8.06.2007 г., 11:13 ч.

Реалност и/или мечта 

  Проза
971 0 0
1 мин за четене
Понякога се чудиш защо си на тази земя, защо и за какво живееш. Всеки си мисли, че ще постигне нещо велико, или поне... нещо. Точно това си мислеше и младо момиче, проснало се на земята в някаква стая.
 Това девойче се казваше Нели, беше на 16, но вече нищо не й беше чуждо. Като казвам нищо, имам предвид алкохол, цигари, марихуана, секс... твърди наркотици.
Нели живееше в малко градче, на име... всъщност то си нямаше име или поне никой не го казваше. Тя живееше там при баба си: родителите й бяха заминали на работа в чужбина и Нели беше принудена да напусне големия град, а с него и предишния си живот.
 Беше прекарала тежка нощ на един от поредните купони и изобщо не се чувстваше добре. Устата й беше пресъхнала от алкохола и тревата, всичко я болеше и почти нищо не помнеше от последните 6-7 часа. Помнеше само началото и... някъкви откъслечни моменти. Беше спала с някакъв, когото не помнеше. Знаеше само, че беше най-малко на 30 и това я депресираше. Запали цигара, дори нямаше сила да я държи, затова я загаси и легна да поспи.
 Сънуваше. Сънуваше "предишния си живот", когато имаше истински приятели, истински родители и единствения й грях беше изпитата бира преди месец. Да, това беше живота й преди да дойде тук и да се промени. Нямаше и спомен от предишното невинно дете, вече беше жена, но пропаднала жена. Наричаха я курва, алкохоличка, наркоманка, но на нея не й пукаше, защото знаеше, че в душата си е същото добро и срамежливо момиче като преди.
 Нели реши да напусне училище и започна работа като сервитьорка в някакъв западнал квартал. Трябваше да търпи гадните пияници, които я третираха като "обща", малкото пари и грубите подхвърляния. Търпеше ги... вече 10 години!Да, вече беше на 26, а животът й ставаше все по-безмислен.
  Отново, като преди толкова години, лежеше в някаква стая и знаеше, че мъжът в банята може да й бъде баща. И отново беше надрусана и пияна. Заспа... продължаваше да си задава въпроса "Защо живея?". Сънуваше цяла вечност... Тя не се събуди повече. Беше се отървала от жалкия си живот, в който бе постигнала... едно голямо НИЩО!

© Гери П Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??