29.08.2015 г., 19:42 ч.

Разковани дъски - 65 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1349 0 12
5 мин за четене

Не си оставяйте вратички там, където има само стени...

 

 

Кошмарен казус за ловеца:
И вълкът сит, и тъщата цяла...

 

 

Сапьорски наблюдения насред минното поле:
ако черна котка ти мине път, остави я да продължи, нека видим докъде ще стигне.

 

 

Новата спортна дисциплина за дами - дърпане на Мъже.

 

 

Днес излових една телефонна измамница. Звънна ми и каза:
- Изглеждаш перфектно.

 

 

"Има нещо гнило в ябълката на раздора!" - каза си червеят на съмнението...

 

 

В случай, че изпреваря времето си, току виж съм се оказал сред неща, от които много съм изостанал...

 

 

Ако непрекъснато му мътят водата, това може да е основателна причина човек да посегне към алкохола...

 

 

Абе не ми е лесно да се правя на идиот. Особено, когато отдалече си личи, че не се преструвам.

 

 

Умът не е приложение, което можеш да си инсталираш. Същото е и с човещината...

 

 

Бракът е нещо като обещание към жена ти, че няма да се жениш повече.

 

 

Човек трябва да се научи да използва добре три неща в живота: гума, заглушител и лопата.

 

 

Състоянието на пациента рязко се подобри - излезе от кома, но за съжаление, от фейсбук - не.

 

 

Мрънкач - това е човек, който е изгубил чувството си за хумор и непрекъснато обвинява другите за това.

 

 

Петъкът е демо версия на рая, а понеделникът - съвсем работещ и в реален размер макет на Чистилището...

 

 

Българинът е непризнат хуманист - вместо да убива лошите си мисли, великодушно им подарява живота и ги препраща към друга глава.

 

 

Едно от нещата, които причиняват най-много стрес у една блондинка, е липсата на пари у банкомата.

 

 

Да се пишат глупости в социалните мрежи, е не само приятно, но и задължително.

 

 

За пръв път Тарзан изпита усещането, че отвсякъде го гледат зверове, когато се озова сред обществото...

 

 

Понякога една добра дума е достатъчна, за да заличи ефекта от по-добрата.

 

 

Колкото е по-прост човекът, толкова по-сложно е устроена сътворената от него глупост...

 

 

В личните документи, в графата "народност", където е отбелязано "българин", трябва да има добавка - " за съжаление".

 

 

Сложиш ли кобрата в кошницата, трябва да свириш любимата ù мелодия винаги, когато вдигнеш капака. Иначе хапе.

/Лични наблюдения върху брака и дресьорите на змии/

 

 

Плъховете може да напускат кораба и заради готвача. Което обаче не омаловажава бедата.

 

 

Имам си три неща, които ме пазят от чалга-уроки:
чесън, здрав рок и парче винкел.

 

 

След сключване на граждански брак, задгробният живот, от мит, се превръща в надежда.

 

 

Вътрешно съм убеден, че "Най-доброто предстои!". Въпросът обаче е: "Най-доброто за кого?"

 

 

Винаги правя това, което не трябва. После се чудя, защо се получава така, както съм го искал.

 

 

Социална мрежа в затвора: Кафезбук.

 

 

Отпускарско: България на три... мезета!

 

 

Съпругът прилича по нещо на перспективен нападател във футболен отбор - отначало вкарва много...

 

 

За разлика от нормалните държави, при всеки опит за летене в България, конституционно е заложено, засилването да става само с пълзене...

 

 

Новост в производството на лекарства - сироп за кашлица с разхлабително. Смееш ли после да се изкашляш...

 

 

Ако смехът е здраве, то значи той е най-големият враг на фармацевтичната индустрия.

 

 

Улучих шест от Спортния тотализатор. Останалите 2-ма от комисията успяха да избягат.

 

 

Политици, благодаря Ви за всичко! ...
За останалото - ще се разправяме.

 

 

В тези късни часове ме спохожда едно лежа вю.

 

 

Толкова кафета изпих днес, че довечера май ще броя овце. Като ми писне - патици.

 

 

В дипломацията е просто задължително да четеш между редовете,
а на война - между тях трябва да залягаш...

 

 

По-страшно от това, да ти прелее чашата на търпението е, то да пресъхне съвсем.

 

 

Дойдох, видях, презаредих. Продължаваме наред.

 

 

Ако започнат да те гледат на кръв, не питай каква група е, а си плюй на петите.

 

 

Много ми е лесно да хвана гората - достатъчно е само да сляза от клона. Благодаря Ти, Дарвин, за прозорливостта!

/маймунски мисли в жегата/

 

 

С хора, които не могат да ти стъпят на малкия пръст трябва да си имаш едно наум, защото винаги са готови да ти премажат краката...

 

 

Стигам до извода, че в България настроението и интернета са свързани. Едното да ти се скапе и за другото не ти дреме дали го имаш.

 

 

Когато всичко ти е дошло до гуша, какво значение има дали морето е до колене.

 

 

Не знам кое е по-опасно - на някои хора да им спреш пиенето, или да им пуснеш интернет-а.

 

 

Обикновено онова, което те докарва до лудост, те докарва и до женитба... Ама късно го разбираш.

 

 

Най-често лъжат в грамажа тези, които твърдят, че си знаят мярката.

 

 

Може и от жегата да е, но днес на няколко пъти вече виждам духове - на изхарчените през седмицата банкноти...

 

 

Има нещо по-страшно от това да слушаш чалга - да я харесваш...

 

 

Хванах златната русалка и се изпълних със желание. За разлика от златната рибка, броят на нещата, които можеш да поискаш, е неограничен.

 

 

След 22 часа нощният живот в Слънчев бряг се превръща в задгробен.

 

Кирето, юли – август 2015 г., Бургас

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздрави, изумрудке!
    Нека усмивката не слиза от прекрасното ти личице!
  • Усмихна ме!Пожелавам ти нови творчески успехи!
  • Здравей Ivaani,
    има и тъжни истини да, но те понякога приличат на плакати на сериозни хора, разлепени из града, върху които децата драскат с химикалка мустачки, вежди и бради, за да изглеждат образите смешни.
    Трудно е, да надраскам всички плакати, но продължавам да опитвам.
    Поздрави!

    Анита,
    трудно се рине сняг в жегата според блондинките, но пък е хубаво, когато разчистиш шумата и й палнеш клечицата. Така правя с простотията - разчиствам и горя.
    Санитарна сеч дето се вика.
    Поздравче и на Теб!
  • Без малко да се засегна на блондиники, обаче ме спаси вътрешното убеждение, че в друг живот съм била брюнетка и реших да се вслушам в съвета ти за необходимостта от гума, заглушител и лопата. Плеснах се по дясната ръка, да не взема да напиша някоя глупост в социалната мрежа. Откъде накъде пък ще е задължително, а?
    Та по повод лопатите, да взема да ти напиша един виц, както и по повод блондинките.
    Събрали се три блондинки. Едната казала:
    -Слушах прогнозата за времето, казаха, че ще е много студено и ще вали сняг.
    -Глупости, казаха, че ще е 40 грдуса - допълнила втората.
    А третата:
    -Малееееееее, как ще ринем сняг в тая жега.
    Та питам - винаги ли са необходими лопати?

    Всъщност, харесвам когато вземеш теслата и разковеш дъсчиците...
  • Тъжни истини,написани така, че да ни накарат да се усмихнем Все пак е желателно да гледаме по-весело на живота.И ако това не е талант...здраве му кажи!
    Поздрави и искрени благодарности Кире
  • Лина,
    ще ги сберем в един наръч всичкото дъска до една.
    Да видим ще хлопат ли тогаз.
    Усмивка!

    Ленка,
    хили се Ти, не е лесно - като текне някога щуротията, не спира.
    Поздрави!

    Ани,
    има и тъжни истини сред казаното на шега, но така смиламе по-лесно клисавата дейдствителност, мислейки я за вкусен козунак.
    Все пак, хубаво ще е ако стигнем до козунака, нали?


    Роси,
    няма каска, нито спасение от тях, когато се разлетят.
    Знам по цицините върху моята кратуна.

    Дон Макбъч,
    наистина на Роджърс му лепне това като наплюнчена марка върху нов плик.
    Щях да се учудя ако не направят издънка още в първите мачове, нямаше да са те просто. )))))
    Наздраве, братле и се надявам да имаме повод за радост!

    Сър Димитри,
    братко, златотърсачките ги отсвирвай овреме, че после много ще ти объркат хазната. Отнасят се добре с теб само докато ти отнесат всичко. ))))))
    Поздравче!

    Рада,
    сполай ти за добрата дума! Добре дошла си винаги!
    Сърдечен привет!

    Лейди Фокс,
    хубаво е, когато хората се усмихват след всяка моя дивотийка. Това е най-доброто признание.
    Поздравче!
  • Максимално се изкефих!
  • Поздрав, морски приятелю!

    "Хванах златната русалка и се изпълних със желание. За разлика от златната рибка, броят на нещата, които можеш да поискаш, е неограничен."

    Кофти... Кире, при нас няма "златни русалки"... а само златотърсачки!
  • Поздрави сърдечни, Брат! За енти път всичко е много мъдро, но личният ми фаворит е "идиотската" дъска. Като си я измислял, навярно си имал предвид наш Брендън... много добре му приляга. YNWA!
  • "Умът не е приложение, което можеш да си инсталираш. Същото е и с човещината..." Права е Анабел - толкова остроумия, кое да си избереш?
    Която и разкована дъсчица да настъпиш в подходящия момент, все има шанс да излети на правилното място - ще цапне собствената ти кратуна, ако няма други наблизо.
  • Очаквам ги, всеки ден, дъсчиците ти. И ми е приятно да ги видя събрани на едно място. Благодаря, Кире!*
Предложения
: ??:??