4.02.2022 г., 9:52 ч.

Реални истории 

  Проза » Разкази, Хумористична
1029 3 12
1 мин за четене

Много години, много ученици – и днес доста от тях търсят отдушник за проблемите си. Истински истории…

хххх

Млад все още учител. Обяснява на учениците в края на срока:

-     Оценки лесно се получават. Де три, де шест… Знанията са нелесно достъпни, искат труд, постоянство, интелектуална основа…

Класът е в друго измерение, трепват само при звуците на заветното „три“. Той забелязва и казва:

-     Тройка може да получи – не да изкара, да получи! – всеки тъпак. Който си признае, че е тъп, ще получи тройката…

Гора от ръце. Един даже скача и вика:

-     Аз съм тъп!

Младият учител мълчалово пише тройката.

Ученикът:

-     Ей, господине, човек сте!

хххх

Жена към мъжа си:

-     Угаси ли лампата в коридора?

-     Изключи ли бойлера?

-     Да не забравиш да купиш хляб…

Той:

-     Скъпа, само мърмориш, недоволстваш, натякваш… Все банални неща…  Толкова ли зле беше като млада, та се омъжи за идиот като мен?

хххх

Отбивам се до баничарницата. Девойчето, което ме познава, казва:

-     Радвам се, че пазите чувството си за хумор…

-     Хм! И за какво ми е? Предлагах го в банката – не щат…

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Катя, Миночка!
  • Много актуално и истинско, харесах и те поздравявам!
  • Разсмя ме. 🤣🤣
  • Благодаря, Надя, Лина, Петре!
  • 🤣 и от мен! Поздрави!
  • Усмихна ме, сенсей. И аз съм тъпа - за математиката. А за идиота, като се взехме не беше такъв. Аз ли го разглезих, що ли? Сега оправданието е:
    — "Ама ти защо не ми каза?"
    А на мен кой да ми каже?
  • A kaкво беше казал един мой герой '' От къде ще си получим дипломите за онлайн УбО чението...''
  • Благодаря, Красе!
  • Истинското училище започва като свърши училището. И започваме да се сещаме с умиление... аз поне.
  • Благодаря, Любомира, Младене!
    За Киро Харвардчето виж в блога ми, готвя и още за понеделник пак там...
    Но, все пак - кризата е подготвена от гейберастията, а тия просто са профани и некадърници, спомагащи за задълбаването й.
  • Мда... Учебният процес трябва да се извършва в Молове - сред картини, кафета...
  • Поздравление, Георги!
    Колко лесно се става човек!
    А то пишеш само двойки и ставаш звяр...!
    Но най-лесно от всичко се прави промяна. Стига да си Кирчо Промяната.
    Или цар Киро. Както го предпочитате. Тогава няма ток - няма проблем. Няма газ - няма проблем. Няма човек - няма проблем. Но скоро няма да остане и контингент за гласуване. Да живее промяната! Ура! - младите масово се завръщат в България, за да строят светлото бъдеще. Точно както им обещаха. А светло, защото по-тъмно от сега няма как да стане. Токът пък ще го ядем - точно както от вица за учителката и Иванчо. И вече е ясно чий ще го лапаме.
Предложения
: ??:??