4.05.2007 г., 15:28 ч.

Само 

  Проза
891 0 5
1 мин за четене

Само
Ако
Можех
Да
Те
Прегърна
Още
Веднъж
И
Отново
Да
Бъда
Себе
Си
Без
Страх.

Утре може изобщо да няма утре…

Думите сами по себе си не са лоши. Отвратителен е начинът, по който ги изтезаваме…
Издевателстваме над тях…
Изнасилваме ги, а сетне ги захвърляме…

Загуба на Време е да изговарям общоизвестни и общоприети истини. Но остава нуждата да крещя…

Пристигат две близначки.
Питат ги как се казват.
“Истина и Лъжа.”

Аз май имам дарба.
Дарбата да летя в съня.
Аз съм белязан от самия себе си.
Сега само ми остава да заспя…

Достатъчна е само още една дума и ще си тръгна, нищо друго, само една дума и никога повече няма да се върна.

Те не знаят, но аз няма и да им кажа, никога няма да им кажа, че могат да ме повалят само с един поглед на презрение и неодобрение…

На тротоара срещу мен - малко момиченце с червена рокля и руси плитки. Държи в ръка връвчица, а на края на връвчицата е сърчицето й. Тя го размахва вместо поздрав, иска да отвърна на поздрава. Кимам. Но ако някой минувач не й отвърне на поздрава, оставя след себе си горчива диря и сърчицето й клюмва. В такива моменти толкова ми се иска да отида и да я прегърна, да попия сълзите й с върха на пръстите си, да й кажа, че всичко е наред, че това са просто едни прекалено забързани в деня си хора, които никога не са обичали никого… Но тя се качва на 309 и изчезва завинаги…

Твърде малките думи и жестове, мигове… Те остават отпечатъци в мен.

Аз исках само да бъда като другите.
А то какво стана… ?!

© Питър Хайнрих Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??