27.03.2015 г., 8:52 ч.

Решения 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
605 1 1
1 мин за четене

Всеки ден взимаме решения, някой от тях са определящи за живота ни, а други нямат почти никакво значение. Има решения, определящи освен твоя живот и живота на други, такива, които преобръщат всичко само за една секунда.. такива решения са тежки, носиш последствията от тях до края на дните си... дали съм готов да го направя, да взема точно това решение? Не знам... нямам никаква представа. Знам само и единствено, че от моето решение зависят поне три човешки съдби, а моето решение ще бъде продиктувано от поне две други...

Дали ще е правилното за другите или само за мен? Това е въпроса, който ме измъчва. Трябва да взема най-правилното, така че да НЕ измъчвам другите или така, че да измъчвам само себе си. Кой е по-важен трима други или аз? Егоизъм ли ще е ако се обречеш на празен живот за сметка на това да изпълниш желанията на поне двама други и да осигуриш спокойствие на поне още двама?

Ако е така.... може би съм егоист.

© Слънце Антимов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Всичко е егоизъм, всичко! Каквото и да правим за другите - го правим за да ни е хубаво на нас, че сме го направили и дали!Тоест всичко за себе си правим. - Чист кристален егоизъм! Така много да ми хареса. КРАТЪК РАЗКАЗ!!! - единствения жанр за който има определение за автора! Но такива се броят на пръсти /то затова е и термина-определение,де!/. Върви ти Слънце! МНОГО ХАРЕСАХ!
Предложения
: ??:??