9.11.2008 г., 17:23 ч.

Романтик или Играта 

  Проза » Разкази
754 0 1
2 мин за четене

 Нека ти разкажа, скъпи читателю, за моите две същности.

 Когато съм сред компания, тогава се появява Играта, но когато съм с любимия човек, тогава ставам Романтика. И от там идва въпросът: Кой съм всъщност: Играта или Романтика?
   Нека ти разкажа...
   "Играта е човек, който се прави на това, което не е, тоест Играта се държи арогантно, безскрупулно, не зачита чуждите упреци, а си действа по своите си правила и винаги играе своята игра до самия край. Когато е сред компания, Играта се чувства в свои води, защото така той се чувства защитен от факта, че никой няма да разкрие истинската му самоличност. Играта винаги се защитава по начин, който е не приятен за останалите около него."
   А кой е Романтика?

"Романтика е човек, който би дал всичко за една жена. Може да я накара да забрави всичко, което е бил преди. Знае как да накара момиче да се влюби в него. За него любовта е на първо място. Той е самотник, който се вглежда винаги в звездите за да открие отговорите си. Той обича да се разхожда сам и да взема важни решения. Романтика обича разходките с любимото момиче, да и говори мило и нежно  за звездите или пък за красивата страна на чувството любов."
   Нека ти разкажа една история, свързана с Романтика...
   "Аз и ти сме като Луната и Слънцето. Всяка нощ, когато сме заедно и се вглеждаме в нощното небе и се любуваме на Луната, тя също ни се любува, защото знае какво е да бъдеш истински влюбен. Да, така е, защото когато Луната не блести със своята пълна яркост, а Слънцето не блести през деня тъй силно и ярко, те са заедно на някое отдалечено кътче на Земята, където им е отредено да са само те и там се наслаждават на тяхната любов."
   И когато ти и аз сме сами през нощта, Луната ни дарява своята нежност. А когато денем слънцето е най-ярко, то също се любува на нашата тъй истинска любов. Ала когато ти и аз сме скарани, тогава те ни се разсърдват, защото знаят, че е безсмислено да се караме, защото се обичаме от дъната на нашите сърца!"
   И, драги ми читателю, как да разбера кой съм всъщност: Романтика или Играта?
Сърцето ми е изпълнено с любов, но няма към кое момиче да я обърна и се чувствам пуст без Нея. А играта само ми пречи да бъда това, което съм, защото истината е, че съм непоправим романтик, който иска да сподели чувствата и емоциите си с момиче, което да го обича истински и да го накара да бъде завинаги Романтика!
     Романтика или Играта?

© Пацо Танчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Чакай малко! Нещо не разбирам... Значи Романтикът обича да се разхожда с любимото момиче и знае как да накара едно момиче да се влюби в него. Тогава какъв му е проблемът?
    Това "произведение" е повече откровение. Нали?
    Зарежи го тоя Играч. Бъди себе си.
Предложения
: ??:??