31.12.2012 г., 20:28 ч.

Решение 

  Проза » Разкази
720 0 0
1 мин за четене

       Трудно ми е да споделя долните редове, но не мога да ги оставя за себе си. Причината е, че когато ти се натрупа нещо в сърцето, то рано или късно започва да ти тежи. Ето защо реших, че е време да се освободя от тежкия камък. А историята, която ще ви разкажа, се надявам да ви е полезна и да погледнете към нея с внимание, защото никой не заслужава да страда заради това, че ближният не мисли какво прави.

            Преди години се запознах  с едно момче, който е интимният приятел на една готина мацка. Момчето беше с дълга коса, стил рап певец. Той обаче се е подстригал, но това не е от значение. Въпросът е, че крие от своята половинка нещо, което мисля е супер важно - факта, че пуши трева само в мъжка компания. Аз научих съвсем случайно. Научих, че крие това от своята половинка, а на мен това не ми харесва... Но реших, че няма да им се меся по никакъв начин. И така...

             За съжаление имам братовчедка, която скоро лежа в психиатрична поликлиника,  започнала с пушенето на трева и стигнала до наркотична зависимост. Нейният проблем беше, че има разведени родители, с които всички ние видяхме и преодоляхме преди известно време доста неща. И така младо момиче на малко години стигна до психиатрия. Тя спечели доста проблеми на хората около нея и развали своя живот...

             Връзката между първия кратък и втория кратък случай, които описах в няколко реда, е че има много хора, които страдат заради други хора. 

             Ето защо ви призовавам всички читатели на сайта, внимавайте преди да вземете важни решения в живота си. И благодаря, че ме изслушахте, така ми пада камъкът, който носех в себе си. 

         

© Ребека Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??