25.03.2007 г., 9:09 ч.

Родният семеен скандал - "равнис" по европейски 

  Проза
969 0 12
1 мин за четене
Родният семеен скандал – „равнис” по европейския

С моя съпруг често се караме. Щом не можем да стигнем до консенсус и – хоп! – скандал. Подозирам, че повечето хора не знаят какво точно означава това. Ами много е просто: мъж и жена, по възможност съпруг и съпруга, започват да си подвикват обидни и мръсни думички, да ръкомахат, да крещят, да тряскат в пода някоя и друга чиния. Не е желателно обаче да си посягат. Ето това е то семеен скандал. Просто и ясно. Само че напоследък съм изпаднала в голямо затруднение, защото не мога да си обясня едно нещо.
Така, приеха ни, в Европа сме. Значи ще трябва да си уеднаквим някои понятия. Например „скандал”. И ето тук е голямото разминаване. Преди време даваха по телевизията английски сериен филм. В една от сериите мъж и жена се готвят за прием. Кавалерът пита съпругата си готова ли е, а тя го моли да я изчака. Той й напомня, че за миналия прием са закъснели с три минути. И, внимание, идва сюблимният момент. Дамата отговаря: „ОМРЪЗНАХА МИ ТЕЗИ СКАНДАЛИ!” Скочих да усиля звука, защото ония направо си шепнеха. И на това ако му викат скандал, халал да им е! Боже, тая ме шашна! Тя въобще няма представа какво е скандал! Ами ако се беше омъжила за моя „тъмен балкански субект”?! Приеми, ресторанти, тоалети, бижута...на-а-ли?! Или по-точно – надали! Дето вика една моя приятелка: по цял ден съм Жануария в кухнята, а вечер - Изаура на кола... То пък един кол нейния пропойник, ама айде...
Та затова имам предложение: хората от телевизията да изровят въпросния английски филм, да изрежат епизода със „скандал” и да го пускат като реклама. Най-добре ще е, ако тя върви по време на футболен мач. Само тогава мъжът ми се заседява у дома. И по възможност мачът да е международен, защото на нашите той си виси на стадиона...
Трябва да си сверим часовниците с Европа. Еле па моят мъж, дето само знае да цитира Стоичков, в смисъл за леля ти и за майките. Тея цитати имам предвид, не за тия по пресконференциите... дето ги дава. То аз не ги слушам та може и там да става въпрос за родословието. Само едно ме е страх, да не стане като във вица за Бай Ганьо, дето той не научил японски, но японецът бързо схванал как се псува на български...

© Светлана Лажова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Аз ако знаете какви скандали правя ,да не се фукам,ама класика!!!Ако има конкурс за най-най-скандал,казвам ви взимам Оскар.Ей,не могат на малкия пръст да ни стъпат.Това ме крепи мене.Искам да ви кажа,че сте невероятни!чета ви отзивите и...ми пълните душата.Възхищавам ви се от сърце!!! И ви благодаря! Уникални сте!!!Всеки един по отделно и всички заедно!!!Откровения,какво да се прави,съдба!
  • Светле, само не като реклама в мачовете. Аз от такава реклама по време на мач, вече доста години не пия "Каменица". Повярвай, ефекта ще е обратен. Пробвай с новините.
    Поздрави!!!
  • Е тука направо ме заби в земята, Светле!
    Тъй де, те да дойдат на живо да видят кво е български скандал, пък тогава да си правят холивудските филми, с едно тире след това обаче-"по идея от България" !!!
  • Усмихна ме! Поздравче!
  • Браво!
    Поздрави от мен!
  • Скандалите не са това, което са ...
    Ще ги научим ние тях, време само да има

    Поздрав и усмивка Светле.
  • Поздрави, Светле!Европата и по скандали я бием, ей - страшни сме!

  • Много ми хареса!
    Браво, Светле!
  • Светле аз имах и такъв случай- едва беше дошла демокрацията и вече се ползваха купешки думи, един, който нямаше как да се защити на едно -забележи наше скандалче, рече: Ей, ша тъ убидя дъ знайш!Спонсор със спонсор такъв!
    Та какво ли не грее отгоре - я слънце, я простотии.....
  • Нали видя - десет бала по Денкова!!! Много под обичайното е - Рихтер... техния де
  • Мери, първо Япония, да се подготвя Америка.ще караме подред няма да прескачаме, за да не се сърдят.
  • Мила, ми ние сме почнали да се разширяваме по към Япония!
    Прогнозите сочат, че след десетина годинки, я има, я няма и нея ще разорим!Дръж се, Токио!
Предложения
: ??:??