

 

 

Написах върху лист А4 с големи черни букви надпис: "Асансьорът не работи добре!" и залепих бележката от външната страна на вратата му  на асансьорчето-беглец/, на първия етаж. Някой добавил нервно с химикалка: "Тъпак, главата ти не работи добре!".
За последните 24 часа трима души заседнаха вътре и всеки, който понечеше да отвори тънката преграда до бутоните за етажите ,за да потърси аварийното лостче за отваряне на вратата, неминуемо прочиташе втората ми по-малка бележка, на която пише: "Нали ти казах!". Като се замисля, авторът на добавката с химикал може би е бил прав.

 

 

Мъките на простия човек свършват, когато умният започне да плаща за грешките му.

 

 

Брус Уилис щял да снима в България най-скъпата си продукция за всички времена - "Санирай трудно".

 

 

Като две капки. За очи...

 

 

Политици, бъдете солидарни - почне ли да пуква Пролетта, последвайте я!

 

 

Отстраняването на треските за дялане от характера не е незаконна сеч, а санитарна.

 

 

Не се чувствам бял човек - непрекъснато ми е черно пред очите.

 

 

За да не будиш съмнения, трябва да умееш да приспиваш внимание...

 

 

Счупеното не носи щастие, когато е разбито напълно.

 

 

Не търси отговори там, където въпросите са заключени зад решетките.

 

 

Винкел, секс и рокендрол! Само така ще се оправим...

 

 

ПЕТЪЧЕН МИКС ОТ ЗАГЛАВИЯ НА ТВ ПРЕДАВАНИЯ
„Комари в кухнята”
Злобей, България”
„Разпродай нататък”
„бай тв револверите”
„За какво го искат жените”
„Съдебен спорт”
„Пълна блудница”
„Кон апети”
„Покъртително от...”
„Х трактор”
„И аз не мога”
„И ти ли имаш поща”
„На каре с Хала”
„С обелка или не”
„Синг Синг старс”
„Пано без рама”
„Отвито с Баля Бохчиева”
„Обществен Чепат”
„БЕЗУчастен случай”
„Без умствен багаж”

 

 

Един полезен съвет от мен:
Обичай всички, понеже така няма шанс да пропуснеш някого.

 

Кирето, 30.01 – 20.03.2015 г., Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Колкото повече свобода даваш на един простак, толкова повече свобода изземваш от хората, които наистина се нуждаят от нея, за да я дадеш на него."

    А аз си мислех, че като не спи човек, става нервен, пък то - прозорлив.
    Страшен си!
  • Bezzhichen (Безжичен ),
    благодаря за добрите думи, братле! Напоследък изпитвам недостиг от време за писане поради служебна ангажираност, но ще има още нещица, с които да радвам хората.
    Поздрави сърдечни !
  • Не бях влизал и се зарадвах, че продължава да има остроумни хора у нас, и не само... а пишат и продължават... Твоите саркастични стрели са много на място и специално за мен... много точни. Чета с удоволствие! Не, не се чувстваме бели хора... от много години...
  • Поздрави на всички и нека Пролетта, донесе на всеки от Вас вдъхновение и добри помисли Вики, Николай и Дани!
    Шоуто трябва да продължи!
  • И един от мен:
    "Съвет за наивници. Приеми всички за потенциални лъжци, така няма да бъдеш излъган"!
    Кире...комплименти!
  • Поздравления за поредната разкована дъска от бъдещета ти книга!!!
    Успех!!!
Предложения
: ??:??