18.02.2019 г., 17:30 ч.  

Размисли на един пич 

  Проза » Други
1096 1 24

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

       Не обичам да съм сам,  добре се чувствам в леглото. И да не съм сам. Може да не си красива, но важното е да си с хубаво бельо. Бельото е моят афродизиак. Прашки Tiara Galiano - кокетни тюлени на лента отзад. И без сутиени, предпочитам корсажи с тънка презрамка и финна дантела.

                Мразя да ме поучаваш в леглото за най-банални и обикновени неща, като че ли си ме хванала в гората и сега трябва да ме вкараш в правия път. А като започнеш да се оплакваш от главоболие и менструални болки, гледам да свърша набързо и да те отпратя...
   
            Изхвърлих и белезниците. Само веднъж се поддадох и какво - до сутринта ми се изредиха всичките ти приятелки - искали да ми "разширят кръгозора". Е, сега в автобуса поздравявам много учтиво, защото ми беше вързала очите и ме е страх да не пропусна някоя която ми е "разширявала кръгозора".

                В моя живот няма място за скука и утре ми предстои същият ден, а после пак и пак... Не споменавам имена, но докато четеш може да си спомниш, че сме били заедно някоя вечер и се надявам да си си прекарала чудесно...

 

 

 

© Аластор Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Монолог »

35 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Оффф, съвсем забравих, че тук те одобряват....
    Благодаря ти за удоволствието. Беше си приятна изненада.
  • Трябва да го одобрят и тогава ще се появи
    Вече са го одобрили. Приятно четене
  • Къде ти е разказчето, Аластор? Ах тиии...
  • Наистина ще стане по-интересно ако го удължиш, а може да публикуваш продължение като част втора. Ако не е проблем поправи го отново. Само да не изнервиш модераторите. И продължавам да твърдя, че героят ти няма нищо общо с моя.
  • troia (Катя Иванова) - Съжалявам, че се прецаках. Не прочетох до края изискванията за монолога (4.Минимална дължина на разказа - 2 (две) стандартни страници (шрифт Times New Roman 12).
    И в желанието да пиша кратко като оставя на читателя да си фантазира и допълва детайлите монолога едва ли има и една страница. Но заради заглавието го четат и коментират. Не зная дали да не го редактирам още веднъж за да достигна "размера," или да напиша нещо друго.
  • FeelFeel (Feel Feel)- Когато каже:"Моят Пич" тя си знае че той е неин и на приятелките ѝ
  • Да бъдем реалисти, Аластор. Сексът винаги продава, а ти както си го започнал ние четем и се учим. Затова ни се вижда и кратко. А мърморковците /макар че моят не е точно такъв/ не са забележими и са главно фон.
    Не знам дали скоро ще пиша. В главата ми е пълна мъгла.
  • troia (Катя Иванова) - Напротив и двамата са клонинги на едно изчезнало явление - гларусите по морето когато имаше изобилие от чехкини и германки Но тези времена отминаха и твоят герой "оклюма", докато моят свали малко гарда и стана придирчив към бельото и без особени претенции към дамите, важното е купонът да не спира.

    А за това, че са клонинги личи по думите и цели изрази при теб и при мен, които са еднакви. Това беше и целта, да имаме един мърморко и един Дон Жуан. Но аз имам късмет със предизвикателното заглавие
    С нетърпение чакам следващият ти разказ, или приказка...
    Приятна вечер!
  • brinne (Мариана Бусарова) - Защо да е кисел, той си е винаги весел и щастлив, красавиците се сменят всеки ден, и краят не се вижда.
    Май ще трябва да напиша още нещо за да изчерпим темата, въпреки че тя е безкрайна
  • Ами той твоя герой няма нищо общо с моя, но ако са съседи могат да обменят опит. Според мен има заложби да стане Дон Жуан.
  • Искам с половин Благодаря!
  • щураче (Дарина Иванова) - ако в заглавието няма нищо дори и ти нямаше да го погледнеш. Добре е заглавието да е предизвикателно, нали се състезаваме, а в състезанието се използват най различни хитрини.
    Но ти обещавам да напиша разказче без заглавие, или с половин заглавие специално за теб
  • Според мен заглавието трябва да е "Размисли на един ...", пък всеки да си избира кои букви да нареди на мястото на трите точки
  • Благодаря на всички, че сте толкова добронамерени за нещо което правя за пръв път.
  • важното е, че има желание и копа ли, копа!
  • Пич имаше нещо общо с градинарството май...критиците са казали останалото
  • Ооо, харесах! ...направо се припознах (изчервяване)

    Извинявай, че така се намесих, опасвах се да не го приемеш лично и ме блокираш, радвам се, че се разбрахме! за това и дадох глас!
  • щураче (Дарина Иванова) - Не видя ли червената точка? Малка си още за тези неща
  • palenka (Пепи)-Сърдечно благодаря за помощта, редактирах го и сега би трябвало да е по добре.
  • Чудя се пич от пичка ли произлиза или обратното? Хмм
  • " Мразя да ме поучаваШ в леглото за най-банални и обикновени неща, като че ли сИ мЕ хванала в гората и сега трябва да ме вкараШ в правия път. А като започнеш да се оплакваш от главоболие и менструални болки, гледам да свърша набързо и да ТЕ отпратя...
    ..."
    ...и т.н.
    монолог е едностранен диалог - към някого трябва да е насочен, ти публично изповядваш някакви сексуални случки и предпочитания, това си е най-обикновен виртуален ексхибиционизъм!
  • iskra1304 (Алиса) - Съжалявам за убитите мечти.
    Но се надявам докато чете, някоя да се спомни нещо хубаво,
    което и се е случило някога.
  • imperfect (Яна) - Спомням си, че когато започнах да пиша нямах никакви коментари. И тогава го измислих - когато има правописни грешки - коментарите валят като градушка.

    Съжалявам, че не ви е било интересно, но тук целта беше друга, това е монолог закачка - преразказ на друг монолог. Как да резкажем нещо различно със същите думи
  • Надявах се да попадна на нещо интригуващо, защото началото ми се стори силно, но за съжаление най-интересното в това произведение се оказаха правописните грешки... Прочетох и други Ваши творби, определено можете повече. Ще се радвам да чета още от Вас напред във времето! Успех!
Предложения
: ??:??