12.04.2016 г., 20:06 ч.  

Рисковете на професията 

  Проза » Разкази, Хумористична
1564 0 9
2 мин за четене

Като типичен млад човек от 21-ви век, Тони обичал запознанствата по интернет. Понякога просто убивал време, понякога се впускал в по-сериозни авантюри, но досега не бил попаднал на Жената. 

От известно време си пишел с Катя. Общуването вървяло леко и приятно, но имало нещо, което не можело да не направи впечатление на Тони. В профила на Катя имало само две нейни снимки, които, на всичко отгоре, не били в цял ръст. Тони обаче не искал да си разваля ореола на ''различен от типичните мъже, за които важен е единствено външния вид'', затова и се стремял да не повдига въпроса пред нея. Само един път, уж случайно, бил вметнал:

-Еее, много си потайна, защо не си качваш снимки?

-Не искам да се разкривам прекалено, всякакви психопати има вече. - отговорила Катя.

Тони не отворил темата повече, защото и без друго за него това било най-вече развлечение, в което не влагал кой знае какво.

Писали си още известно време двамата и си уговорили среща. Разбрали се за 14.00 часа пред общината. Тони обаче си имал предварително изготвен план, в случай, че Катето не му допадне. Отишъл 15 минути по-рано и се настанил в кафе, което било в близост до мястото на срещата. Дегизиран с шапка и слънчеви очила, бургаският Ромео ''четял'' вестник с едното око, а с другото се озъртал на всички посоки, за да види своята виртуална страст. Станало 14.00 и към сградата на общината се отправило едно възпълничко момиче, което в съчетание с ниския си ръст, меко казано, не попадало в представите на Тони за привлекателна жена, Е, да, в лице била симпатяга, но определено нямала нищо общо със снимките от Фейсбук, от което интернет свалячът заключил, че те са правени преди поне пет-шест години.

- ''Съжалявам, че те разкарвах, скъпа, но не съм чак толкова духовно извисен, за да пренебрегна външните недостатъци. Млад човек съм все пак! '' - казал си той наум и погледнал към последната страница на вестника, питайки се защо момичето от нея не се е оказало Катя. След това си доизпил кафето и напуснал заведението, оставяйки наивното момиче да го чака с видимо вълнение.

Тъкмо се прибрал и се преоблякъл, когато джиесем-а му иззвънял. Бил по-малкият му с година брат, с когото толкова си приличали, че хората ги мислели за близнаци.

-Какво става, брат ми? - попитал Тони.

-Няма да повярваш какво ми се случи, брат! - гласът отсреща бил задъхан и разтреперан. - Прибирам се аз преди малко и тъкмо минавам през общината, когато чувам мощен глас: ''Не е хубаво да караш жена да те чака на първа среща! ''. Докато се осъзная, вече бях заобграден, бях като в капан ти казвам... Добре, че се разбрахме, че нямах никакъв шанс с мойте 70 кила. Ей, тц-тц, на косъм бях...

-Ха-ха-ха, рисковете на професията, брат ми, така сме красивите хора! - като един инстински брат за пример, се опитал да го успокои Тони, докато включвал лаптопа с цел намиране на някое по-хубаво Кате.

 

© Калински Всички права запазени

Държа да отбележа, че не одобрявам поведението на главния герой ;) Просто история :)

Произведението е включено в:
  3089 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Поздравления!
  • Привет, хора! Мина доста време от написването на този разказ, така че реших да му дам нов живот, макар и в по-нестандартна форма. Представям ви песента „Срещата”, която написах по него, пожелавайки ви добро чувство за хумор и предпазливост в интернет запознанствата: https://www.youtube.com/watch?v=2xnaiuqGs7o!
  • умен брат браво, добър разказ!
  • Благодаря ви за хубавите коментари! Радвам се, че разказът ми ви е допаднал, а относно поведението на героите - да му мислят хората като тях, аз съм далеч от тези неща За лъжата ще кажа само, че рано или късно, излиза наяве, без значение дали след 1 седмица или 2 години. Пък и както казваше баща ми (когато го послъгвах за някоя оценка в училище, примерно ) - ''Когато лъжеш, лъжеш сам себе си.'' Така, че дори Катето да си напълни профила със снимки на Мис Свят, колкото и ухажори да привлече, това пак няма да я направи Мис Свят
  • Здравей!!
  • Чудесно си го разказала, но и аз смятам, че човек не бива да се крие. Щом е решил да стигне до края, се изисква и честност.
  • Разказчето ми допадна и ме усмихна.И все пак не мога да съдя твоя герой- всеки с вкуса си. Щом Катето иска реална среща през виртуалното пространство би следвало да си сложи истински снимки. Само, горкият брат...
  • Добре написано, допадна ми!
  • Много реалистична история. Казал си нещата точно каквито са. За мъжете визията е много важна, но вече всеки си има своите предпочитания. Е, някои харесват пълнички затова, че си е до късмет.
    Хубаво разказче. Хареса ми шеговития му тон.
Предложения
: ??:??