3.01.2021 г., 1:21 ч.

Разковани дъски - 81 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
736 7 13
7 мин за четене

 

Започнал нова глава от живота си. Нова, ама празна.

 

 

 

Пътят към славата е осеян с добри изкушения.

 

 

 

Спорт: По време на празниците хората правят доста коремни пресПи.

 

 

 

Щом стъпиш върху кантара разбираш, колко бързо леПи времето.

 

 

 

Бъдете свободни като вятъра. В главите ви.

 

 

 

Подозирам, че това "Око за око, зъб за зъб", е писано от ядосан офталмолог със втора специалност "Зъботехник".

 

 

 

Не спирам: да благодаря на Бог за изпитанията, които ми изпраща, за идиотите, с които ме среща, както и да го моля за оръжие и патрони, за да ги посрещам достойно.

Кирето - молитви за всеки ден.

 

 

 

За да си намериш мястото под слънцето, трябва да пребориш всички, които искат да те наврат там, където то не огрява.

 

 

Много са ми интересни хората, които непрекъснато внушават на другите "да бъдат себе си", а те самите не знаят кои са...

 

 

Добре охранен политик се отглежда чрез система за Хапково напояване.

 

 

 

А някой окачи в травматологията табела "Счупеното носи щастие!"...

 

 

 

Разполагам само с (непри) лични местоимения в речника си.

 

 

 

Тези, дето най-силно се бият в гърдите, че търсят меча на Истината, обикновено намират само дръжката на Лъжата.

 

 

Мога да си легна с кокошките само ако някоя ми хареса...

 

 

Капризи:

Не мрънка за това, че му сипали сол в раната, ами защо не била морска.

 

 

 

Толкова искаше да има вярно куче до себе си, че накрая се ожени. За кучето.

 

 

Много хора се справят с проблемите

(само) задоволително.

 

 

Още след първото хукване по Мол-овете, много жени ще дадат положителна шопинг проба...

 

 

 

Предлагам, да внесем петиция, пълният банкомат, да влезе официално в китайския календар вместо някакви си там животни!

 

 

 

Бог ни изпраща какви ли не бедствия, трудности и изпитания, но това - с тези политици, ми идва малко прекалено.

 

 

С целия този ентусиазъм скоро ще изпратим ваксиниран човек в Космоса...

 

 

 

Ако се съмнявате, дали имате поне едно антитяло, веднага се погледнете в огледалото.

Я, вижте хората, какви антитела направиха по празниците!

 

 

Засега се доближаваме само до стадния маймунитет.

 

 

 

Идвам в България, за да снимам "Ваксинирай трудно". Подпис: Брус Уилис

 

 

 

Няма по-тъжен клоун от оня, който се е взел насериозно...

 

 

 

Рано, или късно всеки наглец, получава своя заслужен свинец...

 

 

 

Най-заразният щам е простотията, а най-опасният - страхът...

 

 

 

Струва ми се, че Светът навлиза в лУдников период...

 

 

 

Управляващите имат нужда от шутове. И в двата смисъла на тази дума.

 

 

 

Скоро в България ще може да се наблюдава нов природен феномен - пълно умствено затъмнение...

 

 

 

Убеден съм, че след всичко, което се случи, вече ще видим светлина в...цевта.

 

 

За десерт малко ковидиански хумор:

 

Навлязохме в Ковидианската ера. Очаквам, да коронясат и император Ваксиний Първи, да се появи и поет кОвидий, а някой нов СофТфокъл, да напише трагедията "АнтигЕна".

 

 

Много ми се иска на нашите управници, да им спретна един GLOCKдаун...

 

 

Така го виждам аз "новото нормално":

- Как се чувстваш?

- PCR-но съм.

- Нека ваксината бъде с теб!

- Ковидждане!

 

 

По-лесно е, слон да мине през иглени уши,

отколкото фризер за ваксини през тясната врата на РЗИ. / Библейско някак /

 

 

ОБЪРКАНА ОВЧА ПЕСНИЧКА

Какво са планините сини,

без Ковид, маски и ваксини?

И кой те пита дей зората -

от грижи ти дими главата.

Знам, мила ми е всяка птичка,

дето в мозъка ровичка.

Горда, стара планината,

но не отиват на добре нещата.

Там, де се бели Дунав лее,

Народ мъждука, но не тлее...

Шехерезада, Осемте жужета,

съдба от друга сказка взета.

Вълшебно чекмедженце припка,

кюлченца дрънкат в мазна джипка.

Министър - хлипа в карантина,

чували сгъва до амина...

Вълци вият из полята,

ден и НОЩ морят Раята.

Слънце Тракия огрява,

единствен Бог, до нас остава.

Какво са планините сини,

без Ковид, маски и ваксини...

 

Кирил Ганчев / Кирето /, ноември 2020 – януари 2021 г., Бургас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря сърдечно, Мимозке! Прекършеното вероятно носи вест, че щастието предстои.
    Поздрави, брате Исмаиле! Не съм забравил за книгата, но сега обстоятелствата са такива, че съм замразил издаването й. Надявам се да дойдат скоро добри дни и да съживя проекта. Първият екземпляр ще бъде за Теб!
    С уважение: Кирето
  • Разведряваш всякакъв вид обстановка, Кире! Обещал си ми книга, брат, много отдавна! Продължавам да чакам.
  • И се смях.. И се смея още.. Счупеното носело щастие!
    Ами прекършеното? Какво носи?
  • Поздрави на всички Приятели! Пожелавам Ви, да сте здрави, вдъхновени и обичани! Щастие, мир и благоденсвие на всички!
    Благодаря, Пепи! Нека има светлинка и смях! Здраве желаем, Бат Стойчо! Чест и почитания! Ще се старая още повече, за да има смях и надежда в очите на хората. Сърдечно благодаря, брате Безжичен! Не бива да се сваля летвата! Жив и здрав да си! Благодарско, Вале! Много Обич и топлинка ти пожелавам! Благодаря по мърсисайдски, брате Дон Макбъч! дано събера средства за книга, че сега с тези кризи, е малко трудно за бюджета, но...YNWA! Поздрави сърдечни Ивон! Нека е свежо и вдъхновението да тече като от настинал нос! Поздрави и на теб, Жоро! Радвам се, че успях да те разсмея и да те натъжа до размисъл! Благодаря ви Скитнице и Дени! Бъдете много силни, упорити и нека Силата бъде с вас!
  • 😁😁
  • Голямо хлопане падна, докато четях Супер, дъски
    Поздрав и от мен, и за много години!
  • И смешно, и тъжно...
    Поздравявам те.
  • Свежарско като за Нова година! Дано да е напълно!
  • За много години, Бат Кире, бъди все такъв! Мисля си, че е крайно време дъските да станат на хартия и ти го пожелавам от сърце. Другото ми пожелание е ясно - тази година ще ни е по-трудно, но ще бъде по-сладко - YNWA!
  • Знаеш, че съм ти фен
    Честита нова година.
  • ЧНГ! Кире, ти с всяко следващо се надминаваш. И това толкова много ми хареса, че не можах да си избера любима мисъл! Ще препрочитам с кеф и ще чакам още!
  • Кире,за много години:
    отдих няма от ваксини!
    Търся "Спутник \/",за да ме изстреля безплатно в околоземна орбита, защото билетите на Илон Мъск са само за ония с дебелите портфейли!
    Приеми моите поздрави и пожелания за здраве и късмет по пътеката на живота и любовта!
    И все така да ни радваш с твоите прекрасни творби, които са до болка актуални!
    За много години!
    Аман от ваксини!
  • Браво!
Предложения
: ??:??